صادرات صابون به ترکمنستان با بهترین کیفیت

صادرات صابون به ترکمنستان در سال جاری بسیار زیاد بوده است. که جمعاٌ حدود 6 میلیون دلار ارز وارد کشور شد. انواع مختلف صابون ها به ترکمنستان ارسال می شوند مانند صادرات صابون رختشویی. علاوه بر کشور ترکمنستان، کشور های ارمنستان، افغانستان، بحرین، پاکستان، تاجیکستان، بحرین، کویت، لبنان، قرقیزستان و عراق نیز میزبان صابون صادراتی ما بودند. ترکمنستان به دلیل هم مرز بودن با ایران، کشور سود آوری برای ما است.  همچنین ارسال این محصولات هزینه حمل و نقل زیادی هم برای ما ندارد.  کیفیت محصولات ارسالی ما بسیار بالا می باشد. 

صادرات صابون به ترکمنستان با بهترین کیفیت

آشنایی با انواع صابون از نظر کاربرد

آشنایی با انواع صابون از نظر کاربرد ما در ایران شاهد تولید انواع صابون هستیم. مانند صابون حمام و دستشویی که به صابون سخت معروف اند. به دلیل نوع مصرف این نوع صابون ها، مواد قلیایی کمی در آن می باشد و نرم کننده و اساس و رنگ زیادی در آن وجود دارند. نوع دیگر صابون رختشویی می باشد. این صابون ها از مواد چرب ارزان تولید می شوند. بیشتر برای شست و شوی لباس ها استفاده می شود و اگر به صورت براده ای و پودری باشند، می توان برای ماشین لباس شویی نیز از این ها استفاده کرد. از صابون های طبی برای درمان بیماری های عفونی پوستی و قارچ های پوستی استفاده کرد. در این صابون اسید بوریک و اسید روی هم وجود دارند. صابون های مخصوص ماشین لباس شویی دارای 5 الی 10 درصد مواد آلی در خودشان هستند. صابون های ساینده ، صابون های شفاف، صابون های مخصوص آب های سخت، صابون فلزات دیگر ، صابون آمونیوم و صابون مس که به ضد قارچ هم معروف است را داریم. صابون آمونیوم از خودش گاز آمونیاک متصاعد می کند و به تدریج تجزیه می شود. از این صابون برای تولید شوینده دست شویی نیز استفاده می شود. از صابون روی برای تولید پودر بچه استفاده می شود. صابون های شفاف نسبت به بقیه صابون ها قدرت پاک کنندگی کمتری هستند. 

عرضه بهترین صابون های ایرانی به بازار های خارجی

عرضه بهترین صابون های ایرانی به بازار های خارجیبازار رقابتی برای تولید بهترین صابون ایرانی برای صادرات به کشور های خارجی بسیار داغ است. تمامی شرکت ها این را می دانند که با تولید یک صابون با کیفیت می توانند بهترین سود را در این برهه از زمان ببرند. خصوصیاتی که کشور های خارجی برای واردات صابون در نظر دارند این است که اولاً این صابون ها دارای بهترین بسته بندی و زیباترین بسته بندی باشند. دوم اینکه این صابون ها دارای شویندگی و پاک کنندگی منحصر به فردی باشند. اگر قصد خرید اینترنتی این محصول را دارید حتما به سایت  www.sabooni.ir مراجعه کنید. 

تماس بگیرید