تولید انبوه پودر ماشین لباسشویی درجه یک

می توان گفت برای داشتن نتیجه ای بهتر در شستشوی هر گونه لباس و یا پارچه و… به دو عامل بستگی دارد: نوع ماشین لباسشویی و پودر یا مایع شستشوی مناسب. استفاده از یک پدر استاندارد می تواند بهترین نتیجه موجود را در شستشو داشته باشد، این کالا به صورت بسته بندی های کوچک و بزرگ و همچنین به صورت فله ای قابل خریداری می باشد که نوع خرید ان کاملا بستگی به میزان مصرف و بودجه دارد. به عنوان تولد کننده انبوه پودر ماشین لباسشویی درجه یک در خدمت شما هستیم.
تولید انبوه پودر ماشین لباسشویی درجه یک

طرز تهیه پودر ماشین لباسشویی درجه یک در منزل

طرز تهیه پودر ماشین لباسشویی درجه یک در منزل یکی از بیشترین لوازم که بعد از ظروف غذاخوری نیازمند شستشو هستند؛ البسه می باشند، که هفته ای تقریبا یک تا دوبار توسط مواد شیمیایی یعنی پودر های لباسشویی شسته می شوند درست است که با این کار لباس هایی بسیار تمیز به دست می اید ولی نباید فراموش کرد که پساب این مواد به همراه آب وارد چرخه طبیعت شده و باعث انواع آسیب ها می گردد همچنین این البسه حتما با تن و بدن ما و عزیزانمان برخورد داشته و حتما؛ حتی اگر کم در معرض این مواد خواهند بود که بسیار مضر می باشند.

یکی از بهترین روش ها تهیه ماده شستشو در منزل با مواد طبیعی می باشد که در عین سالم بودن بسیار نیز کم هزینه می باشد. مواد لازم برای این کار را می توان از داروخانه ها و فروشگاه های خاص و بهتر از همه از اینترنت تهیه نمود. جهت این کار به:

  • جوش شیرین
  • کربنات سدیم(سودا)
  • یک قالب صابون
  • سرکه
  • نمک
  • عصاره یک نوع خوشبوکننده مانند اسطوخودوس

نیازمندیم. طرز تهیه این ماده بسیار ساده است، صابون را به صورت کاملا ریز رنده کرده و به آن دو پیمانه سودا، یک قاشق غذاخوری جوش شیرین و یک پیمانه نمک اضافه کرده و سپس خوشبو کننده را به مقدار دلخواه اضافه می کنیم؛ سپس در هر بار شستشو مقداری دو قاشق از مواد خشک را به همراه سرکه به البسه اضافه کنید به همین سادگی.

فروش مستقیم پودر ماشین لباسشویی درجه یک

فروش مستقیم پودر ماشین لباسشویی درجه یک امروزه تولید انبوه پودر لباسشویی به صورت کاملا صنعتی و توسط کارخانه جات متعددی انجام می گیرد که می توان به راحتی محصولات آن ها را به میزان لازم از فروشگاه های در سطح شهر تهیه نمود ولی اگر آدم با حوصله ای هستید خودتان نیز می توانید دست به عمل شده و پودر مورد نیاز خود را بسازید.

ما در این مجموعه با فروش پودر ماشین لباسشویی به صورت کاملا مستقیم از برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی با بهترین کیفیت ممکن و خدمات ارسال سراسری و بسیار گسترده در خدمت شما خریداران و متقاضیان محترم از کل نقاط کشور هستیم، با ما در تماس باشید.

تماس بگیرید