خرید صابون رختشویی فیل نشان زیر قیمت بازار

صابون رختشویی فیل نشان یکی از محصولات شوینده بهداشتی قدیمی و اصیل ایرانی است. این صابون قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و می تواند به راحت میکروارگانیسم ها و باکتری ها را از بین ببرد. از این صابون برای شست و شو لباس های سفید، رنگی و مشکی استفاده می شود.

خرید صابون رختشویی فیل نشان زیر قیمت بازار

راه شناخت صابون رختشویی مرغوب

راه شناخت صابون رختشویی مرغوب صابون  رختشویی مرغوب دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی است. در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم.

این صابون به خوبی در آب حل می شود. در نتیجه قدرت پاک کنندگی و شویندگی بالایی دارد. این صابون به خوبی لکه ها و آلودگی ها را پاک می کند و از انتقال آن ها جلوگیری می کند. 

صابون فیل نشان هم در آب گرم و هم در آب سرد عملکرد بسیار خوبی دارد‌. شست شو با استفاده از این صابون، باعث افزایش درخشندگی و سفیدی لباس ها می شود. 

هم چنین این محصول پارچه ها را نرم و معطر می کند و در پوست افراد حساسیت، سوزش، خارش و … ایجاد نمی کند. 

یک صابون باکیفیت دارای مجوز از سازمان غذا و دارو جهانی می باشد. همچنین مطابق استاندارد های سازمان ملی بهداشت تولید می شود تا کیفیت لازم را داشته باشد. 

شست و شو لباس ها با این صابون باعث از بین رفتن رنگ و یا کیفیت پارچه ها نمی شود. هم چنین به بافت پارچه آسیب نمی رساند و کیفیت آن را کاهش نمی دهد. صابون های فیل نشان طول عمر پارچه ها را افزایش می دهند و از پوسیدگی آن ها جلوگیری می کنند. 

سایز قالب های صابون ها نسبتا بزرگ است در نتیجه نسبت به قیمت آن بسیار به صرفه و ارزان می باشد. 

فروش مستقیم صابون رختشویی فیل نشان

فروش مستقیم صابون رختشویی فیل نشان فروش صابون رختشویی به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه نیز انجام می شود. فروش مستقیم باعث حذف واسطه های فروش این نمونه می شود. در نتیجه سود کمتری به کالا تعلق می گیرد و قیمت آن بسیار ارزان تر و به صرفه تر می شود. 

از آن جا که طرفداران این محصول در بازار بسیار زیاد هستند، صابون رختشویی هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی به فروش می رسد. فروش عمده محصول باعث می شود قیمت هر عدد صابون برای مصرف کننده به صرفه تر شود. 

خرید تعداد بالای این صابون ها باعث می شود نیاز طولانی مدت مشتریان به این محصول تامین شود و خریداران از مراجعه مجدد به مراکز خرید بی نیاز شوند. 

از این رو به مشتریان توصیه می شود برای کاهش هزینه ها، خرید خود را به صورت کلی و مستقیم انجام دهند تا به سود بیشتری دست یابند.

تماس بگیرید