خرید مستقیم از کارخانه پودر تبریز

خرید مستقیم پودر شستشو از کارخانه های تبریز با قیمت عمده برای خریداران این محصول شوینده امکان پذیر می باشد.

انواع پودر تبریز باکیفیت

همانطور که حتما می دانید پودر های شستشو انواع مختلفی دارد و به صورت پودر های دستی پودر های مخصوص ماشین لباسشویی و پودر مخصوص ماشین ظرفشویی موجود می باشد و جدا از این پروژه‌ ها پودر صابون نیست چند سالی است که وارد بازار شده است و طرفداران مخصوص به خود را دارد.

پودر های تولید شده در شهر تبریز یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولاتی هستند که در بازار موجود می باشند و خریداران می توانند محصول مورد نظر خود را با اطمینان از کیفیت و درجه و قیمت آن خریداری نمایند.

تبریز واقع در استان آذربایجان یکی از شهر های بزرگ صنعتی می باشد که به سال‌ های قبل پیشرفت زیادی در زمینه تولید محصولات شوینده داشته است و کارخانه هایی که در این شهر مشغول به فعالیت هستند مشغول به تولید برند های معتبر هستند که هم در بازار داخلی و هم در بازار های صادراتی فروش بسیار خوبی دارند.

پودر های شستشو طی سال های گذشته توانسته‌ اند رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را جذب نمایند و در بسیاری از موارد جایگزین بسیار مناسب و کاربردی به جای مایع های شستشو می باشند و علاوه بر اینکه محصولات را تمیز و درخشان می‌ کنند از قیمت مناسب تری نیز نسبت به مایع ها و دیگر شوینده ها برخوردار هستند.

مشخصات بارز پودر تبریز

پودر شستشو شامل دانه های سفید رنگ می باشد که در آب قابل حل هستند و قدرت شویندگی و سفید کنندگی بسیار بالایی دارد و در بین آنها معمولا دانه های رنگی نیز وجود دارد که به آنها آنزیم می گویند و وظیفه آنها افزایش قدرت پاک کنندگی و لطافت لباس ها و یا ظرف ها و دیگر سطوح می شود.

از جمله مشخصات یک پودر لباسشویی جنس خوب و باکیفیت این است که پس از شستشو چه با دست و چه با ماشین لباسشویی لباس ها باید به درصد تمیزی بسیار بالایی برسند و اگر لکه و کثیفی روی آن بماند نشان دهنده این است که کیفیت آن پودر شستشو زیاد بالا نیست.

لطافت و نرمی لباس هاب ویژگی دیگر یک پودر لباسشویی مرغوب می باشد، لباس های دچار این سختی و زمختی زیادی می باشد نشان دهنده این هستند که با پودر باکیفیت و درجه یک شسته نشده اند.

ویژگی دیگری که نشان دهنده کیفیت بالای پودرهای لباسشویی می باشد روی خوش و مطبوعی آنها می باشد پودر های جنس خوب و درجه یک لباس های با بوی خوش و عطر دلنشین به شما تحویل می دهد.

پودر دستی فافلین

تولید انواع پودر در کارخانه تبریز

کارخانه های متعددی در سراسر کشور مشغول به تولید انواع پودر های شستشو می باشند که یکی از آن کارخانه های مهم و حیاتی در کشور ما کارخانه موجود در شهر تبریز می‌ باشد.

این کارخانه‌ ها تولیدات عمده و فراوانی دارند که موجب شده است تا بیشتر نیاز کشور را تامین نمایند و علاوه بر آن در بازار های صادراتی نیز فعالیت گسترده داشته باشند.

تولید کنندگان پودر های شستشو محصول را با درجه کیفیت های مختلف تولید و روانه بازار می‌ کند که کیفیت پودر های شستشو اهمیت بسیار بالایی دارد که با حل شدن در آب موجب می‌ شود تا چربی و آلودگی ها از سطح لباس ها و سطوح پاک شود و انتهای خروجی کار لباسی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی داشته باشیم.

