تولید دانه رنگی پودر لباسشویی مرغوب

در گذشته پودر های لباسشویی تنها به صورت تک رنگ و سفید به تولید می ‌رسید اما امروزه نمونه های جدید این مواد شوینده تحت عنوان پودر های لباسشویی دانه رنگی در بازار جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده ‌اند. چرا که دانه های رنگی موجود در این پودر ها، قدرت چربی زدایی و پاک کنندگی بالایی دارند. لذا تولید دانه رنگی پودر لباسشویی مرغوب امروزه با توجه به استاندارد های مشخص شده جهانی و تحت نظر کارشناسان کنترل کیفی با دقت بالا به انجام می رسد.

تولید دانه رنگی پودر لباسشویی مرغوب

بررسی کارایی دانه رنگی پودر لباسشویی مرغوب

بررسی کارایی دانه رنگی پودر لباسشویی مرغوب اگر کمی به دانه بندی پودر لباسشویی دقت کرده باشید، به وجود دانه های رنگی موجود در آن ها پی برده‌ اید. در واقع این دانه‌ های رنگی، دانه هایی هستند که بر مبنای مواد معدنی مانند بنتونیت فرموله شده‌ اند و قدرت چربی گیری و پاک کنندگی بسیار بالایی دارند و می توانند لباس های بسیار کثیف را به راحتی پاک کنند. همچنین لکه های چربی که به راحتی از بین نمی ‌روند با کمک این دانه های رنگی دیگر اثری از آن ها بر روی پارچه دیده نمی ‌شود.

کارایی و عملکرد صحیح دانه رنگی پودر لباسشویی یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در بالا رفتن کیفیت نهایی پودر لباسشویی به حساب می ‌آید. چرا که اگر دانه‌ های رنگی فرآیند عملیات خود را به نحو احسنت به انجام برسانند، لباس های کثیف بدون کوچک ترین آسیبی کاملاً تمیز می شوند. زمان باز شدن دانه های رنگی در آب یکی از فاکتور هایی است که تولید کنندگان این پودر ها به آن توجه ویژه ای نشان می ‌دهند.

به طور کلی دانه های رنگی پودر لباسشویی باید ظرف ۳ دقیقه در آب باز شوند و ذرات بزرگ تر از ۵۰ میکرون را از خود برجا نمی گذارند تا موجب رنگ دهی و آسیب رساندن به لباس نشوند.

همچنین لازم به ذکر است که در ساختار پودر های لباسشویی از اسانس های بسیار مطبوع و خوش عطری استفاده شده است تا این دانه های رنگی ضمن تمیز کردن لباس موجب خوش بو شدن آن ها گردند.

مرکز فروش دانه رنگی پودر لباسشویی مرغوب

مرکز فروش دانه رنگی پودر لباسشویی مرغوب با توجه به این که دانه های رنگی پودر لباسشویی دارای آنزیم هایی هستند که قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارند و چربی زدایی آن ها موجب پرطرفدار شدن آن ها شده است، لذا فروش دانه های رنگی پودر لباسشویی مرغوب امروزه با رونق قابل توجهی به انجام می رسد. چرا که این دانه های رنگی بدون کوچک ترین آسیبی به بافت لباس، به راحتی تمامی لکه ها را از روی پارچه از بین می برند.

این سایت به عنوان مرکز فروش دانه رنگی پودر لباسشویی مرغوب سعی دارد تا این دانه‌ های رنگی را به صورت مستقیم از تولید کننده تامین کرده و با قیمتی بسیار مناسب در بسته بندی های شیک و با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید دانه رنگی پودر لباسشویی با مشاورین فروش این سایت ارتباط بگیرید.

تماس بگیرید