توزیع انواع صابون غیر معطر در برند های مختلف

ما روزانه از مواد شوینده، بسیار استفاده می کنیم.مهمترین و پر کاربرد ترین این مواد شوینده صابون است.صابون میکروب ها و کثیفی ها بدن ما به خصوص دست های ما را از بین میبرد و از سلامت ما در برابر بیماری ها به خصوص بیماری های ویروسی و عفونی محافظت میکند.

اما چه صابونی بهتر است ؟کدام صابون برای پوست مناسب تر است؟

جواب ما به سوال شما صابون غیر معطر است.شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا؟

با ما همراه باشید تا دلایل این مسئله را برای شما بازگو کنیم.

توزیع انواع صابون غیر معطر در برند های مختلف

صابون غیر معطر به چه منظور تولید می شود؟

صابون غیر معطر به چه منظور تولید می شود؟صابونهای معطر موجود در بازار حاوی مقدار قابل توجهی اسانس و رنگ مصنوعی هستند.به همین دلیل غالبا حساسیت زا هستند و برای هر پوستی بخصوص پوست های ضعیف ایجاد خارش ،سوزش،قرمزی و گاها خشکی بیش از اندازه میکنند.همچنین اگر شما دارای بیماری های پوستی نظیر اگزما باشید آن را تشدید میکند.

اما صابون های غیر معطر بدین گونه نیستند و باعث تحریک پوست و ایجاد ناراحتی های پوستی نمیشوند.باعث خشکی پوست نشده و همچنین برای بیشتر انواع پوست همچون پوست خشک ،چرب ،کودکان و…مناسب هستند.در مکان های عمومی برای جلوگیری از انتقال بیماری ها و نظافت هر چه بهتر از صابون های غیر معطر استفاده میشود.

بیشتر مردم اینگونه فکر میکنند که از صابون های غیر معطر فقط برای شستشو البسه استفاده میشود.اما اینگونه نیست.صابون های غیر معطر کاربرد های زیادی دارد.از این صابون ها میتوانید در موارد زیادی نظیر شستن دست ها قبل از غذا ،شستن البسه ،استحمام و ….استفاده کنید.

این صابون ها تفاوت چندانی با صابون های عطری ندارند و عمده تفاوت آنها به عدم استفاده از اسانسها و عطر های مصنوعی در فرایند تولید صابون غیر معطر است .و از نظر قدرت پاک کنندگی و تمیزی با آن ها برابری میکنند.

مواد اولیه تمامی صابون ها چه عطری و چه غیر عطری یکسان است همه صابون ها از انواع چربی های حیوانی (پیه)یا چربی ها گیاهی و ترکیب آن ها با مواد قلیایی است.مواد قلیایی بر سختی و نرمی صابونها تاثیر میگذارند .علاوه بر موارد بالا در صابون ها از روغن ها متنوع نظیر روغن نارگیل و..برای لطافت بیشتر استفاده میکند.

بزرگترین عمده فروش انواع صابون غیر معطر در کشور

بزرگترین عمده فروش انواع صابون غیر معطر در کشورصابون های غیر معطر  بدلیل سازگاری و خواصی که برای پوست دارند بسیار مورد توجه هستند و بازار خوبی دارند.

تولید کنندگان این صابون ها را با کیفیت و قیمت های مختلف در بسته بندی های متنوع راهی بازار می کنند.عطاری ها ،بعضی داروخانه ها و برخی سایت ها نیز فروش صابون غیر معطر را انجام میدهند و شما براحتی می توانید این محصول باکیفیت و پرکاربرد و در حین حال مفید را به راحتی خریداری کنید.

تماس بگیرید