خرید عمده صابون ارزان قیمت

صابون ها یکی از پرمصرف ترین نوع مواد شوینده به شمار می روند که دسترسی به آن ها با قیمت ارزان، حائز اهمیت می باشد. چرا صابون ها به صورت عمده خریداری می شوند؟
صابون ها دارای انواعی هستند که هر کدام برای نوعی خاص از پوست به کار برده می شود، بسیار جالب است که این محصولات به منظور دارویی و برای درمان موضعی بخشی از پوست و یا همه پوست بدن، به کار برده می شوند. خرید صابون ارزان از فروشگاه های مختلفی امکان پذیر است.

خرید عمده صابون ارزان قیمت

خرید صابون ارزان بصورت عمده

خرید صابون ارزان صابون ها در مقادیر عمده به منظور افزایش دسترسی برای سطحی از بازار مصرف، عرضه خواهند شد. قیمت ارزان صابون ها نیز مورد توجه مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت، بهترین صابون ها به صورت اینترنتی نیز قابل خرید هستند.
منبع: مواد شوینده ایرانی

انواع صابون

انواع صابونصابون ها انواع گوناگونی دارند که هر کدام شان کاربردهای خاص خود را دارا می باشند. این محصولات از مواد اولیه مختلفی ساخته می شود که می توان آنان را به دو دسته اصلی تقسیم بندی کرد:

  • صابون ها بر پایه مواد طبیعی مانند: صابون های گیاهی و صابون هایی که با روغن حیوانی تولید می شوند.
  • صابون ها بر پایه مواد شیمیایی مانند: مدل های گوناگون محصولاتی که در بازار مشاهده می کنیم.

از سویی این گونه از کالا را شرکت های مختلفی چه در ایران و چه در خارج از کشور تولید می نمایند و روانه بازار می کنند. این سازندگان سعی می کنند تا برای امور مختلفی محصول را تولید نمایند. در همین حال، صابون ها را می شود در اشکال مختلفی از مراکزی که لوازم آرایشی-بهداشتی عرضه می کنند، تهیه نمود.

همچنین مسئله دیگر در این محصول، حجم های متفاوت آن است. در هر صورت، می توان با رفتن به فروشگاه های مختلف، انواع صابون صورت، بدن، صابون گیاهی، صابون روشن کننده، و غیره را به دست آورد. به یاد داشته باشیم که یکی از بهترین مواد تمیز کننده، صابون ها هستند.

صابون رختشویی

صابون رختشوییصابون رختشویی را شرکت های گوناگونی هستند که تولید می کنند. به همین دلیل در بازار می شود برندهای متفاوتی را پیدا نمود که این گونه از کالا را در حجم ها و بسته بندی های متفاوتی می سازند. عموماً برای لکه زدایی و پاک کردن چربی ها از این نوع صابون استفاده می شود.

در گذشته، از صابون های رختشویی بیشتر استفاده می شد. یکی از مزیت های این نوع از محصول این است که می توان با آن هر گونه پارچه ای را تمیز کرد. همچنین با آب سرد و ولرم هم قدرت تمیز کنندگی بالایی دارد.

باید گفت که صابون های مخصوص شستن لباس، از مواد چرب ارزان تولید می شوند و امروزه به صورت قالبی و براده ای آن را کارخانه جات به بازار عرضه می دارند. در ساخت صابون های ویژه رختشویی از قند، الکل و همچنین گلیسیرین استفاده می شود.

در حال حاضر، مصرف این محصول، کاهش زیادی پیدا کرده است و جای آن را مواد شوینده مایع با قدرت پاک کنندگی بالا گرفته اند.

صابون ۹۰ گرمی

صابون 90 گرمیصابون هایی که در بازار وجود دارند، هر قالب شان دارای وزن های مشخصی می باشند. برای نمونه می شود از صابون ۹۰ گرمی نام برد. این محصول، به دلیل وزن کمی که دارد، کاربرد زیادی را دارا می باشد. می توان آن را به راحتی در هر جایی حمل کرد و در همین حال، در امور مختلفی هم از آن استفاده نمود.

هر شرکتی که در کار ساخت صابون می باشد، وزن های استانداردی را در نظر می گیرد و محصولش را تولید می کند. انواع صابون موجود در بازار را می شود پیدا کرد که در این وزن عرضه می گردند. برای مثال می توان با مراجعه به ارائه دهندگان مختلفی، صابون برای جوش صورت را در وزن ۹۰ گرمی به دست آورد.

در هر حال، صابون ها مواد کاربرد زیادی دارند که به برخی از آنان در این جا اشاره گردید.

صابون ۱۲۵ گرمی

صابون 125 گرمییکی دیگر از وزن های استاندارد صابون، ۱۲۵ گرمی است. این نوع از محصول را در بسته بندی های متفاوت و اشکال گوناگونی می توان پیدا کرد.

