بازار عرضه پودر لباسشویی فله

دوستان عزیز پیشنهاد می کنم فقط یکبار حس زیبای تمیزی و درخشندگی البسه خود را باپودر لباسشویی فله ارزان تجربه نمایید، پودر لباسشویی ارزان فله را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما عرضه خواهیم نمود، نرخ فروش پودر لباسشویی در قالب فله ای و با روش حذف واسطه ها بسیار ارزان و مناسب بوده و شما با تضمین کیفیت این محصول را خریداری خواهید نمود، این محصول را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در وزن و حجم عمده و بسته بندی متعدد عرضه خواهیم نمود.

بازار عرضه پودر لباسشویی فله

عواملی که بر کیفیت پودر لباسشویی تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت پودر لباسشویی تاثیر دارد بر کیفیتخرید مستقیم پودر لباسشویی عوامل متعددی ممکن است تاثیر گذار باشد، استعمال ترکیبات غیر مضر برای سلامت انسان و همچنین سلامت ماشین لباسشویی از مواردی است که اصولا تولیدکنندگان در ساختار کیفی این محصول لحاظ نموده و آن را با بهترین درجه کیفی و فرمول ویژه به مرحله تولید می رسانند، قدرت تمیزی، کف، سفیدی و درخشندگی در این محصول بسیار مهم می باشد.

داشتن اسانس خوشبو و عدم آسیب رسانی به بافت پارچه از عواملی است که می تواند بر کم و کیف این محصول تاثیر بگذارد، فرمول این نوع از شوینده کاملا استاندارد و مجاز بوده و در صورت داشتن آنزیم های رنگی کارایی لازم را داشته و قدرت لکه بری خوبی خواهند داشت لذا لحاظ نمودن این موارد قاعدتا بر کمیت و کیفیت پودر شوینده دخیل می باشند.

عدم ایجاد عارضه پوستی و نماندن لکه های سفید رنگ روی البسه از موارد بسیار مهمی است که در تولید آن لحاظ می شود، برندی که ارائه دهنده این محصول می باشد همواره نقش کلیدی و اساسی مهمی در ساختار کیفی محصول عرضه شده دارد، قیمت نیز می تواند در این زمینه دخیل باشد، سازگاری با محیط زیست و عدم آسیب رسانی به پوست و مواردی که در بالا ذکر شد می توانند بر کیفیت مرکز پخش پودر لباسشویی اثرات مختلفی داشته باشند.

استفاده زیاد از این محصول در سبد خرید روزانه باعث تولید روز افزون این محصول شده است و به همین نسبت مراکز پخش بیشتری اقدام به عرضه آن کرده اند. خرید پودر لباسشویی عمده برای اقشاری که مدام برای کار خود به این ماده نیاز دارند،بسیار مقرون به صرفه تر می باشد چرا که نوع فله این محصول دارای حجم بیشتری نسبت به بسته بندی آن است.برای مثال کادر بیمارستان را می توانیم نام ببریم که برای نظافت به این محصول احتیاج دارند.

برای سهولت در خرید پودر لباسشویی فله برای خریداران،مراکز پخش این محصول اقدام به عرضه غیر حضوری و اینترنتی آن می کنند تا هم پخش برای آنها سریعتر انجام شود و هم خریداران بتوانند پودر های ماشینی فله ای را با بهترین کیفیت از وب سایت های ما در این کانال به هر میزان که می خواهند ثبت سفارش داده و بدون طی کردن مسیر های طولانی،خرید خود را انجام دهند.

