شرکت صادرات صابون رختشویی به افغانستان

امروزه شرکت های تولیدی زیادی در مناطق مختلف کشور در زمینه انواع محصولات شوینده بهداشتی فعالیت می کنند که انواع پودرهای رختشویی  از جمله صابون ها را در انواع برندهای متفاوت در کشور تولید و نیز به اکثر کشورهای دنیا صادر می کنند که صادرات صابون رختشویی به افغانستان از این نمونه بوده و صادرات به این کشور سبب شده که در افزایش تولیدات و اقتصاد کشور نقش مهمی را ایفا نماید.

شرکت صادرات صابون رختشویی به افغانستان

درصد چربی و روغن موجود در صابون رختشویی

درصد چربی و روغن موجود در صابون رختشویی

صابون ها یکی از انواع محصولات شوینده بهداشتی در کشور محسوب می شوند که با تولیدات روز افزون آن ها با استفاده از مواد اولیه خام و ارگانیک و نیز بدون استفاده از هر گونه اسانس با درصد خالصی زیاد و نیز درصد چربی و روغن موجود در آن به اکثر کشورهای دنیا با کیفیت مطلوب و نیز قیمت مناسب به روش عمده صادر می شوند.

در تهیه و تولید صابون های رختشویی امروزه از سه ماده اصلی و نیز سه اسید چرب استئاریک، پالمیتیک، اولئیک استفاده می شود که در ساختار صابون وجود داشته و نیز از اهمیت پاک کنندگی قوی و نیز از جنبه صادراتی بالایی برخوردار می باشد.

همچنین روغن صابون رختشویی از دانه های روغنی بی نظیر زیتون، نخل، پنبه، در تهیه آن استفاده می شود و نیز در برخی موارد برای تهیه و تولید صابون از روغن های حیوانی مورد استفاده قرار می گیرند که سبب کیفیت هر چه بهتر محصول و نیز از خاصیت پاک کنندگی بالایی برخوردار می باشند.

صادرات صابون رختشویی به افغانستان به صورت عمده

صادرات صابون رختشویی به افغانستان به صورت عمده

صابون ها دارای انواع و اقسام گوناگونی هستند که با انواع برندهای متفاوت در کشور تولید می شوند که از نظر کیفی بسیار عالی و نیز دارای قیمت مناسب بوده که به روش عمده به اکثر کشورهای دنیا علاوه بر افغانستان به کشورهایی نظیر: پاکستان، ترکمنستان، آذربایجان، عراق، ترکیه و دیگر کشورها صادر می شوند که صادرات صابون رختشویی نقش عظیمی بر تولیدات و اقتصاد کشور ایفا می نماید.

 از انواع صابون ها به روش های گوناگون مایع، جامد و خمیری به صورت استاندارد و نیز رعایت اصول و نکات بهداشتی در بسته بندی های شیک و لوکس در انواع برندهای مختلف مانند: زیتون، نخل، صحت، داو، گلنار و غیره برای شستن دست و صورت، تمام بدن و موی سر، لباس و غیره در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شوند که هر کدام بسته به نوع خود دارای بو و رایحه خوش، دارای لطافت و نرمی خاص برای استفاده در پوست و غیره می باشند که بسیار حائز اهمیت برای سلامتی پوست بدن می باشند.

تماس بگیرید