خرید پودر دستی بدون آنزیم کیلویی

پودر های لباسشویی مدل های مختلفی دارند و برخی از آن ها از نوع ماشینی می باشند و برخی از آن ها از نوع دستی است. پودر های دستی که به تازگی تهیه می شوند بدون آنزیم هستند و فوق العاده کیفیت  خوبی دارند. این پودر های بدون آنزیم بافت و تار و پود لباس ها را تخریب نمی کند و باعث حفظ بافت لباس ها می شود. 

خرید پودر دستی بدون آنزیم کیلویی، در بسیاری از اسانس ها و مدل های مختلفی انجام می شود و مشتریان و متقاضیان می توانند طبق نیاز و خواسته خود انواع آن ها را تهیه کنند. 

خرید پودر دستی بدون آنزیم کیلویی

دلایل کیفیت بالا پودر دستی بدون آنزیم چیست؟

دلایل کیفیت بالا پودر دستی بدون آنزیم چیست؟ پودر های بدون آنزیم با فرمولاسیون های جدید و کاملا به روز ساخته شده اند و از پودر های آنزیم داربسیار بهتر و با کیفیت تر هستند. این پودر ها از تازه ترین و بهترین مواد با کیفیت اولیه ساخته شده اند. یکی از دلال کیفیت بالای این پودر های دستی، مواد تازه و با کیفیت و مرغوب می باشد و این مواد با کیفیت باعث می شود که کیفیت پودر تولید شده نیز بسیار بالا باشد. یکی دیگر از دلایل کیفیت بالای پودر بدون آنزیم این است که بسیار سبک هستند و به بافت لباس ها آسیب نمی رسانند.

یکی دیگر از دلایل کیفیت این پودر ها فرمولاسیون خاص و منحصر به فرد آن ها می باشد فرمول شیمیایی ساخته شده این پودر های بدون آنزیم به این صورت است که با مقدار کمی از این پودر حجم بسیار زیادی از لباس های شسته و بسیار پاکیزه می شوند. 

پخش کننده پودر دستی بدون آنزیم

پخش کننده پودر دستی بدون آنزیم مرکز پخش پودر دستی بدون آنزیم، انواع پودر های دستی بدون آنزیم را با اسانس ها و عصاره های مختلف در بسته بندی های یک کیلویی، دو کیلویی و سه کیلویی و همچنین به صورت فله ای و کیلویی عرضه می شود و مشتریان و متقاضیان می توانند انواع آن هارا طبق نیاز خود تهیه و خریداری نمایند. قیمت نهایی این پودر های بدون آنزیم به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

اولین و مهم ترین عامل فله ای یا بسته ای خریدن پودر ها است. پودر هایی که به صورت فله ای و کیلویی تهیه می شوند نسبت به نوع بسته بندی قیمت کمتری داشته و به صرفه تر می باشد. عامل بعدی نوع اسانس پودر ها است. پودر هایی که دارای اسانس های قوی هستند، نسبت به پودر های معمولی قیمت کمتر و به صرفه تری دارند. عامل بعدی سبک بودن پودر ها است، پودر هایی که سبک هستند بهتر لباس ها را شستشو می دهند. 

تماس بگیرید