مزایا استفاد از پودر لباسشویی

  • مزایای خریدن یک پودر ماشین فله ای بسیار زیاد است و اکثرا تمامی خانم ها و اقایان و آنهایی که در کسب و کارشان نیازمند شست و شو هستند به دنبال پودر لباس شویی فله می‌باشند و بیشتر از اینکه از پودر ماشین بسته بندی شده استفاده کنند، از پودر ماشین لباسشویی فله ای استفاده می‌کنند
  • برخی از مزایای خرید پودر لباس شویی به صورت فله ای عبارت اند از: ۱-قیمت ارزان تر: همان طور که می‌دانید تمامی لوازم از قبیل لوازم برقی، آرایشی بهداشتی، وسایل شست و شو مانند پودر لباسشویی قیمت فله ای آنها بسیار ارزان تر از خرید همان‌قدر پودر لباسشویی به صورت بسته بندی می‌باشد، به همین دلیل برای بسیاری از مشاغل مانند اتوشویی که دائما نیاز به خریدن پودر دارند، به صرفه تر می‌باشد که از پودر های فله ای استفاده کنند. پس باید گفت خریدن این نوع پودر لباسشویی یعنی به صورت فله ای گزینه ای مناسب برای خرید می‌باشد. ۲-زمان بیشتر تا تمام شدن: برخی از افراد از خرید کردن خوششان نمی‌آید ولی مجبور هستند هر روز و یا هر هفته به فروشگاه های شلوغ و پر رفت و آمد رفته تا خرید هایشان که اصلی ترین آن پودر لباس شویی می‌باشد را خریداری کنند به همین سبب خریدن اجناس به صورت فله ای مخصوصا پودر ماشین لباسشویی کمک می‌کند تا کمتر برای خریدن این نوع اجناس به بازار و فروشگاه های شلوغ رفت و حجم پودر فله ای بسیار زیاد است و برای مدت زمان طولانی می توان از آن استفاده کرد.

نحوه تولید پودر دستی درجه یک

نحوه تولید پودر دستی درجه یک شستن لباس های کثیف با دست دیگر منسوخ شده و بیشتر خانواده ها با استفاده از ماشین لباسشویی،به شستشوی لباس های خود می پردازند.اما شستن لباسها با ماشین هم لازمه داشتن ابزارهای مهمی است که یکی از آنها پود لباسشویی با کیفیت است.لذا اگر یک پودر نامرغوب تهیه کنید علاوه بر اینکه لباس های شما تمیز نمی شوند بلکه به اصطلاح چرک مرده شده و دیگر به شکل اولیه خود باز نمی گردند.

برای اینکه یک پودر ماشینی باید چه ویژگی داشته باشد توجه شما را به مطالعه ادامه این مقاله جلب می کنم.از بارزترین این ویژگیها،داشتن کف کافی در هنگام شستشو می باشد چرا که اگر پودر ماشینی ایجاد کف بیش از حد کند بدانید مواد اولیه خوبی در آن به کار نرفته است و شستشوی کامل و تمیزی نخواهید داشت.

در چند سال گذشته در ترکیبات پودر لباسشویی،به جز مواد اولیه ضروری چیز دیگری وجود نداشت و همین امر باعث پاکیزگی معمولی لباسها می شد. ولی امروزه با پیشرفته شدن تکنولوژی،مهندسان این صنایع آنزیم های فعالی را که به نظافت چند برابری پوشاک کمک می کنند به مواد اولیه این محصول اضافه کرده اند و همین از ویژگی های بارز این محصول است.

ساخت پودر های لباسشویی مانند سایر محصولات ترکیبی و شیمیایی احتیاج به دانش یسار زیاد و همچنین داشتن ماشین آلات بروز دارد.در گذشته متاسفانه دانش ساخت این محصولات در اختیار کشورمان نبود و بیشتر کالاهای مورد نیاز برای شستشو را از خارج از کشور تامین می کردیم اما خوشبختانه امروزه دانش تولید آن بومی شده و در تولید به خودکفایی رسیده ایم.

برای تولید پودر لباسشویی فله مواد اولیه بسیار زیادی لازم است تا با قرار گرفتن آنها کنار هم،یک محصول کار آمد به دست بیاید.برخی این ترکیبات از مواد اولیه و ضروری هستند تا بتوان با آنها ساختار اصلی پودر را شکل داد و بعضی از آنها،به عنوان مواد افزودنی برای شستشوی بهتر و عطر و بوی پودر به کار می روند.

پودر لباسشویی باکیفیت چگونه ساخته می شود؟

حس زیبای درخشندگی و تمیزی و سفیدی البسه خود را با پودر لباسشویی تجربه نمایید، پودر لباسشویی بدون بو را در اوزان فله ای و برند معتبر با بهترین کیفیت به شما عزیزان عرضه خواهیم نمود، پودر لباسشویی فاقد بو را با کیفیت مرغوب و قابلیت های بیشمار در وزن و حجم متفاوت می توانید با نازل ترین قیمت در حجم عمده و بی واسطه خریداری نمایید.

