شرکت پخش صابون مخصوص عمده

صابون های موجود در بازار محصول شرکت های مختلف تولید صابون و مواد شوینده است و در اندازه ها و قالب های گوناگون با رایحه های متنوع و کارکردی خاص تولید می شود. صابون های عمده اغلب ویژگی های خاصی داشته و برای هدفی خاص تولید و به صورت عمده عرضه می گردد. در این مبحث، موضوعاتی از جمله صابون مخصوص عمده، فروش صابون مخصوص و پخش عمده صابون مورد بررسی قرار می گیرد.

شرکت پخش صابون مخصوص عمده

آشنایی با انواع صابون

آشنایی با انواع صابون صابون های موجود در بازار در طبقه بندی های گوناگونی قرار می گیرد که ملاک این طبقه بندی میزان تناسب عملکرد صابون با جنس پوست می باشد. برخی صابون های موجود در بازار صرفا از نوع حمام است و به صابون حمام شهرت دارد. این صابون ها از قالب های کوچک گرفته تا قالب های متوسط و نسبتا بزرگ در بسته های ۶ تایی به فروش می رسد.

انواع دیگر صابون آن دسته از صابون هایی را شامل می شود که بر حسب نوع پوست صورت گروه بندی می شوند. به عنوان مثال، صابون مخصوص پوست چرب، صابون مخصوص پوست خشک و صابون مخصوص پوست معمولی. این صابون ها برای هر پوست نقش متفاوتی را ایفا می کنند و در واقع صرفا برای یک نوع پوست ساخته شده اند.

برخی دیگر از انواع صابون صرفا نقش ترمیم کننده یا تلطیف پوست را عهده دار هستند و همان گونه که از نامشان بر می آید، عملکردشان به لطافت دهی پوست و ترمیم بافت های آسیب دیده صورت و بدن مربوط و محدود می شود.

انواع دیگر صابون آن دسته از صابون هایی را در بر می گیرد که حالت مایع دارند و نه جامد (همانند مثال های فوق) و در سرویس های بهداشتی مخصوصا عمومی کاربرد دارند. لازم به ذکر است که صابون های مایع هرگز برای استفاده در پوست صورت ساخته نشده اند و اگر چنین شود، قطعا پوست آسیب می بیند.

یک نوع دیگری از صابون وجود دارد که بر خلاف انواعی که تا کنون به آن اشاره شد مناسب پوست انسان نیست و در واقع به هدف لکه گیری و لکه بَری لباس ساخته و روانه بازار شده است. این صابون مخصوص شست و شوی لباس بوده و در قیاس با سایر انواع صابون، اندازه بزرگتری دارد.

عرضه کننده صابون مخصوص عمده

عرضه کننده صابون مخصوص عمده عرض کنندگان صابون مخصوص آن هم به شیوه عمده اغلب ابن محصول را در قالب های متوسط تا بزرگ که هر یک کارکرد و هدف خاصی دارد ارائه کرده و در اختیار مشتری قرار می دهند. صابون های مخصوص عمده در بسته بندی های ۵ تا ۱۲ تایی عرضه می شوند و قیمت هر بسته در حالت عمده به مراتب از قیمت هر قالب چه به صورت عمده و چه به صورت خرده کمتر است.

تماس بگیرید