صابون ها به دلیل تنوع زیادی که دارند، برای مواد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. با روی کار آمدن مایعاتی که برای شستن سر، صورت و بدن کار برد دارند، دیگر مصرف صابون کم شده است. اما تولیدی ها باری دیگر برای رونق بخشیدن به این محصول، راه کارهای تازه ای را پیدا کردند که می شود به ساخت صابون ها از مواد اولیه گیاهی اشاره کرد.

چنین صابون هایی برای این موارد بسیار مفید هستند:

  • شفاف سازی پوست صورت و بدن
  • از بدن بردن لکه ها
  • از میان بردن جوش های صورت
  • صابون مخصوص پوست چرب
  • صابون های ضد حساسیت
  • و غیره

صابون ۷۵ گرمی

صابون 75 گرمیهمان طور که در بالا متذکر شدیم، هر کدام از شرکت ها در کنار این که صابون را در اشکال و انواع گوناگونی تولید می کنند، هر قالب آن ها را نیز در وزن های مشخصی عرضه می دارند که یکی از این اوزان، ۷۵ گرمی است. این صابون هم مصرف زیادی دارد که علت اصلی آن، جمع و جور بودن و کم حجم بودن کالا می باشد.

در هر صورت، صابون ها از مواد اولیه مختلفی تولید می شوند. جالب است که بدانید می شود این محصول را حتی در خانه هم تولید کرد. اما در این زمینه باید همه نکات ایمنی را در نظر داشته باشید. برای آن شمار از افرادی که حساسیت خاصی در خصوص صابون ها دارند، می توانند با استفاده از این ترکیب صابون های خوب و خوش رایحه تولید کنند.

مواد اساسی مورد نیاز برای ساخت صابون این ها هستند: انواع روغن، قلیبا صابون پزی، آب گرم و مواد افزودنی دیگر. شما می توانید هر گونه صابونی را که نیاز دارید خود در خانه تولید کرده و با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

صابون پیروز

صابون پیروزیکی از بهترین برندهای صابون، پیروز نام دارد. این کارخانه در تبریز فعالیت می کند و انواع صابون ها را تولید می نماید. باید گفت که کارخانه پیروز، سابقه ای طولانی در این عرصه دارد و آن گونه که در معرفی این شرکت آمده است، قدمت آن بر می گردد به اواخر قرن گذشته خورشیدی.

باید گفت که صابون سازی پیروز، هم اکنون یکی از قطب های اصلی تولید این محصول در کشور به شمار می رود. هر گونه صابونی را که شما خواسته باشید، این کارخانه ساخته و در قالب ها و بسته بندی های متفاوتی وارد بازار می نماید. در کنار صابون، شامپو، مایع دستشویی و فوم دستشویی را هم این کارخانه می سازد.

می توان با سر زدن به عرضه کنندگان گوناگونی در کشور، محصولات این برند نام آشنا را خریداری کرد و در امور مختلفی از آن کار گرفت. اگر به دنبال بهترین مارک صابون هستید، ما به شما توصیه می نماییم تا از صابون های این کارخانه استفاده کنید.

صابون آینا

صابون آیناصابون آینا، نامی آشنا در این صنعت به شمار می رود. این کارخانه به دلیل تنوع کالای زیادی که برای سنین مختلف در نظر گرفته است، شهرت زیادی در چند سال اخیر پیدا نموده و می توان از راه های متفاوتی، اقدام به خرید محصولات آن کرد.

خوب است که بدانید، در هر حجم و بسته ای که خواسته باشید، می توانید کالای این کارخانه را به دست آورید. از طرفی، شرکت آینا، صابون هایی مخصوص بچه ها، ویژه آرایش و صابون حمام را تولید می کند که هر کدام از آنان از مواد اولیه مختلفی تولید شده اند.

صابون مراغه

صابون مراغهیکی از صابون هایی که قدمت زیادی دارد و تا هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد، صابون مراغه می باشد. گفتنی است که در ساخت صابون مراغه، از سود پرک و دنبه گوسفند کار گرفته می شود.

این نوع از محصول ۱۵۰ سال پیش در مراغه ساخته شد و تا کنون هم برخی از آن استفاده می کنند. از جمله مزیت های به کارگیری از این صابون را می توان از این موارد نام برد:

  • ضد حساسیت است.
  • از مواد اولیه کاملاً طبیعی تولید شده است.
  • برای کاهش ریزش مو می توان از آن استفاده کرد.
  • ضد جوش صورت می باشد.
  • و غیره

نکته قابل ذکر این است که باید در نظر داشت، افرادی که داری پوست خشک می باشند، خوب است از صابون های دیگری استفاده نمایند. یکی از مشکلات اساسی این گونه از صابون این است که تاکنون آن را در جایی ثبت نکردند و همین باعث گردیده تا نشان و علامت خاصی نداشته باشد.

صابون زیتون

صابون زیتوناگر به دنبال محصولی شگفت انگیز می گردید که هر گونه آکنه و جوش را از صورت تان پاک کند و در همین حال، به شفاف شدن پوست تان کمک نماید، از صابون زیتون غافل نشوید. این نوع از محصول را شرکت های مختلف صنعتی و سنتی تولید می کنند.

