توزیع عمده صابون زیتون رودبار در کشور

صابون زیتون رودبار جز اولین صابون های تولید شده در ایران می باشد که با بیش از یک قرن سابقه درخشان در صنعت لوازم بهداشتی، همواره جز اولین انتخاب افراد بوده است و از دیرباز تا کنون پر فروش نیز می باشد. توزیع عمده صابون زیتون رودبار در کشور به صورت عمده و جزئی توسط سایت اینترنتی انجام می گیرد و خریدار می تواند با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن کالای مورد نظر خود را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرد.

توزیع عمده صابون زیتون رودبار در کشور

آشنایی با خواص استفاده از صابون زیتون

آشنایی با خواص استفاده از صابون زیتون اگر به فکر شادابی و طراوت پوست خود و عزیزانتان هستید، استفاده از صابون زیتون می تواند مسمر ثمر باشد. اگر بخواهیم از خواص صابون زیتون بگوییم مسلما بسیار زیاد و نامحدود می باشد؛ ولی در اینجا به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

نرم کننده پوست و مو

شفاف کننده پوست و مو

جلوگیری از پیری و چروک زودرس

پاکسازی و رفع لکه های پوست

جلوگیری از سفید شدن مو

جلوگیری از جوش و آکنه

این صابون مناسب برای صورت،مو و بدن می باشد و برای هر نوع پوست اعم از چرب، خشک و یا معمولی مناسب است و استفاده از آن توسط پزشکان توصیه می شود.

علاوه بر آن، استفاده از این صابون به جای انواع شامپو ها پیشنهادی عالی می باشد و به جای شستن مو با چند نوع شامپو، همان صابون زیتون کفایت می کند و جای هر گونه شامپوی نرم کننده، ضد شوره و … را می گیرد.

اخیرا شرکت صابون هایی مخصوص نوزادان تولید کرده که بسیار پر فروش بوده و برای پوست حساس کودک عالی است و برای افرادی هم که دارای چوست حساس می باشند، انتخاب مناسبی می باشد.

کارخانه تولیدی صابون زیتون رودبار

کارخانه تولیدی صابون زیتون رودبار همان طور که در ابتدا گفته شد، کارخانه تولید صابون زیتون رودبار جز اولین تولید کنندگان لوازم بهداشتی در ایران بوده است که علاوه صابون، سایر مشتقات بهداشتی نیز تولید می کند.

این کارخانه لوازم بهداشتی را با جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا و با پیشرفته ترین دستگاه های موجود، تولید می کند که سبب کیفیت بالا و تاثیر گذاری زیاد آن شده است.

علاوه بر کیفیت بالای محصول، قیمت آن نیز بسیار ارزان تر از برند های مشابه می باشد که همین امر سبب مشتریان ثابت و روز افزون آن شده است.

محصولات تولید شده در این کارخانه، بسیار با کیفیت می باشد و جز کالا های صادراتی نیز محسوب می شود. میزان تولیدات آن به قدری زیاد است که علاوه بر تامین نیاز داخل کشور، به خارج از کشور نیز صادر می گردد و سود بسیار خوبی عاید اقتصاد کشور می گردد.

تماس بگیرید