بازار صادرات صابون به ترکمنستان

صابون یکی از مهم ترین محصولات بهداشتی است و مصرف روزانه دارد.امروزه صابون به صورت انبوه هم برای مصارف داخلی و هم برای صادرات تولید میشود که یکی از مهمترین بازار های صادراتی،بازار صادرات صابون به ترکمنستان میباشد.

بازار صادرات صابون به ترکمنستان

راه های شناخت صابون مرغوب

راه های شناخت صابون مرغوب

برای شناخت صابون مرغوب باید به چند مورد توجه کنیم.از جمله این نکات میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1.نوع صابون مورد استفاده:صابون ها به شکل های مختلف تولید میشوند. آنها را میتوان به صابون های جامد،مایع وصابون های کاغذی طبقه بندی کرد.صابون های جامد برای پوست مناسب هستند و از خشکی آن جلو گیری میکنند اما از نظر بهداشتی ممکن است باعث انتقال بیماری شوند مخصوصا در مکان های عمومی.

صابون های مایع نسبت به صابون جامد بهداشتی تر هستند اما مشکلات پوستی مثل خشکی پوست ایجا میکنند ب طور کلی بهتر است صابون مایع به صورت کف آماده باشند تا در استفاده از آب نیز صرفه جویی شود.صابون های کاغذی مخصوص مسافرت هستند و به شکل لایه های نازک میباشند.

2. نوع پوست ما:برای پوست های خشک و پوست های چرب(oily Skin)صابون های مختلف وجود دارند.

3.نوع موادی که در صابون مورد استفاده قرار میگیرد بسیار مهم است. مثلا صابون هایی که برای صورت مورد استفاده قرار میگیرد باید حاوی مواد گیاهی و نرم کننده باشد .همچنین صابون هایی که برای مصارف خاص مثل آکنه(No Acne)و یا لک های پوستی میباشد باید حاوی مواد شیمیایی خاص و یا مواد گیاهی مناسب برای بهبود وضعیت پوست باشد.در نتیجه برای انتخاب بهترین گزینه مورد نظرتان ترکیبات صابون را مطالعه کنید.

4.در نهایت تجربه استفاده از یک صابون خاص و رضایت مصرف کنندگان از آن نیز شناخت صابون مرغوب بی تاثیر نیست.

صادرات صابون به ترکمنستان به صورت عمده

صادرات صابون به ترکمنستان به صورت عمده

 مرغوبیت صابون ها به علت حساسیت پوست برای مردم تمام دنیا از اهمیت خاصی برخوردار میباشد.با توجه به کیفیت بالای صابون های تولید داخلی ،صادرات آن رونق زیادی داشته و باعث جلب توجه کشور های همسایه شده است.یکی از مهم ترین بازار ها در زمینه صادرات صابون،بازار صادرات صابون به ترکمنستان است که سالانه سود های میلیاردی وارد چرخه اقتصاد ما کرده است.

از این رو توجه خاصی به بخش صادرات این محصول میشود.فروش این کالا به  روش مستقیم و عمده  انجام میشود و در فروشگاه های مختلف کشور نیز عرضه می شوند.صادرات صابون به ترکمنستان به صورت عمده می باشد و مشتری کالا مورد نیاز خود را به تولید کننده مورد نظر سفارش داده و به راحتی به آن دسترسی پیدا میکند.سودی که از این طریق وارد بازار های داخلی میشود قابل توجه بوده و برای حفظ این وضعیت لازم است که تولیدکننده سلیقه و خواسته مشتریان را مد نظر قرار دهد .

تماس بگیرید