به طور کلی محصولاتی که در کشور تولید می شوند و جنبه صادراتی دارند در داخل نیز خریداران و مصرف کنندگانی برای آنها وجود دارد، درصدی از این کالای های صادراتی در کشور به فروش می رسند. گاهی می‌ بینیم که بعضی از این کالا های صادراتی به دلیل قیمت مناسب تری که دارند فروش بهتری نیز دارند.

سفارش کلی پودر لباسشویی فروش پودر لباسشویی صادراتی فله با قیمت مناسب هم در داخل کشور انجام می شود و هم زمان صادرات نیز قیمت مناسبی دارد، برای خرید پودر لباسشویی ارزان می توانید به عمده فروشی های این محصول مراجعه کنید در عمده فروشی ها قیمت ها نسبت به سایر فروشگاه ها پایین تر است، همچنین با خرید اینترنتی پودر لباسشویی ایرانی می توانید قیمت کمتر و مناسب تری را پرداخت نمایید.

انواع مواد شوینده تولید داخل در زمینه صادرات نیز وارد شده اند و صادر کنندگان آنها را به کشور های طرف معامله متعددی که دارند ارسال می کنند. در بین شرکت ها، شرکت پودر لباسشویی دستی و ماشینی فعال تر بوده و انواع پودر ها در بسته بندی های متنوع و با کیفیت را در دستور کار خود قرار داده است.

توزیع مستقیم پودر لباسشویی فله

توزیع مستقیم پودر لباسشویی فله توزیع پودر لباسشویی مواد اولیه پودرهای لباس شویی به چند دسته تقسیم می شوند که در ادمه به توضیح آنها خواهیم پرداخت. ۱- سورفاکتانت ها که مولکولهایی شامل دو قسمت هیدروفوب (آبگریز، نامحلول در آب) و هیدروفیل (آبدوست، محلول در آب ) هستند. این مولکول ها دارای فعالیت بسیار بالایی در حد واسط بین هوا و آب یا روغن و آب می‌باشند. .سورفاکتانتها کشش سطحی آب را کاهش داده و منجر به افزایش رطوبت سطوح می‌شوند. سورفاکتانت ها شل شدن و جداسازی چرک در طی شستشو و همچنین معلق سازی چرک را در محلول شستشو بر عهده دارند. چهار دسته عمده سورفاکتانت ها عبارتند از: سورفاکتانت های آنیونیک، سورفاکتانت های کاتیونیک، سورفاکتانت های نانیونیک، سورفاکتانت های آمفوتریک؛ که در نوع مولکول و ایجاد پیوندها در واکنش باهم تفاوت دارند. ۲- بیلدرها (سازنده ها) که اجزای عمده پودر لباس شویی و مایعات شوینده را شامل شده و باعث افزایش کارایی سورفاکتانت ها می شوند.سازنده ها بایستی یون های سختی آب محلول شستشو (کلسیم و منیزیم ) را غیر فعال کرده (قابلیت نرم کردن آب) و از واکنش آنها با سورفاکتانت ها جلوگیری نمایند. حذف یون های سختی برای کارایی سورفاکتانت بویژه سورفاکتانته ای آنیونیک ضروری بوده و منجر به افزایش پاک کنندگی و همچنین کاهش رسوبات معدنی بر روی پارچه و همچنین سطوح فلزی ماشین لباسشویی می گردد. سازنده ها همچنین منبع قلیائیت بوده و pH محلول شستشو را در حوالی ۱۰ بافری می نمایند. سازنده ها بایستی پایداری انبارش عوامل بلیچ ، اکتیواتور و آنزیم ها را تضمین نمایند. بعضی از سازنده ها همچنین به عنوان ممانعت کننده خوردگی عمل کرده واز خوردگی سطوح فلزی ماشین در حین شستشو جلوگیری می‌نمایند. سازنده ها بایستی توانایی جذب سورفاکتانت های نانیونیک را داشته و پودرهایی با ریزش مناسب ایجاد نمایند. علاوه بر خواص بالا ، سازنده ها در افزایش پاک کنندگی نقش دارند. مهم ترین سازنده ها که در صنایع شوینده مصرف دارند عبارتند از: سدیم تری پلی فسفات(STPP )، فسفونات ها، سیلیکات ها، سدیم آلومیناسیلیکات ها (زئولیت)، کربناتها/کربوکسیلاتها. ۳- کربنات های معدنی مثلا کربنات سدیم ( سودا اش) یون های سختی آب (کلسیم و منیزیم ) را از محلول شستشو حذف می کند در نتیجه به عنوان عامل نرم کننده آب مطرح است. این رسوبات کربناتی منجر به ایجاد لایه بر روی قطعات فلزی ماشین و همچنین پارچه می شود ، بنابراین برای کاهش و پراکنده کردن این رسوبات از دیسپرس کننده های کربوکسیلاتی استفاده می نمایند.

