شرکت تولید صابون گلمر گیاهی

شرکت تولید صابون گلمر گیاهی یکی از برترین شرکتها در زمینه تو لید و پخش صابون گیاهی می باشد . صابون گلمر با پایه گیاهی و کف طبیعی سازگار با انواع پوست میباشد و از ایجاد التهاب و حساسیت در پوست جلوگیری میکند . شرکت تولید صابون گلمر با توجه به ساختار پوست  و نیازهای آن توانسته صابونی ملایم و با کیفیت تولید کند که با صابونهای مشابه خارجی رقابت میکند و توانسته نظر متخصصان پوست را به خود جلب کند. شرکت تولید صابون گلمر خزر هم اکنون با عرضه و تولید گسترده صابون گیاهی پاسخگوی هر گونه نیاز پوستی می باشد . درصد بالای اسیدهای چرب , اثر ضد باکتریایی و تاثیرات قلیایی بسیار کم به علت پایه گیاهی بودن صابون گلمر باعث تایید شدن تمام تولیدات این شرکت توسط وزارت بهداشت شده است.

شرکت تولید صابون گلمر گیاهی

طرز تهیه صابون گلمر گیاهی در کارخانه

طرز تهیه صابون گلمر گیاهی در کارخانه طرز تهیه صابون گلمر گیاهی در کارخانه. نکته ایی است که باعث متمایز شدن این صابون از بقیه محصولات مشابه می باشد . در تولید این محصول از مواد صد در صد طبیعی و گیاهی بدون هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی استفاده شده از جمله روغن گلیسیرین, اسیدهای چرب و روغن های مفید بدون عارضه برای انواع پوست . مواد تشکیل دهنده صابون گیاهی گلمر شامل سدیم پالمات, سدیم پالم کرنلات, آب مقطر, رنگ , اسانس و ایرگازان 3% که اثر ضد میکروبی دارد و باکتری ها را از بین می‌برد. در تولید این صابون از روغن های حیوانی که باعث ایجاد جوش و آکنه می شود استفاده نشده و روغن پالم با بهترین درجه کیفیت به عنوان پایه در آن به کار رفته است. در این کارخانه انواع مختلفی از صابون گیاهی از جمله صابون گیاهی گل ختمی مناسب برای پوستهای حساس, صابون گیاهی آلوئه ورا مناسب برای پوستهای خشک و حساس, صابون گیاهی لایه بردارو اسکراب جوجوبا , صابون گیاهی گوگرد برای پوستهای چرب و مستعد آکنه…تولید می‌شود. به علت اثر ضد باکتریایی , این صابون گیاهی برای کاستن بوی نامطبوع تعریق بسیار مناسب است و به افراد دارای فعالیت فیزیکی بالا توصیه می شود. 

فروشنده بزرگ صابون گلمر گیاهی

فروشنده بزرگ صابون گلمر گیاهی فروشنده بزرگ صابون گلمر گیاهی با تولیدات صد در صد گیاهی و سازگار با  انواع پوست توانسته بازار فروش گسترده ایی را به خود اختصاص دهد . صابون گلمر گیاهی با ارائه مرغوبترین محصولات در جلب رضایت مشتریان بسیار موفق بوده و در این زمینه رشد و شکوفایی زیادی کسب کرده است. فروشنده بزرگ صابون گلمر گیاهی توانسته با تولیدات بر پایه گیاهی و بدون عارضه جایگزین صابون های خارجی شود و به عنوان با کیفیت ترین محصول شناخته شود.

تماس بگیرید