بازار خرید پودر ماشین لباسشویی آ ب ث

پودر ماشین لباسشویی آ ب ث یکی از شناخته‌شده‌ترین انواع پودر های لباسشویی موجود در کشور است که کیفیت آن نیازی به تعریف ندارد زیرا با سابقه طولانی ای که دارد توانسته است کیفیت خود را به همگان ثابت کند.

انواع مختلف این محصول در بازار خرید پودر های لباسشویی موجود است و خریداران می توانند در تماس با فروشنده این پودر به طور مستقیم نسبت به سفارش آن اقدام نمایند و با قیمت مناسب و برای هر نقطه از کشور آن را درخواست کنند.

بازار خرید پودر ماشین لباسشویی آ ب ث

فرمولاسیون جدید پودر ماشین لباسشویی آ ب ث

فرمولاسیون جدید پودر ماشین لباسشویی آ ب ث در تولید پودر ماشین لباسشویی آ ب ث به فرمول خاصی اکتفا نشده است و سالانه با توجه به ابداع انواع مواد و ترکیبات شیمیایی مختلف از فرمول جدیدتری در این پودر استفاده می شود تا بتواند بیشترین عملکرد را در تمیز کردن انواع لباس با جنس های مختلف داشته باشد.

در فرمولاسیون جدید این پودر از انواع آنزیم های لیپاز و آملاز استفاده شده است تا بتواند پیوند لکه های چربی یا پروتئینی را با الیاف پارچه لباس کاهش دهد. این پودر با فرمولاسیون جدید آن می تواند علاوه بر پاک کنندگی باعث ایجاد درخشندگی در لباس ها نیز شود و این مساله به خصوص در مورد پارچه یا لباس های سفید به خوبی قابل مشاهده است چون فرمول جدید این پودر باعث ایجاد رنگ مات در این پارچه ها نمی شود.

در این پودر پلیمرهای ویژه ای قرار دارد که علاوه بر خاصیت نرم کنندگی می توانند از نشت دوباره چرک و لکه بر روی لباس در ماشین لباسشویی جلوگیری کنند همچنین ترکیبات سفید کننده ویژه ای در آن وجود دارد که می تواند اغلب لکه های رنگی را از پارچه حذف کند.

صادرات پودر ماشین لباسشویی آ ب ث

صادرات پودر ماشین لباسشویی آ ب ث پودر ماشین لباسشویی آ ب ث یکی از مرغوب ترین انواع پودرهای ماشین لباسشویی تولیدی داخل کشور می ‌باشد. شرکت تولید کننده این پودر علاوه بر تامین نیاز داخل می تواند نیاز کسانی که در زمینه صادرات این محصول فعالیت دارند را تامین کند.

صادرات پودر ماشین لباسشویی به کشورهای همسایه به ویژه عراق و افغانستان انجام می ‌شود و افراد بسیاری در این زمینه مشغول به کار می باشند.

برای سفارش این محصول جهت اهداف صادراتی خریداران می ‌توانند به طور مستقیم با فروشنده این محصول ارتباط برقرار کنند و نسبت به خرید پودر ماشین لباسشویی آب ث به صورت عمده اقدام نمایند.

خرید از طریق همین وب سایت و به صورت اینترنتی نیز ممکن است و خریداران می توانند با توجه به انواع حجم های ارائه شده از این پودر نوع مورد نظر خود را انتخاب و به صورت عمده آن را سفارش دهند تا در کوتاه ترین زمان و مناسب ترین نوع بسته بندی صادراتی برای آنها ارسال شود.

تماس بگیرید