می توان با سر زدن به فروشگاه های مختلفی، بهترین برندهای سازنده این صابون را پیدا کرد و اقدام به خرید آن نمود. اگر می خواهید که صابون ضد جوش صورت به دست آورید و یا نگران ریزش موهای خود هستید، بهتر است که صابون زیتون را امتحان کنید.

همچنین این نوع از محصول را به دو روش جامد و مایع ساخته می شود که هر کدام از آنان خواص خود را دارند. از طرف دیگر، می توان از صابون مایع زیتون برای شستشوی لباس هم کار گرفت.

صابون هتلی طراوت

صابون هتلی طراوتاز جمله برندهای دیگر معروف صابون سازی در ایران که پیشینه ای طولانی دارد، طراوت است. این شرکت هم چنان به کار و تولید ادامه می دهد و در حال حاضر با استفاده از فناوری های پیشرفته، صابون های گوناگونی را تولید می نماید و روانه بازار می کند.

یکی از محصولات پر فروش برند طراوت، صابون هتلی آن می باشد. این گونه از کالا در ابعاد کوچکی ساخته می شود که به نوعی کاربرد یک بار مصرف دارند. در بیشتر هتل های کشور، صابون های این برند نام آشنا عرضه می گردند که در بسته بندی های متفاوت و وزن های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

صابون های با کیفیت هتلی طراوت، از مواد اولیه مختلفی ساخته می شوند و برای عرضه روانه بازار می گردند. همان گونه که از نام آن پیدا است، بیشتر هتل داران خریداران پر و پا قرص این نوع از محصول می باشند.

صابون هتلی پیروز

صابون هتلی پیروزشرکت تولید کننده مواد تمیز کننده و شوینده پیروز، نوع هتلی صابون را هم روانه بازار کرده است. این محصول در وزن ها و همچنین رایحه های مختلفی عرضه می گردد. اما تنها کاربرد صابون های هتلی، برای استفاده در این مکان خاص نیست؛ بلکه می شود از آن در مسافرت و حتی مدارس هم کار گرفت.

در هر صورت، شرکت های سازنده، این محصول را در رایحه های مختلف و رنگ های گوناگونی تولید می نمایند. مثلاً صابون هتلی پیروز با اسانس یاسمن و رایحه ملایم ارائه می گردد ه دارای رنگ های سفید، لیمویی، صورتی و سبز می باشد.

صابون هتلی ارزان قیمت

صابون هتلی ارزان قیمتاگر به دنبال صابون هتلی ارزان قیمت هستید، خوب است که به مراجع گوناگونی سر بزنید. در این جا ما به شما توصیه می نماییم که به فروشگاه های آنلاین مراجعه کنید. در این فروشگاه ها، تنوع برند و کالا زیاد دیده می شود و می توانید با اندکی جستجو، بهترین صابون های مخصوص هتل را با قیمت های مناسبی به دست آورید.

در هر صورت، این محصول را می شود از فروشگاه های سطح شهر هم تهیه کرد. بازارهای متفاوتی که لوازم شوینده عرضه می دارند، بهترین گزینه برای خرید با نرخ پایین صابون های هتلی در کیفیت های بالا می باشند. این گونه از صابون نیز با استفاده از مواد اولیه طبیعی و شیمیایی تولید می گردد.

طبعاً نوع گیاهی و یا حیوانی این محصول، نرخ های بالاتری خواهد داشت. با همه این ها می توان با مراجعه به مراکز مختلفی، نوع مرغوب و درجه یک آن را با نرخ های خوب و مناسبی تهیه کرد و از آن کار گرفت.

صابون هتلی پژمان

صابون هتلی پژماناز جمله صابون های هتلی معروف دیگر، برند پژمان می باشد. این محصول را شرکت تولید کننده به شکل مستطیلی و در رنگ بندی های گوناگونی عرضه می دارد. عموماً فروش چنین محصولی از جانب خود کارخانه و یا نمایندگی های آن انجام می شود.

می توان با مراجعه به این گزینه ها، به صورت عمده و در بسته بندی های مختلفی کالا را تهیه کرد.

قابل ذکر است که صابون هتلی پژمان در تنوع زیادی ارائه می شوند و یکی از بهترین محصولاتی است که می توان در مکان های گوناگونی از آن استفاده کرد.

صابون هتلی

صابون هتلیصابون های هتلی را همان گونه که مشاهده کردیم، برندهای متفاوتی می سازند و روانه مراکز خرید و فروش می کنند.

این گونه از صابون، به دلیل این که کم حجم و کوچک است، کارایی بالایی می تواند در جاهای گوناگونی داشته باشد و همان طور که اشاره نمودیم، استفاده از آن تنها در هتل ها نیست. می توان این صابون را با خود در هر جایی حمل کرد. می شود آن را در ساک یا حتی جیب خود گذاشت.

در هر صورت، این نوع از صابون نیز از کیفیت های متفاوتی برخوردار می باشد که این مسئله ربط مستقیمی به مواد اولیه آن دارد.

تماس بگیرید