آمار صادرات صابون به ترکمنستان

امروزه با پیشرفت ارتباطات و فناوری بیشتر تجارت های به صورت آنلاین انجام می شود. صادرات صابون به ترکمنستان بیشترین آمار را به اختصاص داده است. برای صادرات این محصول می توانید به صورت مستقیم و اینترنتی اقدام کنید. 

آمار صادرات صابون به ترکمنستان

صدمه نزدن صابون به الیاف پارچه

صدمه نزدن صابون به الیاف پارچه در هنگام شستشوی لباس برای صدمه نزدن صابون به لباس باید از صابون های فاقد مواد سفید کننده و اسیدی جلوگیری شود. 

همانطور که از این نام پیداست ، صابون لباسشویی برای تسهیل کارهای خانگی ساخته شده است. میله های مایل به قرمز یا مایل به خاکستری و بدون بسته بندی ، زرادخانه کامل محصولات شیمیایی و بهداشتی را جایگزین مادران و مادربزرگ ها کرد.

با این حال ، خیلی زود مشخص شد که صابون لباسشویی نه تنها توانایی پاک کردن ، شستشو و شستشوی لکه ها از هرگونه پیچیدگی را دارد. دامنه کاربرد آن بسیار گسترده است: این لوازم آرایش و مراقبت شخصی ، درمان بیماری هایی مانند قارچ های با منشاء مختلف ، سوختگی و بیماری های پوستی ، سرماخوردگی و گلودرد است.

از مواد شوینده بسیار خوبی در خصوصیات مفید آن حتی در باستان سومر و بابل استفاده می شد. لوح های سفالی قرن سوم قبل از میلاد یافت شده است.  آنها دستور العمل آن را به شما اطلاع می دهند: سپس آب با خاکستر چوب مخلوط شد ، محلول جوش آمده و چربی اضافه می شود تا یک محلول صابون به دست آید.

72 ، 70 ، 65 درصد درصد اسیدهای چرب موجود در صابون های لباسشویی است. علاوه بر طراحی دیجیتالی ، تفاوت در رنگ قابل مشاهده است ، اگرچه اخیراً برخی از تولید کنندگان با داشتن رنگ و رایحه ، برخی آزادی ها را به خودشان می دهند.

هرچه تعداد نوشتن روی نوار بیشتر باشد ، خاصیت شستشو و تمیز کردن آن بهتر می شود ، در مقابل عفونت ها ، باکتری ها و کثیفی ها از هر نوع ، به طور موثرتر مبارزه می کند.

اگر بعضی از پارچه ها با صابون شسته شوند ، کیفیت برخی پارچه ها بهبود می یابد. به عنوان مثال ، در مورد محصولات ساخته شده از پشم – از جمله دست بافتنی – صابون لباسشویی به طور مستقیم نشان داده شده است. بعد از چنین شستشو ، شکوه و نرمی به دست می آورند.

صادرات صابون به ترکمنستان به صورت فله

صادرات صابون به ترکمنستان به صورت فله امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات بیشتر صادرات به صورت اینترنتی انجام می شود. بیشترین صادرات صابون به کشور ترکمنستان انجام می شود. در ترکمنستان به دلیل مصرف بالا صابون رختشویی باعث شده است. بیشترین نیاز محصولات خود را از طریق صادرات از کشور ایران تامین کنند. خرید از طریق اینترنت به دلیل بدون واسطه بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار سود آور می باشد خریدار می تواند با کمترین هزینه با کیفیت ترین محصول را خریداری کند. 

تماس بگیرید