بازرگانی خرید صابون مراغه اصل

صابون مراغه اصل یکی از بهترین صابون های طبیعی دنیا به حساب می آید. این صابون از بین برنده چربی اضافی پوست است، از ریزش مو جلوگیری کرده و پیاز مو را تقویت میکند. طرفداران این محصول از آن استفاده می کنند چرا که این صابون کاملا طبیعی بوده و هیچ گونه ماده شیمیایی ندارد و باعث ایجاد حساسیت نمی شود. بازرگانی های خرید صابون مراغه اصل را می توانید در این سایت جست و جو کنید.

بازرگانی خرید صابون مراغه اصل

خواص آنتی باکتریال صابون مراغه

خواص آنتی باکتریال صابون مراغه

نام صابون مراغه از شهری گرفته شده که اولین بار این صابون در آن تولید شده است. مراغه نام شهری در استان آذربایجان شرقی است. این صابون با مواد کاملا طبیعی و به صورت سنتی تولید می شود.

در ادامه به تعدادی از بیشمار خواص صابون مراغه آنتی باکتریال اشاره می کنیم. 

۱. اولین خاصیت آنتی باکتریال بودن صابون مراغه برای از بین بردن جوش های بدن و صورت است. این صابون چربی پوست را کاهش می دهد به همین دلیل استفاده مداوم از آن باعث از بین رفتن جوش ها می شود و پس از مدتی شما صاحب پوستی صاف خواهید بود.

۲. عوامل زیادی وجود دارد که می توانند باعث چرب شدن پوست سر و در پی آن ریزش موها شوند، استرس و اضطراب از جمله این عوامل هستند که در زندگی بسیاری از ما وجود دارد. صابون مراغه چربی سر را کم می کند، مانع از خشک شدن مو می شور و شوره سر را از بین می برد. ارمغان استفاده مداوم از این صابون موهای نرم و زیبا، خوش حالت و پر پشت است. 

از دلایل دیگر پیشنهاد برای استفاده از این صابون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. این صابون از  دنبه گوسفند و سود سوزآور تولید شده است. به همین دلیل هیچ نوع ماده شیمیایی ندارد. پس استفاده از این شامپو برای شستشوی سر آسیبی برای پوست و مو ایجاد نمی کند، پوست دچار هیچ گونه حساسیتی نمی شود و مو ریزشی نخواهد داشت. 

۲. این محصول تمام ارگانیک است و هیچ گونه ماده شیمیایی ندارد، به همین دلیل تاریخ انقضایی نداشته و می توان چند ماه از آن استفاده کرد.

۳. این صابون تقویت کننده موی سر است که علاوه بر جلوگیری از ریزش به رشد آن ها نیز کمک می کند.

۴. هیچ نوع عطر یا اسانسی در تولید این صابون استفاده نشده است. به همین دلیل باعث خشکی پوست و مو نمی شود.

قیمت روز صابون مراغه اصل

قیمت روز صابون مراغه اصل

برای اطلاع از قیمت روز صابون مراغه اصل می توانید با کارشناسان این سایت گفت و گو کنید و در صورت تمایل محصول خود را سفارش دهید و محصولی با کیفیت درب منزل خود دریافت کنید.

تماس بگیرید