تولید باکیفیت ترین صابون هتلی پیروز در تهران

صابون هتلی پیروز در تهران توسط تولید کنندگان برتر و با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید و روانه بازار می شود.

انواع کیفیت صابون هتلی پیروز

صابون های هتلی همان صابون هایی هستند که برای شستن دست و بدن از آن ها استفاده می شود که در ابعاد کوچکتر و حجم کمتر می باشند.

این صابون برای مصارف تک نفره در سرویس های بهداشتی هتل ها و مسافرخانه ها قرار داده می شود.

از مهم‌ ترین ملزومات هر هتلی لوازم بهداشتی آن می‌باشد، زیرا زمانی که افراد در سفر هستند نیاز اساسی به استحمام نظافت و تمیزی خود دارد و توجه نمودن به این موضوع می‌ تواند باعث شود تا خاطرات خوبی از آن هتل و استقبال آن ها از مهمانان شان در یاد و خاطره مسافر ها بماند.

برند پیروز که که از برند های برتر تولید صابون هتلی در کشورمان می باشد که این صابون ها را در انواع و اشکال مختلفی تولید می کند.

هتل داران می توانند برای جذب رضایت مهمانان خود این صابون ها را سفارش دهند.

این صابون ها در رنگ های مختلفی تولید می‌ شود و در بسته بندی های پلیسه و یا نایلونی ارائه می‌ شود.

هر هتلی می‌ تواند بر اساس رنگی که در اتاق خواب استفاده شده است متناسب با آن صابون و شامپو هتلی را سفارش دهد و به نوعی یک ست زیبا و دلنشین را به وجود آورد.

اما اگر تمایلی به ست زدن ندارند، می توانند از صابون هایی که به رنگ سفید و یا کرمی هستند استفاده کنند این صابون ها بسیار با کیفیت هستند و رضایت میهمانان شما را قطعا جلب خواهد کرد، زیرا برند پیروز کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است.

بسته بندی صابون هتلی پیروز

همانطور که بالاتر اشاره کرده‌ ایم صابون هتلی پیروز در بسته بندی های متنوع به بازار عرضه می شود و بسته بندی این صابون های هتلی خواهد به صورت پلیسه ای و یا نایلونی می باشد و دارای وزن های مختلفی می باشد.

برند پیروز سال هاست که مشغول به تولید اقلام هتلی می باشد.

برای هتلداران بسیار به صرفه تر است تا این صابون های هتلی را در تعداد بالا خریداری کنند، زیرا این صابون ها قیمت بسیار ناچیزی دارند و با خرید عمده آن ها علاوه بر آن که قیمت تمام شده آن پایین تر می باشد می توان برای زمان هایی که تردد مسافرین بیشتر است به راحتی از آن ها استفاده کرد و نگرانی بابت کمبود این صابون های هتلی نداشته باشند.

صابون های هتلی معمولا با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند، زیرا اگر کیفیت این صابون ها پایین باشد رضایت میهمانان نیز کاهش می یابد و باعث می‌ شود که آن هتل محبوبیت لازم را نداشته باشد، زیرا یکی از مهمترین ارکان هر سفری برای مسافرین محترم نظافت و استحمام می باشد.

بنابراین برند پیروز می کوشد تا صابون های هتلی مرغوب را با بسته بندی های زیبا و شکیل تولید و به بازار عرضه نماید.

صادرات صابون هتلی پیروز

این روز ها برند پیروز علاوه بر اینکه توانسته است به نیاز های درون کشور پاسخ بدهد با افزایش حجم تولیدات توانسته است تا در بازار های صادراتی نیز حرفی برای گفتن داشته باشد و این صابون های هتلی را در حجم های متنوعی و با بسته بندی های زیبا و شکیل به کشور های دیگر ارسال نماید.

کشور های اطراف ما یعنی کشور های خاورمیانه جز کشور های پر تردد می باشد که هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ مذهبی دارای گردشگری های بسیار زیادی می باشد و از آنجایی که کشور ایران کشوری تولید کننده می باشد برای بسیاری از کشور ها به صرفه تر است تا این محصولات را از ایران تهیه کنند تا بخواهند این محصول را در کشور خودشان تولید کنند.

زیرا هزینه تولیدات در داخل ایران بسیار مناسب تر از سایر کشور ها می باشد.

ورود به بازار صادراتی باعث می‌ شود تا نام ایران بار دیگر در میان کشور ها بدرخشد و همچنین موجب شود تا اقتصاد کشورمان نیز پابرجا بماند و روز به روز پیشرفت می کند.

صادرات موجب می شود تا بازار کار در داخل کشور نیز رونق یابد و بسیاری از کارگران نیز مشغول به کار شوند و این می‌ تواند موجب کارآفرینی بیشتری بشود.

قیمت عمده صابون هتلی پیروز

صابون های هتلی پیروز دارای قیمت های مختلفی می باشند و این قیمت ها بر اساس و و نوع بسته بندی و رنگ و اسانس به کار رفته شده در آن بستگی دارد.

طبیعتا هر چه وزن صابون بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

همچنین قیمت فروش بسته بندی های پلیسه های بیشتر از بسته بندی های معمولی می باشد و صابون هایی که دارای رنگ و رایحه خاص می باشند، قیمت متفاوت تر از صابون های سفید و کرم دارند.

صابون های هتلی پیروز با بهترین متریال تولید می شود و خریداران می توانند با افزایش میزان سفارششان، قیمت عمده آن را کاهش دهند.

طبیعتا هر چه میزان سفارش بیشتر باشد، تخفیفی که کارخانه بر روی فروش محصول می گذارد بیشتر می باشد.

همچنین هتلداران عزیز می توانند با مراجعه به فروشندگان دسته اول این کالا را با قیمتی استثنایی خریداری نمایند.

صابون های هتلی بر اساس وزن و بسته بندی قیمتی از حداقل ١٠٠٠ تومان تا ۱۴۵۰ تومان دارند و این قیمت بسیار متغیر می باشد و همه عواملی که بالاتر ذکر شده است بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر می گذارد.

خرید بدون واسطه صابون هتلی پیروز

همانطور که بالاتر اشاره کردیم هتلداران عزیز می‌ توانند با مراجعه به فروشنده دست اول صابون هتلی پیروز را بدون واسطه و به صورت مستقیم خریداری نمایند.

این خرید بدون واسطه مزیت های زیادی دارد از جمله اینکه قیمت تمام شده آن بسیار مناسب تر از نرخ فروش صابون هتلی در بازار سنتی می باشد.

خرید و فروش عمده صابون های هتلی می تواند برای تاجر این این محصول بسیار سودآور باشد، زیرا قیمت مناسبی دارد و طرفداران بسیار زیادی در داخل کشور و کشور های اطراف دارد.

همچنین به دلیل بسته بندی های زیبایی که دارد می‌ تواند نظر بسیاری از مسافرین را به خود جلب نماید و موجب نام‌ آوری و بهبود عملکرد خدماتی هتل ها و مهمان خانه ها بشود.

برای اطلاع از قیمت دقیق روز این محصول و همچنین کسب اطلاعات تخصصی بیشتر بهتر است با شماره های زیر تماس برقرار نمایید و از راهنمایی کارشناسان مجرب و با تجربه ما در این زمینه بهره مند شوید.

تماس بگیرید