خرید و قیمت انواع پودر دستی فافلین

با خرید انواع پودر دستی فافلین به صورت عمده، می توانید بهترین کیفیت را با قیمت بسیار ارزان تر از بازار برای خود تهیه نمایید.

مشخصات پودر دستی فافلین

‎برای خرید پودر دستی فافلین، اولین چیزی که برای خریدار اهمیت دارد، مشخصات این پودر است و تلاش می شود تا قبل از خرید، اطلاعات لازم را درباره این پودر به دست بیاورد تا بتواند خرید خوبی را تجربه نماید.

‎در درجه اول، برای مصرف کننده و خریدار، کیفیت پودر بسیار اهمیت دارد، که از ظاهر این پودر می توان به کیفیت آن پی برد و پودرهایی که کیفیت های خوبی دارند، مانند پودر فافلین، کاملا سبک است و وزن کمی دارد و دانه های پودر از هم جدا هستند و به راحتی در داخل آب حل می شوند و خیلی خوب کف می دهند.

‎معمولا پودر هایی که کیفیت عالی دارند، در بسته بندی های استاندارد هم موجود هستند و شما می توانید از بسته بندی آن متوجه کیفیت آن شوید، البته برخی این پودر را به صورت فله تهیه می ‌کنند و در بسته های ۵۰ کیلویی، یا ۳۰ کیلویی و حتی 20 کیلویی هم عرضه می شود.

‎پودر های دستی بسیار پرکاربرد هستند و قدرت پاک کنندگی بالایی دارند و شما می توانید با حجم بسیار کمی، سطح وسیعی را تمیز کنید، از جمله لباس ها و یا سطح سرویس بهداشتی، حمام، کف حیاط و حتی برای شستشوی ماشین هم از این پودر دستی استفاده می نمایند.

انواع پودر دستی فافلین

‎پودر دستی فافلین دارای انواع مختلفی می باشد و برخی آنزیم دار هستند، برخی دیگر بدون آنزیم، که قیمت هر کدام از این ها باهم متفاوت است و پودرهای آنزیم دار معمولا گرون تر هستند و قابل ذکر است که حجم آنزیم هم بر قیمت نهایی این دو مدل تاثیر دارد و پودر هایی که آنزیم های کمتری دارد، قیمتشان کمتر است نسبت به پودر هایی که آنزیم های بیشتری دارند.

‎تولید کننده تلاش می کند تا برای تولید این پودر با کیفیت، مواد اولیه درجه یک و عالی استفاده کند تا در نتیجه پودری که تولید می شود کیفیت آن برتر باشد و برای همین، تنوع در بازار زیاد است و هر کسی می ‌تواند بر اساس سلیقه و بودجه ی خود و  بر اساس نظر مشتری های خود، هر کدام از این پودر ها را که می‌ خواهد را انتخاب و خریداری نماید.

‎باید گفت پودر در سطح متوسط، ضعیف و قوی تولید می‌ شود، که کیفیت آنها با هم متفاوت است و همانطور که می دانید قیمت آنها با هم فرق دارد، اما شما می توانید با خرید کلی و عمده، این پودر فافلین را، با قیمت بسیار ارزان برای خود تهیه کنید، زیرا فروشنده در صورتی که شما به صورت تنی خرید کنید، هزینه را کمتر می نماید.

‎پیشنهاد می کنیم اگر در رابطه با انواع پودر ها اطلاعات دقیقی ندارید، در هنگام خرید حتما با فروشنده ای مجرب و متخصص در ارتباط باشید، تا تمام اطلاعات دقیق را در اختیارتان قرار دهد، تا بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید و یا با فرد مجربی که در این حوزه اطلاعات زیادی دارد، همراه شوید.

صادرات پودر دستی فافلین

‎صادرات پودر دستی فافلین، در حجم بالایی صورت می گیرد و به کشور های اطراف و همچنین کشورهای خاورمیانه صادر می شود و با کیفیت برتری که این پودر دارد، استقبال زیادی شده است و سالانه حجم زیادی از این پودر، در بسته بندی های کوچک و حتی به صورت فله، به خارج از مرزهای کشور ارسال می شود.

‎همانگونه که مطلع هستید، برای صادرات پودر دستی فافلین، نیاز است که تولید کننده تمام استاندارد های موجود را رعایت کند، تا در نتیجه بتواند به مرحله صادرات برسد و برای اینکه استاندارد ها رعایت شود، در درجه اول کیفیت بسیار اهمیت دارد و همچنین بسته بندی و مراحل تولید و دستگاه های مدرنی که برای تولید این پودر استفاده می شود، بسیار مهم می باشد.

‎امروزه صادرات بسیار آسان است و با وجود تکنولوژی های جدید و راه ارتباطی ساده، تاجرهای کشورهای دیگر با موفقیت با تاجر ها و تولید کننده های ایران ارتباط برقرار می‌ کنند و بدون واسطه و به صورت مستقیم، این پودر را از درب کارخانه برای خود خریداری می کنند، که در این صورت هم می‌ توانند ارزانترین قیمت را از آن خود کنند و هم اینکه پودر دستی اصل را برای خود خریداری نمایند.

قیمت پودر دستی فافلین

‎قیمت پودر دستی فافلین بر اساس کیفیتی که عرضه می کند، بسیار مناسب می باشد برای همین هم، افراد زیادی هستند که سالانه از این پودر استفاده می کنند و برای خریدار قیمت بسیار اهمیت دارد و تلاش می کند پودری را انتخاب کند که هم قیمت خوبی داشته باشد و هم به نسبت قیمت، کیفیت آن برتر باشد و قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشد.

‎همانگونه که مطلع هستید، با تغییرات دلار و ارز، قیمت پودر متغیر است و تولید کننده تلاش می کند تا هزینه ‌های تولید را کاهش دهد، تا در نتیجه بتواند در طی روز، حجم تولیدات خود را افزایش دهد و محصولاتی را که تولید می ‌کند را به فروش برساند، برای همین تلاش می‌ کند تا از مواد اولیه که در بازار داخل موجود است استفاده کنند، تا در نهایت هزینه این پودر دستی نیز کاهش یابد.

اگر بخواهیم قیمت به روز این پودر را بیان کنیم، باید گفت که حدود ۷ تا ۱۲ هزار تومان می باشد، که البته این قیمت می تواند متغیر باشد، در صورتیکه شما اگر به صورت عمده خرید کنید، تولید کننده می تواند به شما تخفیف دهد و با هزینه کمتری این پودر را خریداری نمایید.

خرید پودر دستی فافلین

‎خرید پودر دستی فافلین از همین امروز شروع شده است و شما خریدار محترم می توانید به صورت اینترنتی این پودر را برای خود تهیه کنید و شرایط به گونه ای می باشد که شما اگر در دورترین نقطه باشید و یا نزدیکترین نقطه، می توانید به راحتی این پودر را از آن خود کنید.

‎امروزه پودر دستی کاربردهای زیادی دارد و تقریبا همه خانواده ها از این پودر استفاده می کنند و هنگامی که به فروشگاه می روند جز وسایلی است که حتما برای خانه خریداری می کنند و علاوه بر اینکه این پودر مصرف خانگی دارد، در شرکت های خصوصی و دولتی و همچنین سازمان هایی همانند بیمارستان، اتوشویی ها و قالیشویی ها هم کاربردی می باشد.

‎شما خریدار گرامی می توانید برای خرید و ثبت سفارش با شماره های که در این صفحه موجود می باشد تماس بگیرید و با کسب اطلاع از قیمت فروش، این پودر را برای خود خریداری کنید.

تماس بگیرید