بازار صادرات صابون گلنار 5 عددی

بازار صادرات صابون گلنار ۵ عددی یک تجارت بسیار خوب برای کشورمان محسوب می گردد. این صابون به دلیل سایز بزرگ آن بسیار از نظر اقتصادی به صرفه می باشد. برای خرید غیر حضوری این صابون می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

بازار صادرات صابون گلنار 5 عددی

شستشوی بدن و لباس با صابون گلنار

شستشوی بدن و لباس با صابون گلنار صابون گلنار یک صابون قدیمی و پرطرفدار بوده و از دیرباز مورد استفاده عموم قرار می گرفته است. 

علاوه بر شستن لباس ها، شستشوی بدن با صابون گلنار نیز صورت می گیرد. به دلیل فرمولاسیون بسیار خوب، این صابون ضد حساسیت بوده و در هیچ افرادی حساسیت های پوستی ایجاد نمی کند. حتی برای بچه ها و نوزادان که پوست حساسی دارند نیز فاقد حساسیت است و می توانید برای شستشوی لباس ها و حتی بدن نوزادان نیز از این صابون استفاده کنید.

اندازه ی این صابون در مقایسه با صابون های دیگر بزرگ بوده و زود تمام نمی شود همچنین کف فراوانی نیز تولید می کند.

قدرت پاک کنندگی و تمیز کردن این صابون بسیار بالا می باشد و لک ها و کثیفی های موجود در بافت پارچه را به خوبی تمیز می کند. چربی زدایی صابون گلنار بسیار زبانزد بوده و چربی ها را از روی بدن و حتی لباس ها پاک می کند.

رایحه ی بسیار خوب این صابون سبب می شود عطری مطبوع به لباس ها و حتی بدن شما بدهد.

صابون گلنار با شکل مستطیلی و رنگ سبز آن شناخته شده و معروف می باشد که در گذشته حتی برای شستشوی موهای سر نیز از آن استفاده می شده است.

این صابون حاوی مواد نرم کننده نیز می باشد که پوست شما را نرم و لطیف کرده و حتی به لباس هایتان نیز لطافت خاصی می بخشد.

صابون گلنار با بسته بندی 5 تایی بسیار به صرفه تر از خرید تکی آن می باشد‌.

صادرات صابون گلنار 5 عددی

صادرات صابون گلنار 5 عددی صابون 5 عددی گلنار با کیفیت عالی و قیمت استثنایی در تمام نقاط کشور به فروش می رسد. این صابون علاوه بر فروش داخلی دارای صادرات به کشور های همسایه نیز می باشد و یک تجارت اقتصادی خوبی را فراهم می کند.

فرمولاسیون بسیار قوی این صابون سبب شده از دیرباز مورد توجه مردم قرار بگیرد. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما مراجعه و سفارشات خود را ثبت کنید. همچنین می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

اگر پاکیزگی و تمیزی برای تان اهمیت دارد حتما این صابون عالی با رایحه بسیار خوش و ماندگاری بالا را سفارش دهید. درنگ نکنید و این محصول عالی را تهیه کنید.

تماس بگیرید