بازار فروش صابون رخت شویی

صابون رخت شویی به عنوان یک شوینده قدیمی از زمان های گذشته تا به امروز در بین مردم جهان مورد استفاده قرار گرفته و از بازار فروش خوبی نیز برخوردار است. 

صابون  رخت شویی تحت عنوان یک شوینده و پاک کننده عالی در سطح جهانی مورد استفاده عموم مردم جهان می باشد و در جهات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. 

بازار فروش صابون رخت شویی

سطح قلیایی بالا صابون رخت شویی

سطح قلیایی بالا صابون رخت شویی ذره های چربی و چرک که به لباس٬ دست و بدن می چسبند به دلیل اینکه جامدند با شتشوی ساده و فقط با آب خالص تمیز نمی شوند پس با شوینده و صابون پاک و شسته می شوند.‌ 

صابون ها با افزوده شدن مواد قلیایی به چربی ها ساخته می شوند.در صورتی که سطح قلیایی صابون ها من جمله صابون رخت شویی بالا باشد باعث به وجود آمدن مشکل بزرگ از برای مصرف کنندگان به وجود خواهد آمد و آن خاصیت پاک کنندگی بیش از حد آن می باشد. 

بعد از شست شویی بدن با این صابون و شوینده ها باعث می شود تا تمام چربی و آلودگی ها پاک شود و هیچ گونه چربی روی پوست باقی نماند و این باعث تبخیر آب از سطح پوست و خشکی و آسیب پذیری پوست در برابر مواد آلاینده محیطی می شود. 

با توجه به اینکه چربی های طبیعی روی پوست نقش حفاظتی دارند  در اثر شست شو دست و بدن با این صابون ها لایه محافظتی از بین می رود. 

پس برای مقابله با خشکی و تبخیر آب پوست بایستی هنگام رطوبت دست از مرطوب کننده ها جهت طراوت پوست استفاده نمایید تا پوستی مرطوب و شاداب داشته باشید. 

صادر کننده صابون رخت شویی

صادر کننده صابون رخت شویی بایستی به این مورد نیز اشاره کرد که کشور ایران جزء صادر کننده های صابون رخت شویی به کشورهای همجوار خود می باشد. 

صابون رختشویی و دیگر اقلام ماهانه و در حجم زیادی به صورت ترانزیتی به کشورهای همسایه من جمله عراق و نیز افغانستان در مقدار بالایی ارسال می گردد. 

تمامی مواردی که از طریق کشور ایران به کشورهای دیگر ارسال می گردد در قالب صادرات انجام می گیرد و این خود ارز آوری به کشور و اشتغال و تولید را به همراه خواهد داشت. 

در نتیجه مبلغ زیاد و قابل توجهی ارز به داخل کشور وارد می شود و این مورد نیز بایستی توسط دولت حمایت شود تا رضایت تولید کنندگان و کارگران را فراهم شود. 

 صادر کننده صابون همه نوع شوینده را با برند های متفاوت و اسانس های مختلف و نیز در وزن های گوناگونی به کشورهای مختلف صادر می کند.  

تماس بگیرید