تولید انواع پودر رختشویی دستی بدون بو

پودر رختشویی از پرمصرف ترین مواد شوینده در منازل یا اماکن عمومی همچون هتل ها، مسافرخانه ها و موارد دیگر است اما نکته ای که در مورد این محصول حائز اهمیت می باشد، رایحه ی آن است که برای برخی ایجاد حساسیت می کند و به همین خاطر اکثر کارخانه های تولیدکننده در کشور و سراسر جهان، تهیه انواع پودر رختشویی دستی بدون بو را در دستور کار خود قرار داده اند و شاهد برندهای خوبی از پودرهای دستی بدون بو در بازار هستیم.تولید انواع پودر رختشویی دستی بدون بو

دلایل درخشندگی لباس با پودر رختشویی دستی

دلایل درخشندگی لباس با پودر رختشویی دستی از نخستین توقعاتی که یک مشتری پودر رختشویی دستی از محصول خریداری شده دارد، می توان به تمیز کردن لباس از چرک و آلودگی های دیگر از جمله گرد و خاک یا لکه ها اشاره کرد اما مسلما دلایل دیگری نیز وجود دارد که یک برند خاص را به محصولی پرفروش در بازار تبدیل می کند.
بعد از شست و شوی لباس هایتان با یک پودر رختشویی دستی باکیفیت، نه تنها آلودگی های لباس، به طور کامل از بین می رود، بلکه به الیاف آن هم آسیب نمی  سد و علاوه براین از رنگ و درخشندگی آن هم کاسته نمی شود.
شاید برایتان این سوال مطرح باشد که چرا برخی از پودرهای رختشویی دستی از لحاظ حفظ درخشندگی و براقی لباس از بقیه بهترند و بیشتر مورد توجه خریداران قرار می گیرند؟
برای پاسخ به این پرسش، باید گفت دلیل اصلی حفظ درخشندگی لباس، بعد از استفاده از پودر رختشویی، فرمولاسیون یا ترکیبات به کار رفته در پودر می باشد که در ادامه به بیان ۳ مورد از مهمترین آنها خواهیم پرداخت:

  1. ترکیبات سفیدکننده‌‌: وظیفه ی از بین بردن لکه های رنگی را به عهده دارند.
  2. آنزیم: شامل موارد زیادی همچون آمیلاز و سلولاز است که موجب از بین رفتن لکه های چربی و شفاف کردن انواع لباس ها می شوند.
  3. سورفکتانت و پلیمرها: به تمیز کردن لباس، حفظ رنگ اولیه و جلوگیری از ترکیب رنگ ها کمک می کنند.

 

بیشتر بخوانید: پودر رختشویی

توزیع کننده پودر رختشویی دستی ارزان

توزیع کننده پودر رختشویی دستی ارزان مراکز عرضه و توزیع پودر دستی، نقش مهمی در قیمت روز این محصول و همچنین کیفیت و اصل بودن آن دارند.

این مراکز، تامین کننده پودر رخشویی دستی در بازار داخلی هستند و در برخی موارد نیز به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به صادرات می پردازند زیرا بسیاری از شرکت های تولیدی مواد شوینده ایرانی، علاوه بر بازار داخلی، در سطح بین المللی و به خصوص کشورهای همسایه به خوبی شناخته شده هستند.
به دلیل این که سود و درآمد عمده فروشان داخلی یا شرکت های صادرکننده این محصول، وابسته به عوامل مختلفی از جمله انتخاب مرکز توزیع مناسب است، این سوال پیش می آید که کدام یک از مراکز، از بقیه بهترند؟
این سایت از برترین فروشگاه های ارائه دهنده مواد شوینده درجه یک از جمله پودر رختشویی دستی در ایران است که محصولاتی عالی را بدون واسطه و ارزانتر از قیمت سایر مراکز، برای مشتریان در سراسر کشور ارسال می کند و راه های مختلفی را برای ارتباط مشتریان و ثبت سفارش فراهم نموده است.

تماس بگیرید