صادرات صابون رختشویی درجه یک به افغانستان

صادرات صابون رختشویی به افغانستان از سود بسیار بالایی برخوردار می باشد که فروش آن رونق فراوانی در بازار های داخلی و خارجی نیز دراد. صابون رختشویی از مواد چرب ارزان قیمت نیز تهیه و تولید می شود. معمولا ازصابون های رختشویی برای شستن رخت ها و انواع لباس ها نیز استفاده می شود و دارای رایحه فوق العاده ای می باشد که باعث صادر شدن آن به کشور های همسایه به ویژه افغانستان می شود. 

صادرات صابون رختشویی درجه یک به افغانستان

ویژگی های صابون های رختشویی درجه یک

ویژگی های صابون های رختشویی درجه یک

صابون های رختشویی از نظر وضع ظاهری خود باید دارای قالبی محکم و سطوحی نرم و لطیف باشد که در رنگ و ترکیب آن یکنواخت باشد. همچنین این صابون نباید بوی نامطبوعی داشته باشد و در مدت زمان طولانی نگه داری شود. این ویژگی کیفیت و درجه یک بودن صابون های رختشویی را ثابت می کند. 

در مورد پاک کنندگی این صابون های باکیفیت و درجه یک می توان آن ها را با توجه به ساختار مولکولی و خاصیت امولسیون کنندگی آن نیز بررسی تحقیق کرد. بیشتر آلودگی ها از اثرات چربی و روغنی می باشد که برای پاک کردن و از بین بردن  آن ها معمولا از این نوع صابون استفاده میکنند. 

صابون های رختشویی برخلاف سایر شوینده ها از پایه کاملا طبیعی تهیه و تولید می شوند و به دلیل ساختار طبیعی و ویژه ای که دارند، بهترین شوینده برای لباس کودکان و لباس های زیر و انواع لباس ها به شمار می آیند؛ زیرا آسیب بسیار کمتری به الیاف و بافت پارچه ها می رسانند و فاقد و عاری از هر گونه مواد شیمیایی حساسیت زا و بی کیفیت هستند. 

فروشنده صابون رختشویی به بازار های خارجی

فروشنده صابون رختشویی به بازار های خارجی

صابون های رختشویی از آن دسته صابون هایی است که امروزه و حتی در قدیم، نقش مهمی را در زندگی ایفا کرده است.در بازار های داخلی و حتی خارجی این صابون ها به مقدار زیادی در تنوع و رایحه های مختلف وجود دارند که به شکل جامد و مایع در فروشگاه و همچنین عمده فروشی ها به فروش به فروش می رسند. 

درتهیه و تولید صابون های رختشویی درجه یک، معمولا از چربی های ارزان قیمت استفاده می کنند تا در آخر مقدار مصرف و فروش صابون رختشویی نیز بیشتر شود.

امروزه به دلیل تنوع و کیفیت برخی شوینده های دیگر، استفاده از صابون رختشویی مقدار کمی کاهش یافته است، اما با این وجود باز هم مصرف صابون های خوب و مرغوب رختشویی طرفداران خاص خود را نیز دارند. 

فروشنده صابون رختشویی درجه یک تلاش می کند تا بهترین صابون ها را به بازار های خارجی نیز بفروشد و مرغوبیت و کیفیت محصولات خود را تضمین و ثابت کند. 

تماس بگیرید