شرکت صادرات صابون گلمر به عراق

صادرات صابون گلمر به عراق مبحث اصلی مورد بحث در این مقاله است. شرکت گلمر یکی از برند های برتر صابون های گیاهی است که فعالیت خود را از شهرستان انزلی شروع نمود و هم اکنون محصولات خود را به سر تا سر نقاط ایران و برخی از کشور های جهان ارسال می کند. اگر درباره خاصیت صابون گلمر آنتی باکتریال و صادرات صابون گلمر باکیفیت اطلاعات بیشتری نیاز دارید این پست را بخوانید. شرکت صادرات صابون گلمر به عراق

خاصیت آنتی باکتریال صابون گلمر

خاصیت آنتی باکتریال صابون گلمر صابون گلمر به دلیل ویژگی هایی که دارد متمایز از سایر صابون ها می باشد. برخی از خواص صابون گلمر به شرح زیر هستند: 

  • خاصیت آنتی باکتریال: مهم‌ ترین خاصیت صابون گلمر، ویژگی ضد میکروبی بودن آن است که به سبب وجود 0.3 درصد ایرگازان در آن است. 
  • خاصیت ضد التهاب و ضد حساسیت: یکی دیگر از خواص این صابون این است که برای پوست های حساس بسیار موثر است و التهاب های پوستی را درمان می کند. 
  • خاصیت نرمی و لطافت: اسید های چرب موجود در این صابون سبب می‌ شود که از صابون‌ های معمولی نرم‌ تر باشد و سبب ایجاد لطافت پوست گردد. 
  • خاصیت از بین برندگی بوی نامطبوع بدن: این نوع صابون به علت خاصیت ضد باکتری که دارد می تواند بوی بد و نامطبوع را از روی پوست به ویژه در پا ها و زیر بغل از بین ببرد.
  • خاصیت ضد آکنه: ویژگی ضد چربی صابون گلمر سبب می شود که جوش های پوستی به راحتی از بین بروند. 

این صابون در انواع گوناگون و برای پوست های خشک، چرب، معمولی و حساس تولید می شود. در واقع این صابون یک ماسک بسیار مناسب است که برای شست و شوی دست و صورت و حذف قارچ ها و آکنه های پوستی به کار می رود. 

این صابون از بهترین روغن های پالم تولید می گردد که کف طبیعی ایجاد می نماید و برای نرمی بخشیدن و لطیف نمودن پوست بسیار اثربخش است. تاثیر آن بر روی پوست بدن طولانی مدت است و تمامی آلودگی های پوستی را از بین می برد. 

صادرات صابون گلمر به عراق با بهترین کیفیت

صادرات صابون گلمر به عراق با بهترین کیفیت صابون گلمر باکیفیت و مرغوب به برخی از کشور های جهان مانند عراق صادر می شود. 

برای صادرات صابون باید به پارامتر های مختلفی توجه نمود که برخی از این پارامتر ها عبارت هستند از: 

کیفیت مواد اولیه تشکیل دهنده صابون؛ توجه به خواص ظاهری صابون نظیر بو، رنگ و شکل؛ نوع بسته بندی؛ قیمت محصول؛ برآورد حجم مورد نیاز توسط کشور های هدف و بررسی نیاز های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آن‌ ها؛ استاندارد های حمل و نقل کالا. 

تماس بگیرید