شرکت بزرگ صادرات صابون به پاکستان

طبق تعریفی که در علم شیمی از صابون شده آنرا  نمکی که دارای یک اسید چرب است بیان کرده اند معمولا از  صابون ها  برای شست‌وشو، حمام‌کردن و پاکیزگی استفاده می‌ کنند از این رو به ترکیبات صابون با روغن ها که به صورت نسبتاً جامد تبدیل می شوند گریس می گویند. 

شما می توانید برای اطلاع از شرکت بزرگ صادرات صابون به پاکستان به سایت اینترنتی ما مراجع کنید.                            

شرکت بزرگ صادرات صابون به پاکستان

قدرت کف کنندگی صابون رخت شویی

قدرت کف کنندگی صابون رخت شویی در مورد قدرت کف کنندگی صابون ها می توان آنها را با ساختار مولکولی و خاصیت امولسیون کنندگی بررسی کرد.

اغلب آلودگی ها به ترکیبات چربی و روغنی مربوط می شوند که برای پاک کردن آنها معمولا از صابون استفاده می  کنند.

صابون ها به طور کلی از دو قسمت آبگریز و آبدوست تشکیل شده اند. به همین دلیل صابون ها هم قابلیت انحلال در آب و هم قابلیت حل کردن چربی ها را دارند.

این نوع صابون از مواد چرب ارزان قیمت تولید می شود. اما به دلیل افزایش مصرف پاک کننده های غیر صابونی مصرف  آنها کاهش چشمگیری داشته است. نوعی دیگر از صابون ها که پتاس دارند نیز برای شستن لباس ها استفاده می شود.    . . . . . .

صابون ها  در نقش حلال و مقداری نیز مواد امولسیون کننده و مواد افزودنی مانند رنگ و اسانس دارند.

دقت داشته باشید بخار این مواد سمی است. پودر صابون برای رخت ولباسشویی استفاده   می شود.

وبرای دستشویی پودر صابون استفاده می شود و ما چند نوع صابون داریم صابون آرایشی صابون زرچوبه  که از پیه چربی گوسفند است، ماده چرب اصلی در صابون‌سازی استفاده می شود.

مقدار پیه مصرفی، حدود سه‌ چهارم کل روغن‌ها و چربی‌های مصرفی صنایع صابون‌سازی است. ساختار صابون کربوکسیلیک اسیدهایی که دارای زنجیر کربنی بیش از 8 اتم کربن باشند،‌ از خود خاصیت آب‌دوست و آبگریز بروز می‌دهند. خاصیت اول به دلیل حضور پیوند و خاصیت دوم به دلیل حضور آلکیل است.

صادرات صابون به پاکستان به صورت عمده

صادرات صابون به پاکستان به صورت عمده صابون‌هایی که به منظور  صادرات به پاکستان ارسال می شوند شامل دو قسمت هستند: صابون های  آبدوست و صابون های  آب گریز.

ذرات و مولکول‌های روغن و چربی که در آب نامحلول هستند، با بخش آبگریز این صابون‌ها همراه می‌شوند و بخش آبدوست صابون‌ها شکل‌های کروی را در اطراف این ذرات تشکیل می‌دهند.  اگر این فلزات با اسیدهای چرب موجود در مدیوم رنگ روغن وارد واکنش شوند. نمک فلزات قلیایی اسیدهای چرب، حلال‌پذیری بیشتری نسبت به خود اسیدها دارند. همچنین، خاصیت دوگانه دوست این مواد سبب شده تا به عنوان سورفکتانت‌هایی قوی شناخته شوند.


تماس بگیرید