خرید بی واسطه شامپو هتلی طراوت

جهت خرید مستقیم و بی واسطه شامپو های هتلی برند طروات، تا پایان این مقاله با ما  همراه باشید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شامپو هتلی چیست؟

حتما برایتان پیش آمده است که به شهر یا کشور دیگری سفر کرده اید و برای اقامت در هتل ها مانده اید و در حمام و سرویس های بهداشتی هتل و مسافرخانه ها شامپو های بدن و سر را در حجم و ابعاد کوچکتر دیده اید.

به این شامپو ها، شامپو های هتلی می ‌گویند که معمولا تمامی هتل ها و مهمان خانه ها آن را موجود دارد، این شامپو ها در رایحه های مختلف تولید می شود، همچنین هر کدام از راه های آنها دارای خاص مربوط به خود می باشد و همچنین این شامپو ها توسط برند های مختلفی در داخل کشورمان تولید و به بازار روان می شود.

مهمترین قسمت رضایتمندی میهمانان یک هتل پاکیزگی آن می باشد سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین نقش ها را در رفع خستگی سفر دارد و زمانی که مسافرین خسته به هتل می رسد اولین چیزی که به سراغ آن می‌روند حمام است، گرفتن یک دوش انرژی آدم را بالا میبرد پس بهتر است برای این که بتوانید رضایتمندی میهمانان خود را جلب کنید از شامپو های هتلی درجه یک استفاده نمایید تا بتوانید رضایت مشتری را جلب نمایید.

انواع شامپو های هتلی ایرانی

در حال حاضر برند های مختلفی در داخل کشور مشغول به تولید محصولات هتلی می باشند.

هر کدام از این برند ها دارای خط تولید شامپوی مخصوص به خود هستند.

هر کارخانه تولیدی محصول مورد نظر خود را با فرمولاسیون مخصوص به خود و در ابعاد و رنگ های متنوعی تولید می کند به همین دلیل شامپو های هتلی کارخانه های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد و همین تفاوت نیز موجب شده تا نرخ انواع شامپو های هتلی در بازار متنوع باشد شامپو های هتلی انواع مختلفی دارد این تفاوت ها می تواند در رنگ آنها فرمولاسیون آن ها حجم آنها نوع ظروف بسته بندی تولید کننده باشد.

رایحه های تولیدی انواع شامپو نیز با یکدیگر متفاوت می باشد.

شامپو های هتلی در سایز های مختلفی تولید می شوند ظروف دردار و ساشه نیز موجود می باشد و هتلداران می ‌توانند با توجه به میزان که برای سرویس بهداشتی حمام خود در نظر دارند خرید خود را نهایی کنند و آنچه ما پیشنهاد می دهیم این است که تناژ خرید خود را بالاتر ببرید زیرا هرچه میزان خریدتان بیشتر باشد نرخ تمام شده محصول نیز کمتر خواهد بود.

تولید عمده شامپو هتلی

تولید عمده انواع شامپو هتلی در سراسر کشور توسط تولید کننده های مخصوص آن صورت می گیرد این شامپو به صورت سالانه در تناژ های بسیار بالایی تولید می شوند، زیرا نیاز داخلی کشور برای این شامپو های هتلی بالا می باشد و با توجه به توریستی بود و اکثر استان ها و شهر های کشور عزیزمان این محصول از فروش بسیار بالایی برخوردار است و پیشنهاد ما به هتلداران و افرادی که دارای بوم گردی و مسافرخانه هستند این است که از این محصول در تناژ های بسیار بالای خریداری کنند و همیشه در داخل انبار شان زاپاس داشته باشند تا در ایام تعطیل این محصول کاربردی و مهم را کسری نیاورند.

شامپو های هتلی در حجم های مختلفی تولید می شوند و بر اساس نوع نیاز هر هتلی می‌تواند محصول خود را خریداری نمایید همچنین بسیاری از هتل‌ها بنابر سفارش مشتری محصول را در رنگ های مختلف و سایز های مورد نیاز تولید می کنند.

کارخانه های تولید کننده فرمولاسیون مخصوص به خود را برای تولید شامپو دارند و این تفاوت ها در نرخ نهایی محصول تاثیر مستقیم خواهد داشت.

قیمت فروش شامپو های هتلی

قیمت فروش شامپو های هتلی بسیار متنوع است و هر کدام از کارخانه های تولیدی قیمت مخصوص به خود را دارد و می‌ تواند بر روی قیمت نهایی این کالا تاثیر بگذارد عواملی همچون حجم کالا سایز قوطی که در آن شامپو ریخته می شود، کیفیت شامپو ها و برند تولید کننده.

بسیاری از کارخانه ‌های تولیدی فرمولاسیون های مخصوص به خود را دارند و شامپو های با درجه یک دو و سه تولید می‌ کنند، که طبیعتا هر کدام از این درجه کیفیت ها و قیمت مختص به خود را دارد و عامل دیگری که می‌ تواند بر روی قیمت نهایی این کالا تاثیر بگذارد میزان حجم سفارش مشتری است طبیعی است که هر چه میزان سفارشتان بیشتر باشد و خریداران عمده تر باشد قیمت نهایی محصول برای شما مناسب تر در می آید و این می ‌تواند برای شما حاشیه سود بالایی داشته باشد قیمت فروش شامپو های هتلی معمولا از دونه ای ۹۵۰ تومان تا ۳۷۵۰ تومان نیز متغیر می باشد.

این قیمت ها بر اساس نرخ دلار و نوسانات بازار متغیر شده نمی توان ثابت برای آن در نظر گرفت.

خریدار انواع شامپو های هتلی طروات

برند طراوت یکی از نام نام آشنا ترین برند های تولید انواع شامپو و صابون هتلی می باشد این شرکت از سالیان سال است که مشغول به فعالیت است و خط تولید شامپو های هتلی آن بسیار پر فروش می باشد این محصول یعنی شامپو های هتلی در داخل کشور ما طرفداران زیادی دارد و همین باعث شده است تا خط تولید برندهایی همچون طراوت و دیگر برندها روز به روز گسترده تر شود و همین موجب شده تا چرخه اقتصادی کشور نیز بچرخد.

بسیاری از هتلداران و افرادی که دارای مهمانخانه و مسافرخانه و بوم گردی می باشد، خریداران عمده شامپو های هتلی برند طراوت می باشند، زیرا می ‌داند برند طراوت از باکیفیت ترین شامپو های موجود در ایران می باشد که محصولات هتلی درجه یک ایران تولید می کند، برند طراوت دارای قیمت های مختلفی می باشد و هر هتلدار می‌ تواند با توجه به نیاز به خود سفارش دهد و سفارش خود را در شهر محل مورد نظر دریافت نماید.

آنچه قصد خرید شامپو های هتلی برند طراوت را دارید ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم تا با شماره های درج شده تماس برقرار نمایید و با مشورت از کارشناسان فروش ما بهترین خرید را انجام دهید تا هم برای تان به صرفه باشد و هم کالای درجه یک را تهیه نمایید همچنین می توانید برای مطلع شدن از قیمت دقیق روز این کالا با همین شماره ها در تماس باشید.

تماس بگیرید