صادرات پودر دستی به عراق به صورت فله

ایران جزو تولید کنندگان اصلی پودر های شوینده به شمار می آید؛ که پودر های دستی را به صورت فله به عراق صادرات می‌ کند.

کاربرد های بی نظیر پودر دستی

با گسترش علم و فناوری امروزه با ایجاد تغییر و تحولات در ساختار، کیفیت و مرغوبیت این محصول افزایش پیدا کرده است که باعث کاربرد های بی نظیر این محصول نیز می شود.

کاربرد اصلی و عمده پودر های دستی ایجاد تمیزی و پاکیزگی می باشد و همچنین در از بین بردن لکه‌ های موجود در سطح های مختلف نیز کاربرد دارد.

خانم‌ های خانه‌ دار برای شستشوی لباس به صورت دستی از پودر های دستی برای از بین بردن لکه ها و کثیفی‌ های موجود در سطح لباس  استفاده می کنند؛ چرا که محصول مورد نظر از قابلیت کف کنندگی بسیار بالایی برخوردار می باشد؛ همچنین به دلیل وجود آنزیم‌ ها، سخت‌ ترین لکه ها را از بین می برد و در دما های بالا و پایین در آب حل می شود و از چروک شدن لباس نیز جلوگیری می کند.

همچنین می‌ توان گفت از این محصول برای شستشوی فرش و موکت‌ های کثیف نیز استفاده می‌ شود؛ چرا که این پودر ها لکه‌ های سخت قدیمی را در سطح فرش یا موکت به راحتی بدون رنگ پریدگی از بین می‌ برند و باعث تمیزی و درخشانی فرش و موکت می‌ شوند.

از طرفی نیز در گذشته از پودر های دستی برای شستشوی سرویس‌ های بهداشتی نیز استفاده می‌ کردند؛ چرا که مصرف کنندگان بر این باور بودند، همانطور که این محصول باعث از بین بردن لکه‌ های سخت لباس می‌ شود، لکه و کثیفی‌ های سرویس بهداشتی را نیز مانند جرم گیر قوی، تمیز می‌ کند؛ اما به علت کف کنندگی بسیار زیاد، استفاده از پودر های دستی در سرویس بهداشتی خطراتی مانند سر خوردن را به همراه داشته است.

البته ناگفته نماند پودر های دستی از گذشته تا به امروز و حتی زمانی که دچار تغییر و تحولات ساختاری نشده بودند، قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی داشتند؛ از این رو در گذشته نه چندان دور برای شستشوی ظروف کثیف و چرب از پودر های دستی استفاده می‌ کردند؛ زیرا تجربه‌ ها نشان داده است که باعث تمیزی و درخشندگی ظروف می‌ شود؛ همچنین به راحتی چربی موجود در ظرف‌ ها را از بین می‌ برد؛ اما باید بدانید به دلیل خاصیت کف کنندگی آن باید چندین بار آبکشی انجام شود.

امروزه نیز افرادی هستند که همچنان از پودر های دستی به غیر از شستشوی لباس در شستشوی فرش، سرویس بهداشتی و ظروف استفاده می کنند؛ زیرا از شستشو با این محصول نتیجه خوبی گرفته اند و برای آن ها تجربه دل انگیزی به همراه داشته است.

فروش پودر دستی ایرانی

امروزه پودر های دستی ایرانی به علت قدرت بالای پاک کنندگی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است؛ که در نتیجه باعث افزایش فروش پودر های دستی ایرانی در سطح بازار جهانی شده است.

پودر های دستی ایرانی از روش‌ های مختلفی به فروش می‌ رسند که امروز فروش این محصول به روش مستقیم بسیار پرطرفدار و حائز اهمیت است؛ زیرا امروزه افراد سعی دارند در کوتاه ترین زمان به محصول مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند و از همه مهم تر محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنند.

اما لازم است بدانید برای فروش این محصول به عنوان محصولی صادراتی عوامل مختلفی دخیل هستند.

