خرید مستقیم صابون پیروز از تولید کننده

خرید مستقیم صابون پیروز از تولید کننده قیمت کمتری را برای شما عزیزان در بر خواهد داشت.

البته صابون پیروز دارای انواع گوناگونی می باشد که، هر کدام از این نوع ها کارکرد خاصی را در بر دارند برخی از این صابون ها برای پوست صورت شما و از بین رفتن جوش، اکنه و …. کارکرد دارند، از برخی دیگر نیز برای شستشو های عادی بدن استفاده می کنند، برخی از صابون های پیروز هم دارای اسانس و مواد های پاک کنندگی بیشتری می باشند که، این دسته از صابون ها بیشتر برای رخت و لباس مورد استفاده قرار می گیرند چرا که، لباس ها خیلی زود لکه می شوند در نتیجه موادی که برای پاک کردن این لکه ها مورد استفاده قرار می گیرند باید قدرت پاک کنندگی قوی و بالایی را دادا باشند، از همین جهت صابون های پیروزی که برای پاک کردن لباس ها تولید می شوند دارای قدرت پاک کنندگی بسیار قوی ای می باشند.

خرید مستقیم صابون پیروز از تولید کننده

عوامل موثر بر کیفیت تولید صابون

عوامل موثر بر کیفیت تولید صابون به طور کلی عوامل موثردر هنگام تولید بر کیفیت صابون پیروز و صابون های دیگر سه مورد می باشند که، این سه مورد عبارت هستند از: 

  • موادی های چرب 
  • مواد های قلیایی
  • مواد های افزودنی

مواد های چرب: اینکه می گوییم مواد های چرب منظورمان مواد های چرب خوب است، اگر تولید کننده ها بجای استفاده از چربی های مضر از چربی های مفیدی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل و…. برای تولید صابون بهره ببرند سبب می شود که صابون نهایی بدست آمده دارای بوی خوش و کیفیتی بسیار عالی باشد.

مواد های قلیایی: سدیم هیدرواکسید جز آن دسته از مهم ترین مواد های قلیایی ای می باشد که، به صابون افزوده می شود، وجود مواد های قلیایی در صابون های بسیار کم تر می باشد، چرا که این مواد ها بیشتر برای صابون های رخت شویی مناسب می باشند، وجود بیش از حد آن در صابون های پوستی سبب آسب رسیدن به پوست می شود.

مواد های افزودنی: وجود آین مواد ها در صابون ها به دلیل افزایش پاک کنندگی در صابون ها، پر کردن صابون ها، ارزان تر شدن آنها و…. می باشد، چند تا از مواد های افزودنی، رنگ ها و اسانس ها هستند که، رنگی خاص را به صابون ها می دهند.

نمایندگی فروش صابون پیروز در ایران

نمایندگی فروش صابون پیروز در ایران نمایندگی فروش صابون پیروز در ایران در تلاش است که، این صابون را در تمامی نقاط ایران به دست شما عزیزان برساند تا در هنگام خرید آن دچار مشکل نشوید.

صابون پیروز جز یکی از صابون های پر فروش و کاربردی در بین صابون ها می باشد، این صابون در بین مردم بسیار شناخته شده است از همین جهت تمامی مردم علاقه خاصی به خرید آن دارند، برای خرید این صابون می توانید آن را به دو صورت آنلاین و غیر آنلاین خریداری نمایید.

تماس بگیرید