خواص صابون ذغال سنگ

آیا می دانید صابون جدیدی به نام ذغال سنگ ساخته شده است؟ آیا با خواص این صابون آشنا هستید؟ اگر به دنبال پوستی روشن هستید پیشنهاد ما صابون ذغال سنگ می باشد
گرافیت ماده ای بسیار ارزشمند در دنیاست که در دل کوه ها و تپه هایی که روزگاری شاهد عبور جریان گدازه ها بوده زیر فشار و حرارت سنگ های مجاور به صورت رگه های سیاهی در عمق زمین دیده می شود که اصطلاحا به آن ذغال سنگ می گویند.
ذغال سنگ با توجه به خاصیت کربنی خود قابلیت شست و شو و سفیدی اجسام را دارد.
شاید شما از خود این سوال را بپرسید ذغال سنگی که خود سیاه است چگونه می تواند باعث سفیدی شود؟
حقیقت امر این است چون ذغال سنگ یا همان گرافیت از کربن تشکیل شده و کربن ماده ای است که یکی از خواص آن سفیدی و پاکیزگی اجسام می باشد برای همین دلیل قدیمی ها از ذغال سنگ برای شستن ظروف استفاده می کردند.
از ذغال سنگ محصولات آرایشی و بهداشتی زیادی ساخته شده است برای مثال، صابون ذغال سنگ و خمیر دندان ذغالی که همه ی این ها می تواند بر خاصیت جادویی این محصول صحه بگذارد.

صابون ذغال سنگ درست مثل صابون های بهداشتی می باشد که ما در خانه و حمام از آن استفاده می کنیم فقط با این تفاوت که رنگ این صابون ها سیاه و کدر می باشد.
صابون ذغال سنگ بسیار عالی برای استفاده افرادی است که می خواهند پوستشان روشن و سفید باشد برای همین اگر به دنبال روشی ساده برای روشن شدن پوست خود می گردید پیشنهاد ما صابون ذغال سنگ می باشد

تماس بگیرید