بازار صادرات صابون مراغه طراوت

بازار صادرات صابون مراغه طراوت رونق فراوانی دارد. صابون مراغه از بهترین و سالم ترین صابون ها می باشد که نسبت به صابون های شیمیایی فوق العاده است. در واقع به هیچ عنوان نمی توان آن را با صابون های شیمیایی مقایسه کرد.

بازار صادرات صابون مراغه طراوت

خواص شگفت انگیز صابون مراغه

خواص شگفت انگیز صابون مراغه خواص شگفت انگیز صابون مراغه شامل گزینه های زیر می شود:

  • استفاده از صابون مراغه می تواند شما را از شر جوش های صورت خلاص کند و به پوست شما شادابی و طراوت تقدیم کند. این صابون می تواند میزان چربی پوست را کاهش دهد و از ایجاد جوش های صورت جلوگیری کند.
  • این صابون می تواند ریزش مو را کاهش دهد. 
  • استفاده از این صابون می تواند خشکی مو و شوره سر را از بین ببرد.
  • اگر می خواهید همیشه موهای پر پشت و زیبا داشته باشید حتما از این محصول استفاده کنید.

مرکز فروش صابون مراغه طراوت

مرکز فروش صابون مراغه طراوت مرکز فروش صابون مراغه طراوت توانسته با عرضه این محصول در آمد فوق العاده ایی را کسب کند. مراحل تهیه صابون مراغه شامل گزینه های زیر می شود:

  • برای تهیه صابون مراغه باید دنبه گوسفند، سود سوز آور و آب شیرین را با هم مخلوط کنیم.
  • در مرحله دوم مخلوط ترکیبات بالا را داخل دیگ می ریزند و به مدت یک روز تمام می گذارند تا خوب بپزند. در این مرحله حنا، پودر صدر یا رنگ سفید و زرد هم به مواد در حال پخت اضافه می کنند.
  • وقتی مواد خوب پخته شده اند آن ها را داخل قالب های مخصوصی می ریزند.
  • سپس قالب ها را در مقابل نور خورشید می گذارند تا خوب خشک شوند.

صابون مراغه در رنگ های سفید، زرد و سیاه تولید می شود. این صابون قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و مصرف آن برای پوست و مو هیچ گونه ضرری ندارد چون از مواد کاملا ارگانیک تهیه شده است. خواص صابون مراغه باعث شده مصرف آن روز به روز افزایش یابد. به طوری که حتی متخصصان پوست به جای صابون های شیمیایی به مصرف این صابون تاکید می کنند تا بتوان مشکلات پوستی را بهبود بخشید و همیشه پوستی شاداب و مرطوب داشته باشیم.

در واقع بهترین صابون برای تقویت مو و پوست صابون مراغه می باشد که توسط دستان توانمند کارگران مراغه ایی تهیه شده است. 

در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم. که استفاده از حنا در ساخت صابون مراغه باعث شده رنگ این صابون سیاه نشود و این نشانه بی کیفیت بودن محصول نیست. اما برای این که دچار تردید و دو دلی نشوید رنگ سفید و زرد این صابون را تهیه کنید.

تماس بگیرید