شرکت پخش صابون هتلی در کشور

صابون هتلی صابون کوچکی است که معمولا در اندازه ی20 گرمی، 15 گرمی و 12 گرمی تولید می شود و برای هتل ها مراکز اقامتی، بیمارستان ها و… کاربرد دارد. این صابون ها معمولا مشابه مارک های موجود در بازار هستند و فقط در ابعاد کوچک تر تولید می شوند. 

شرکت پخش صابون هتلی در کشور

اهمیت تولید انواع صابون های هتلی در کشور

اهمیت تولید انواع صابون های هتلی در کشورامروزه اکثر هتل ها لوازم بهداشتی مورد نیاز مسافران را مانند صابون، شامپو، مسواک و… در اختیار آن ها قرار می دهند. بازار صابون هتلی هم یکی از بازار های پررونق در اقلام هتلی می باشد. و با توجه به اهمیت سلامت و بهداشت هتل ها موظف هستند صابون های با کیفیت و معتبر در اختیار مسافران خود قرار دهند. با توجه به گردشگر پذیر بودن ایران و تعداد زیاد هتل ها در سراسر کشور تولید انواع صابون هتلی در کشور اهمیت بسزایی دارد.

صابون هتلی در انواع مختلفی در بازار موجود است مانند صابون های کرمدار، صابون های پلیسه دار بیضی، صابون های گرد با سلفون و صابون های سفید مستطیلی شکل. در حال حاضر کارخانه های زیادی در کشور تولید صابون هتلی را انجام می دهند. قیمت این صابون در کشور نوسان زیادی دارد. بسته به نوع شکل رنگ عطر صابون نحوه بسته بندی و مکان و نحوه ی خرید قیمت های مختلفی می توان در بازار پیدا کرد. به طور مثال خرید صابون از درب کارخانه بسیار مقرون به صرفه تر است. معمولا صابون ها هتلی عطر خوبی هم دارند اما تولید کنندگان باید مراقب حساسیت زا نبودن رایحه های مصرفی خود باشند. 

اکثر تولید کنندگان صابون به صورت عمده این صابون ها را به هتلداران عرضه می کنند به همین دلیل معمولا این صابون ها قیمت ارزان و به صرفه ای دارند. با توجه به خرید و فروش عمده ی صابون های هتلی، این امر یکی از اقتصاد های مهم و سود آور برای کشور محسوب می شود. 

بهترین برند های صابون هتلی در بازار

بهترین برند های صابون هتلی در بازاریکی از برند هایی که ملزومات هتلی از جمله صابون هتلی ارایه میکند گروه زرین ساپ است که بهترین کیفیت و بهترین صابون هتلی را در تیراژ بالا ارایه می دهد. از برند های معتبر دیگر که در بازار مشغول به فعالیت است ملزومات هتلی آراد است. صابون هتلی طراوت نیز یکی از بهترین صابون های هتلی موجود است. از برند های دیگر می توان به صابون هتلی سیو، پیروز، ایوان و لادن اشاره کرد. بسیاری از این مراکز تولید و پخش به صورت اینترنتی فعالیت می کنند و خریداران می توانند بدون واسطه خرید از درب کارخانه را از طریق وبسایت های تولید کنندگان انجام دهند.  

تماس بگیرید