استعلام قیمت صابون مراغه سفید اصل

زادگاه صابون مراغه همان طور که از نام آن مشخص است در شهر مراغه ساخته و تولید شده است این صابون فروش زیادی دارد. 

استعلام قیمت صابون مراغه سفید اصل

چگونه از صابون مراغه استفاده کنیم؟

چگونه از صابون مراغه استفاده کنیم؟ این صابون سنتی قدمتی چندین و چند ساله دارد این صابون از دنبه گوسفند تولید شده است و به همین دلیل باعث شده که این محصول از هیچ گونه مواد شیمیایی در داخل صابون مراغه دیده نمی شود. 

شیمیایی نبودن این صابون باعث شده تا مصرف کنندگان به این محصول اعتماد کنند و از این صابون خریداری کنند چرا که خاصیت های زیادی دارد.

استفاده از صابون مراغه برای افرادی که موخوره دارند و پوست سر چرب و موهایی دارند که ریشه آن ضعیف است می توانند استفاده کنند. 

و در هر وعده که به حمام می روند می توانند حداقل یک بار به سر و موهای خود بزنند تا موهای بهتری داشته باشند. 

افرادی که برای اولین بار از این صابون می خواهند استفاده کنند اصلا نگران هیچ گونه اتفاق ناخوشایندی نباید باشند و اگر هم ترس دارند که این محصول ممکن است خوب نباشد می توانند به اینترنت مراجعه کنند و اطلاعات در مورد صابون مراغه کسب کنند. 

طرز تهیه تولید این صابون به صورت خانگی ابتدا دنبه گوسفند را با آب شیرین و کمی سود سوز آور ترکیب کنید. 

این مرحله برای این است که صابون به هم بچسبد و جفت شود بعد از جفت شدن آن را به مدت 24 ساعت درون دیگ می پزید در مرحله پخت رنگ های طبیعی مثل حنا یا صدر به صابون اضافه می کنید. 

بعد از پختن آن ها را درون قالب های مخصوص می گذارید و به آنها اجازه می دهید خشک شود بعد آنها را از قالب جدا کنید و در جایی که هوا کامل رد و بدل شود قرار دهید تا کامل خشک شود‌. 

پس از درست شدن آن ها سفت و سخت می شوند و در اثر آب ذوب و کف می کنند. این  صابون ها به دلیل مواد طبیعی مثل حنا یا صدر و غیر که داخل آن ریخته شده در رنگ های متفاوتی در می آیند. 

رنگ های آن مثل : سفید ، نارنجی و سیاه است. صابونی که به رنگ سیاه در آمده از پس مانده های مواد تشکیل شده است. 

پخش کننده صابون مراغه سفید اصل

پخش کننده صابون مراغه سفید اصل پخش کننده صابون مراغه در سطح کشور رواج زیادی دارد رنگ سفید این صابون ها در مراکز خرید فروش بیشتری دارد. شما می توانید برای خرید صابون مراغه می توانید از عطاری هایی که در سطح شهر در حال فروش داروهای گیاهی و مواد طبیعی هستند خرید کنید. 

تماس بگیرید