خرید مستقیم صابون مراغه اصل از کارخانه

صابون سنتی مراغه، از روزگاران گذشته در آذربایجان شرقی تولید می شود و به بیشتر نقاط کشور فرستاده می شود. این صابون ها در سه رنگ زرد، سفید و مشکی تولید می شود که به دلیل داشتن قدرت پاک کنندگی زیاد و همچنین به دلیل استفاده نکردن هیچ گونه مواد شیمیایی در تولید آن، مصرف کنندگان زیادی دارد. صابون مراغه اصل را اکثر مردم در شستن لباس ها و حتی شستشوی موها به کار می برند. این صابون به دلیل مفید بودن برای پوست و مو، به برخی از کشورهای اطراف نیز صادر می شود.

خرید مستقیم صابون مراغه اصل از کارخانه

باکیفیت ترین صابون ها چگونه تولید می شوند؟

باکیفیت ترین صابون ها چگونه تولید می شوند؟این محصول از دنبه حیوانی تولید و ساخته می شود، بعد از جمع آوری پیه و انتقال آن به کارخانه صابون مراغه، ابتدا پیه های حیوانی در دیگ های بزرگی به همراه سود سوزآور مخلوط می شود سپس آب شیرین به آن اضافه شده و در دیگ های مجزا در حدود 24 ساعت پخته می شوند یا به اصطلاح حرارت می بینند. در انتها رنگ مخصوص سفید یا زرد و یا حنا به این مخلوط اضافه شده و به بخش قالب دهی منتقل می شود، تقریبا صابون ها حدود 18 ساعت در قالبدان نگهداری شده و سپس به محیط بیرون در هوای آزاد منتقل می شوند تا به مدت 10 روز در معرض نور خورشید قرار بگیرند و در آخر بر روی قفسه های چوبی که از سطح زمین فاصله دارند، و از هر طرف جریان هوا از آن عبور می کند، قرار می گیرند و بعد از 3 تا 6 ماه صابون ها کاملا خشک می شوند و به قسمت بسته بندی منتقل شده و بعد از بسته بندی و بازار عرضه می شوند.

همانطور که گفته شد این صابون در رنگ های زرد و سفید و مشکی تولید می شود که خاصیت صابون زرد و سفید یکی است و فقط رنگ آنها متفاوت می باشد ولی صابون مشکی از اضافه ها  صابون مراغه تهیه می شود که قدرت پاک کنندگی کمتری دارد، از صابون رنگ مشکی اغلب برای شستن موی سر استفاده می کنند.

تولید صابون باکیفیت، مستلزم به کار بردن مواد مرغوب در ساخت این محصول می باشد و به دلیل اینکه هیچ گونه ماده شیمیایی در تولید صابون مراغه به کار برده نمی شود ، می تواند بهترین گزینه برای انتخاب صابون با کیفیت و بی ضرر برای پوست و مو باشد.

مرکز فروش صابون مراغه اصل در ایران

مرکز فروش صابون مراغه اصل در ایرانصابون مراغه، همانطور که اشاره شد مختص شهرستان مراغه در استان آذربایجان شرقی می باشد که در کارخانه های متعددی در این شهر تولید شده و به اقصاء نقاط کشور فرستاده می شود.

 این محصول به دلیل داشتن کیفیت بالا درخواست کنندگانی از کشورهای مختلف مثل ترکیه و آذربایجان، دارد و به صورت بسته بندی به این کشورها صادر می شود.

صابون مراغه را میتوانید از بازارهای سنتی سراسر کشور خریداری کنید . البته اگر می خواهید صابون مراغه اصل، تهیه کنید، بهتر است به مراکز معتبر و سایت هایی که این محصول را با کیفت برتر و با قیمت مناسب عرضه می کنند مراجعه کنید.

تماس بگیرید