شرکت پخش صابون گلمر در سراسر کشور

امروزه شاهد پخش بیماری های عفونی و انتقال ویروس های خطرناک در سر تا سر جهان هستیم. به گفته محققان بهترین راه مبارزه با این بیماری ها شست و شوی مداوم دست ها با آب و صابون است. در این جا به معرفی یکی از بهترین صابون ها یعنی صابون گلمر می پردازیم.

صابون های گلمر دارای مواد طبیعی هستند، موادی همچون اسید های چرب، روغن گلیسیرینه و روغن های مفید برای پوست. صابون های گلمر به دلیل آنتی باکتریال بودن برای پوست ضرری نخواهند داشت، همچنین کف غلیظ و کرمی بودن صابون گلمر از درجه قلیایی بودن آن کم می کند تا‌ موجب ایجاد التهاب و حساسیت نشود.

شرکت پخش صابون گلمر در سراسر کشور

نکات مهمی که باید درباره استفاده از صابون بدانید

نکات مهمی که باید درباره استفاده از صابون بدانید یکی از نکات مهم و قابل توجه در مقوله بهداشت شخصی شرایط استفاده و محل نگهداری صابون است.

صابون ها را از نظر حالت می توان به سه دسته تقسیم کرد:

1جامد

2 مایع

3 خمیری

چند نکته مهم در استفاده و نگهداری از صابون:

  • اگر در خانواده از صابون جامد استفاده می کنید باید بدانید که لازم است هر فرد صابون مخصوص به خود را داشته باشد، زیرا استفاده از صابون مشترک موجب انتقال بیماری ها می شود.
  • بهتر است برای شست و شوی صورت و بدن از یک صابون استفاده نشود، به دلیل اینکه صابون های مخصوص پوست صورت دارای نرم کننده هایی هستند که در صابون های مخصوص بدن وجود ندارند.
  • صابون های مایع بیشتر برای شستن دست ها هستند و نسبت به صابون های جامد بهداشتی ترند، ولی صابون های مایع باعث ایجاد خشکی روی پوست می شوند، در نتیجه بهتر است از صابون های مایع کرم دار استفاده کنید.
  • اگر در طول مسافرت از صابون های مخصوص سفر که به شکل کاغذی هستند استفاده می کنید بهتر است شست و شو را دوبار انجام دهید این صابون ها هر چند که خواص صابون های جامد و مایع را دارند ولی زیاد کف نمی کنند.
  • بعد از هر بار استفاده از صابون جامد آن را با آب بشویید تا آلودگی های روی سطح آن از بین برود، صابون را روی یک تکه اسفنج بگذارید و آن را در فضای خارج از مکان رطوبتی قرار دهید تا کاملا خشک شود سپس برای دور ماندن از گرد و غبار آن را در محفظه (جاصابونی) در بسته قرار دهید. 

تناسب قیمت صابون گلمر و مرغوبیت آن باعث شده مراجعه به شرکت پخش برای خرید آن افزایش یابد.

بهترین قیمت صابون گلمر در بازار

بهترین قیمت صابون گلمر در بازار خرید از کارخانه صابون گلمر برای عموم امکان پذیر است، اما خرید فقط به صورت عمده انجام می شود.

عرضه و پخش صابون گلمر که یکی از بهترین نمونه های صابون گیاهی طبیعی است توسط شرکت پخش این محصول انجام می شود.

برای دریافت قیمت و نحوه خرید صابون گلمر می توانید از راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

°سایت

°پست الکترونیکی

°آیدی تلگرام

تماس بگیرید