توزیع کننده صابون هتلی درجه یک

صابون ها ، عطرها و مواد مصرفی که در هتل ها در اختیار مشتریان قرار میدهید روی کلیت میهمان از هتل شما تاثیر می گذارد . بنابراین مهم است گزینه ای را ارائه دهید که مشخص شود برای میهمانان ارزش بسزایی قائل هستید. انتخاب گزینه مناسب باعث میشود آنها هتل شما را نه برای راحتی بلکه بخاطر احساس راحتی و لذت بردن آنجا را انتخاب کنند.

انتخاب صابون هتلی مناسب از نظر کیفیت و ظاهر و عطر و آلرژی نیز یکی از امکاناتی است که باید در اختیار مهمانان قرار بگیرد، صابونی که باعث خشکی دست و صورت نشود و از لحاظ ظاهری و رنگ و طرح به زیبایی طراحی شده باشد و بوی مطبوعی داشته باشد به گونه ای که مسافر از راه رسیده با شستشو خود احساس آرامش کند.

توزیع کننده صابون هتلی درجه یک

ترکیبات موثر موجود در صابون

ترکیبات موثر موجود در صابون صابون ها بنابر مورد استفاده ای که قرار میگیرند ترکیبات متفاوتی دارند . مثلا صابون بچه، صابون مراغه ، صابون گلیسیرین ، صابون آنتی باکتریال ، صابون مایع ، صابون پودری رختشویی ، صابون صورت ، صابون بدن و …. که پایه و اساس تمام صابون ها از نمک ها و اسیدهای چرب می باشد .

حال اگر بخواهیم ترکیبات موثر صابون برای پوست صورت و دست را بدانیم میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1. چربی های حیوانی یا گیاهی (روغن نارگیل ، هسته نخل ،زیتون ، سویا ، کرچک ، آووکادو ، بادام ، جوجوبا و …. )

2.آب قلیایی

3.روغن های معطر (اختیاری)

4.رنگ (اختیاری)

صابون های مرطوب کننده شامل اسید های چرب یا کرم غنی شده برای بازگرداندن لایه رطوبت پوست و ترمیم پوست آسیب دیده هستند . مواد مرطوب کننده ای که میتوان در صابون های هتل بیابید شامل آلوئه ورا ، ویتامین E یا جو دوسر است .

حال باید بدانیم که بعضی از عصاره ها که در صابون ها استفاده می شود می تواند آلرژی زا باشد مثلا روغن نارگیل، پارابن ، بعضی عطرها و … که در برخی صابون ها وجود دارد برای بعضی افراد عوارض جانبی به همراه دارد.

عمده فروشی صابون هتلی درجه یک

عمده فروشی صابون هتلی درجه یک هتل داران می دانند که باید صابون های مورد استفاده خود را از عمده فروشی صابون هتلی تهیه کنند زیرا خرید به صورت عمده میتواند برای هتل داران مقرون به صرفه تر باشد . و حتی با توجه به نیاز هتل و میهمانان و مراجعه کنندگان میتوانند به صورت سفارشی از تولیدکنندگان صابون هتلی نوع صابون و روغن مصرفی و عطر مورد نظر در آن را از عمده فروش یا تولید کننده در خواست کنند . حتی می توانند حک کردن برند هتل را بر روی صابون ها از تولید کننده درخواست کنند . کشورهای برتر تامین کننده صابون هند و چین هستند.

تماس بگیرید