برای مثال؛ کیفیت، که یکی از عوامل موثر در فروش پودر های دستی به شمار می آید؛ زیرا اگر محصول از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، میزان مورد استفاده این محصول و قدرت پاک کنندگی و لکه بری آن نیز بیشتر می‌ باشد؛ از این رو مصرف کننده با یک بار استفاده از این محصول جذب آن می‌ شوند.

نوع بسته‌ بندی نیز یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در میزان فروش پودر های دستی ایرانی می‌ باشد؛ چرا که مصرف کنندگان خارجی در کنار اهمیت فراوانی که به کیفیت محصول می‌ دهند، به همان اندازه به بسته بندی محصول نیز اهمیت می دهد.

لازم است بدانید آنان نوع بسته‌ بندی را یکی از عوامل موثر در میزان فروش محصول می‌ دانند؛ چرا که بر این باورند بسته‌ بندی‌ ها شکیل و زیبا موجب جلب و جذب مشتری می‌ شود.

همه پودر های دستی ایرانی با بهترین دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و مطابق استاندارد های جهانی تولید می شوند؛ بنابراین استاندارد بودن این محصول نیز در فروش آن ‌موثر است؛ زیرا مطمئنا برای خودمان نیز استاندارد بودن محصول مورد اهمیت است.

قیمت پودر دستی عمده

خرید و فروش عمده پودر های دستی به مراتب دارای مزایا و فواید فراوانی می باشد؛ که در ادامه مقاله چند مزیت خرید عمده را مورد بررسی قرار می‌ دهیم:

  1. قیمت محصول: یکی از بزرگترین مزایای خرید عمده پودر های دستی، قیمت تخفیف‌ دار و استثنایی این محصول می‌ باشد.

زمانی که شما محصولی را در حجم گسترده‌ ای خریداری می‌ کنید، مطمئناً شما این توانایی را دارید که با فروشنده مذاکره و تقاضای تخفیف کنید؛ زیرا شما شرایط خاصی نسبت به خریداران تک دارید، پس با این تفاسیر این امکان وجود دارد که هزینه خرید کاهش داده شود و در این معامله سود بیشتری نصیب شما شود.

  1. مدیریت موجودی: شما می‌ توانید با خرید به صورت عمده موجودی خود را به علت ورود یکباره محصول با حجم گسترده، به خوبی مدیریت کنید؛ یعنی به جای خرید تک تک محصولات به صورت جداگانه با خرید عمده می‌ توانید موجودی محصولات را به صورت کافی در اختیار داشته باشید.

این فرایند به شما کمک می‌ کند تا بتوانید به خوبی روند تولید و توزیع خود را بهبود ببخشید و به راحتی نیاز های مشتریان خود را برطرف کنید.

  1. صرفه جویی در زمان و هزینه: با انجام خرید عمده شما می‌ توانید به جای هزینه و زمان مکرر برای خرید این محصول، فقط با یک بار سفارش، میزان زیادی از محصول را خریداری کنید؛ حال می‌ توانید زمان و انرژی باقی مانده خود را صرف تولید، بازاریابی و دیگر فعالیت‌ های مربوط به رشد کسب و کار خود کنید.

پس با این تفاسیر گفته می شود با خرید عمده پودر های دستی می توانید آن را با قیمتی مناسب‌ تر خریداری کنید و مدیریت بهتری بر روی موجودی این محصول داشته باشید و موجب بهبود عملکرد در کسب و کارتان شوید.

اگر چه شما مصرف کنندگان عزیز قصد خرید عمده پودر‌ های دستی را دارید؛ همین حالا می توانید با شماره‌ های موجود در پایین صفحه تماس بگیرید و از شرایط خرید این محصول مطلع شوید.

لازم است بدانید پودر های دستی به طور میانگین در بازار 16,000 تومان الی 22,000 تومان می باشد.

تماس بگیرید