شرکت تولید پودر رختشویی به صورت فله

شرکت تولید پودر ارزان، پودر رختشویی فله را با ترکیبات سدیم دسیبل بنزن یدات، کربنات سدیم، سیلیکات سدیم، آنزیم قلیایی، فعال کننده تولید می کند. پودر دستی فله در بسته کیسه ای تولید می گردد. این محصول از فناوری و فرمول مارول ساخته شده که این امر از دستان شما در برابر گرد و غبار محافظت می کند و باعث نرم شدن پوست دست هایتان می شود، محصولی سازگار با محیط زیست می باشد. 

شرکت تولید پودر رختشویی به صورت فله

۳نکته قبل تهیه پودر رختشویی فله

3نکته قبل تهیه پودر رختشویی فله

حتی بسیاری از بازرگانی ها پودر رختشویی را با کیفیت بالا به کشور های همسایه صادر می کنند. این بازرگانی ها در زمینه عرضه محصول با قدرت پاک کنندگی بالا و کمترین آسیب برای محیط زیست با هم رقابت می کنند.

پودر های رختشویی در اوزان زیر تولید و بسته بندی می شوند:

  • ۳۰۰ گرمی
  • ۵۰۰ گرمی
  • ۳۰۰۰ گرمی
  • ۱۰ کیلویی
  • ۲۰ کیلویی
  • ۵ کیلویی
  • ۲۵ کیلویی

برند های ایرانی پودر رختشویی، برای اینکه بتوانند بازار خود را از دست ندهند، تنوع را در تولیدات خود ایجاد می کنند. زیرا هر فردی با توجه به نیازی که دارد، اوزان مختلفی از این شوینده ها را خریداری می کند. البته برخی افراد نیز به دنبال پودر های قیمت پایین هستند، که اوزان کم تر می تواند برای استفاده این افراد مناسب باشد.

خرید اینترنتی پودر رختشویی فله راه را برای خریداران آسان کرده است و مشتریان از جای جای کشور این محصول را به صورت مستقیم سفارش می دهند و خریداری می کنند‌.

همچنین این پودر ها از آنجا که به صورت دستی استفاده می گردند، باید دارای کمترین حساسیت پوستی باشند.

پودر رختشویی از ابتدایی ترین نوع پودر های تولید شده در زمینه شویندگی می باشند، که این نوع پودر ها نسبت به انواع دیگر بسیار ارزان قیمت می باشند و استفاده از آن بسیار صرفه اقتصادی دارد. امروزه این پودر ها پس از بسته بندی به کشور های همسایه از جمله عراق، پاکستان و افغانستان صادر می شوند.

خرید ارزان پودر رختشویی فله

خرید ارزان پودر رختشویی فله

 از مهم ترین کالاهای مصرفی در سبد خرید پودر فله است و خرید آن ها به طور مستقیم از کارخانه می تواند ارزان ترین قیمت را ارائه دهد، مناسب ترین روش جهت آسوده خیال نمودن مصرف کننده از قیمت محصول با توجه به تخفیف ها می توانیم محصول را با قیمت بسیار مناسب و البته با کیفیت عالی به دست آوریم

 با توجه به تخفیف ها می توانیم محصول را با قیمت بسیار مناسب و البته با کیفیت عالی به دست آوریم. سایت های بسیاری برای فروش پودر های رختشویی تاسیس شده اند که بهترین پودر ها را با قیمت مناسب به فروش می‌رسانند. کانال توزیع با توجه به این که در بر گیرنده فروش یکی از مهم‌ ترین بخش‌ های کسب و کار شرکت‌ ها به شمار می‌ آید که اغلب سود خالص آن ها از طریق این بخش تأمین می‌ شود. 

از جمله ویژگی های این محصول  که باعث محبوبیت روزافزون آن در بازار شده است می توان به موارد زیر اشاره کردخاصیت لکه بری بسیار بالا، رایحه ای خوشبو، حاوی آنزیم های لکه زدایی. قیمت پودر رختشویی فله امروز در بسته های ۵۰۰ گرمی با هزینه ای مناسب به فروش رسید. 

تماس بگیرید