فروش صابون ضد جوش و آکنه نو باکتر

آیا می خواهید سریع ترین و بهترین راه ممکن برای نابودی جوش و آکنه صورت و بدن را به شما معرفی کنیم؟ شما برای این کار می توانید از صابون ضد جوش و آکنه نو باکتر استفاده کنید
صابون ماده ای شوینده و بهداشتی بسیار قدیمی می باشد که حدودا ۲۰۰۰ سال پیش و در مصر باستان ساخته شده و از همان زمان به عنوان شوینده اصلی بدن محسوب می شود.
صابون با برقراری حالت پیوند یونی بین مولکول های آب و چربی های موجود در پوست، باعث چسبیدن مولکول های آب و چربی به هم شده و از این طریق به شستن و بر طرف کردن چربی های پوست و در نتیجه تمیزی و پاکیزگی بدن کمک می کند.
ولی با کمی اضافه کردن مواد افزودنی دیگر می توان خواص بسیار زیبا و جالبی به صابون داد تا ضمن شست و شوی بدن امکان رفع آلودگی های میکروبی و باکتریایی از پوست بدن وجود داشته باشد.
شاید برای بسیاری از افراد این اتفاق افتاده باشد که صورت و بدن آن ها پر از جوش و اکنه های قرمز و سیاهی باشد و همین مانع زیبایی برای شما بوده و قصد دارید خیلی سریع تر از دست آن ها راحت شوید.
برای همین باید بدانید که این جوش و آکنه ها به دلیل وجود نوعی باکتری در پوست می باشد که وارد منافذ چربی موجود در پوست شده و آن ها را بسته و به این ترتیب باعث پر شدن چربی در آن منافذ و همین به صورت توده های قرمز رنگی که اصطلاحا جوش و آکنه می گوییم در پوست شما ظاهر می شود.

صابون ضد جوش

برای همین منظور ما صابون ضد جوش و آکنه نو باکتر را به شما پیشنهاد می کنیم، که صابونی بسیار تاثیر گذار در نابودی جوش و آکنه ها بوده و دیگر نیازی ندارید هزینه های بسیار سنگین دکتر و خرید مواد و کرم های بهداشتی را متحمل شوید.

تماس بگیرید