استفاده از پودرهای بی کیفیت باعث می شود تاپ به الیاف لباس هایتان آسیب جدی وارد شود لباس دچار رنگ پریدگی شود.

بهتر است در هنگام خرید دقت نمایید که این محصول را برای چه لباس هایی می خواهید مواد شوینده ای که برای لباس های سفید و لباس های مشکی استفاده می شود با لباس های رنگی متفاوت است همچنین برای شستشوی که برای لباس های نخی و کتان استفاده می شود با پودر لباس هایی که از جنس حریر و پارچه های نازک هستند فرق دارد همچنین لباس کودکان نیز دارای پودرهای شستشوی مخصوص به خود می باشد تا پوست آنها دچار وضعیت به حساسیت نشود.

قیمت عمده پودر تبریز

قیمت فروش پودر تولید شده در کارخانه های تبریز بر اساس عوامل مختلف متغیر می‌ باشد و نمی‌ توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفتن عوامل مهم و موثری همچون نوسانات ارزی برند تولید کننده کیفیت محصول و وزن محصول و کارایی آن بر روی قیمت نهایی تاثیر بسزایی می‌ گذارد و هر کارخانه و برندی قیمت فروش مخصوص به خودش را دارد و قیمت ها با یکدیگر متفاوت می باشد.

عامل مهم دیگری که بر روی قیمت این محصولات تاثیر می گذارد میزان سفارش مشتری است.

طبیعتاً هرچه تناژ سفارش بیشتر باشد قیمت تمام شده نیز بسیار مناسب تر در می آید.

پیشنهاد ما به شما این است که این محصول را از فروشنده دسته اولی که جنس را مستقیم از کارخانه تهیه می‌ نماید خریداری نمایید، زیرا با خرید پودر های شستشو با حذف دلالان و واسطه گران شما می توانید این محصول با کیفیت و درجه یک را با قیمتی بسیار مناسب تر از قیمت بازار خریداری نمایید.

همانطور که گفتیم قیمت فروش پوست های شستشو قیمت ثابتی نمی باشد اما می‌ توان بر اساس کیفیت و اکتیو تولید شده توسط تولیدکنندگان یک قیمت حدودی برای آن در نظر گرفت معمولاً پودر های شست و شوی از کیلویی ۷ هزار تومان شروع و گاها تا ۲۳ هزار تومان نیز متغیر می‌ باشد و این قیمت ها بر اساس برند تولید شده و کیفیت درجه بندی آن متغیر و متفاوت می باشد.

خرید بدون واسطه پودر تبریز

همانطور که پیشتر گفته ایم، با خرید مستقیم پودر شستشو از فروشندگانی که دست اول هستند و در این میان واسطه ها و دلالان حذف شده اند شما خریداران می توانید پودر های شستشو را با قیمت بسیار مناسب تر و با حاشیه سود عالی خریداری نمایید.

پودر های تولید شده در کارخانه های شهر تبریز از معتبرترین برندهای موجود در بازار های داخلی و صادراتی می باشند و همین موجب شده تا خریداران بسیار زیادی از سراسر نقاط کشور ترجیحشان انتخاب و خرید پودرهای تولید شده این استان باشد و همین موجب رونق سیستم اقتصادی در شهر تبریز شده است و کارخانه داران و تولیدی ها می کوشند تا بیش از پیش بر روی کیفیت و خدمات خود بیفزاید تا بتواند مشتریان و مصرف کنندگان را از خود راضی و خشنود نگه دارند.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشندگان معتبر خرید خود را نیز به صورت اینترنتی انجام دهید و با این کار نیز شما می توانید سود واسطه ای را از میان برده و با قیمت بسیار کمتر خرید خود را نهایی کنید.

در بازار سنتی فروشندگان باید استهلاک و هزینه‌ های زیادی را بابت وجودشان در بازار بپردازند این در حالی است که فروشندگان اینترنتی هزینه های مازاد را ندارد و به تبع آن محصولاتشان را نیز با سود کمتری به فروش می رساند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطلع شدن از قیمت به روز این محصول یعنی پودرهای شستشو می توانید با شماره های درج شده تماس برقرار نمایید.

تماس بگیرید