فروشندگان پودر لباسشویی کیلویی

بازار پودر لباسشویی ما در قالب یک مقاله امیدوار هستیم بتوانیم راهنمای سودمند و مفیدی برای شما عزیزان در زمینه انتخاب پودر لباسشویی فاقد بو باشیم، از این محصول شوینده هیچگونه بویی استشمام نمی شود، این محصول از تمیز کنندگی بی نظیری برخوردار بوده و با قیمت عمده قابلیت فروش به شما مشتریان ارجمند را دارد، سفید کنندگی فوق العاده ای داشته و البسه شما بعد از شستن فاقد بوی پودر خواهند بود.

این محصول فاقد آنزیم بوده و هیچگونه عارضه پوستی برای شما به وجود نخواهد آورد، قدرت از بین بردن انواع باکتری توسط این پودر به اثبات رسیده است، به بافت پارچه هیچگونه صدمه ای نزده و ساختار پارچه را حفظ می نمایند، خرید این پودر در قالب عمده با کیفیت تضمینی و مدیریت زمان و هزینه همراه بوده و شما دیگر دغدغه گشتن و پیدا نمودن مرجع فروش را نخواهید داشت،

خرید کلی این محصول با حذف واسطه ها و قیمت بسیار ارزانی همراه می باشد، امکان سفارش و خرید این محصولات شوینده از طریق مراکز غیر حضوری برای شما مشتریان گرامی فراهم شده است، پس پیشنهاد می کنم این فرصت را از دست ندهید و مستقیم اقدام به خرید نمایید، این محصول شوینده منافاتی با محیط زیست نداشته و مواد مضر و خطرناک نیز برای سلامت انسان در آن به کار نرفته است لذا شما متقاضیان محترم با خاطری آسوده می توانید اقدام به خرید در اوزان کیلویی و یا فله ای نمایید.

فروش پودر لباسشویی فله

فروش پودر لباسشویی فله انواع پودر لباسشویی ارزان در ارقام صادراتی در حجم انبوه و با قیمت تولیدی روانه بازهای مقصد شده و متناسب با نیاز مشتریان در دسترس بازارهای خارجی قرار می گیرد، تولید پودر شوینده ماشین در تناژ انبوه و با نرخ کاملا ارزان و متعارف و تضمین کیفیت همراه بوده و با هدف تامین بازارهای خارجی و جذب مشتریان در تعداد بیشتر با فرمول ویژه و ترکیبات متعدد انجام و در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

پودر لباسشویی صادراتی در انواع مختلف و بسته بندی کیلویی با قیمت عمده و ارزان به بازارها عرضه می شوند، بازارهای غیر ایرانی مطالبات بسیار خوبی در زمینه این نوع از محصولات شوینده دارند، تولیدکنندگان با ارتقاء سطح کیفی این محصول توانسته اند سهم عمده ای در وارد نمودن ارز به کشور داشته باشند.

پودر لباسشویی کیلویی را می توانید با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت در حجم عمده و بی واسطه خریداری نمایید، فروش این محصول در اوزان کیلویی توجه بیشماری از مشتریان را به خود معطوف نموده است، پودر لباسشویی ارزان را می توانید مستقیم و بدون واسطه در تناژ انبوه خریداری نمایید، ما با کیفیت تضمینی این نوع از محصولات شوینده را به شما عزیزان عرضه خواهیم نمود، فروش کیلویی این نوع پودر با قیمت بسیار ارزان و مناسبی همراه بوده و با نرخ متعارفی در دسترس مشتریان قرار می گیرد، ما این محصول را با قابلیت های بسیار خوب و در برند معتبر در اختیار شما مشتریان محترم قرار خواهیم داد.

تماس بگیرید