تولید کنندگان پودر لباسشویی به صورت عمده

پودر لباسشویی با کیفیت مرغوب به شکل فله ای و کیلویی با قیمت عمده و مستقیم  توسط تولید کنندگان به بازار عرضه می شود.

پودر لباسشویی عمده با دارا بودن ویژگی هایی اعم از قدرت شویندگی خوب، کف مناسب، رایحه خوش و قدرت لکه بری و چربی زدایی توجه بسیاری از مشتریان را به خود معطوف نموده است. 

تولید کنندگان پودر لباسشویی به صورت عمده

مراحل تولید پودر لباسشویی صادراتی

مراحل تولید پودر لباسشویی صادراتی تولید پودر لباسشویی صادراتی طی مراحل مختلفی انجام می شود که من می توانم در جهت آشنایی شما مخاطبان گرامی به صورت اختصار به آن بپردازم. همانطور که می دانید پودر شوینده دارای ترکیباتی در قالب مایع و جامد است و  مضاف بر اینکه تمیزی و پاک شوندگی را به همراه دارد از ایجاد رسوب در داخل محفظه لباسشویی جلوگیری می کند.

اصولا سولفونات و سود سوز آور در آن به کار می رود ضمن اینکه  آنزیم های مختلفی در جهت قدرت پاک کنندگی و لکه بری و چربی زدایی در ساختار تولیدی آن استعمال می شود و به مراتب کیفیت آن افزایش پیدا می کند.

استانداردهای لازم در تولید این محصولات رعایت می شود و از طریق دستگاه های مجهز و تمام اتومات مراحل مختلف تولید طی می شود.

در طی آماده سازی دوغاب تبدیل مواد جامد به مایع  اتفاق می افتد و سپس به آرامی بعد از ورود به مخزن  یکنواختی مواد حاصل می شود.

مواد دوغاب بعد از آسیاب شدن فیلتر می شوند و در نهایت زمانی که از پمپ فشار هوا رد شد مبدل به پودر خشک می گردد و در نهایت به مرحله قالبگیری می رسد.

اصولا با کیفیت بسیار خوبی این پودر با طی کردن مراحل مختلف به مرحله تولید می رسد و روانه بازارهای صادراتی می شود.  

مرکز فروش پودر لباسشویی عمده ای

مرکز فروش پودر لباسشویی عمده ای مرکز فروش پودر لباسشویی این محصول شوینده را با کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

قیمت کلی با حذف واسطه ها امکان خرید خوبی را برای مشتریان و خریداران فراهم می آورد.

پودر شوینده دارای قدرت شویندگی و لکه بری بسیار خوبی هستند و در هر برندی که تولید شود دارای یک سری مشخصات می باشد که می تواند در درخشندگی و پاکیزه گی لباس نقش عمده ای را ایفاء نماید.

اصولا این محصول در برندهای گوناگونی به بازار عرضه می شود و در قالب فله ای و بسته بندی کیسه پلاستیکی در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

وب سایت جزو مراکز فروش اینترنتی و غیر حضوری بشمار می آید و می تواند در ارائه محصولات شوینده با کیفیت ترین و مرغوب ترین آن ها را به شما مشتریان عزیز عرضه کند.

عرضه عمده این پودر به مراتب ارزان تر از قیمت جزئی می باشد. تولید پودر عمده در حجم انبوه انجام و روانه بازار می شود.  

تماس بگیرید