صادرات صابون به ترکمنستان با کیفیت عالی

صادرات صابون به ترکمنستان به علت کیفیت صابون تولیدی داخل، افزایش چشمگیری داشته است. با توجه به نیاز بهداشت در جهان، مصرف صابون و دیگر شوینده رو به افزایش است. فروش انواع صابون در مراکز فروش سطح کشور به صورت عمده و جزیی صورت می پذیرد. در ادامه به اهمیت استفاده از صابون می پردازیم.

صادرات صابون به ترکمنستان با کیفیت عالی

اهمیت استفاده از صابون های مرغوب

اهمیت استفاده از صابون های مرغوب صابون از جمله محصولات شوینده می باشد که جهت از بین بردن چربی ها و آلودگی ها بر روی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. صابون یک نوع ماده شوینده است که در اثر ترکیب چند ماده شیمیایی تولید شده است. این ماده از چند نوع اسید چرب و نمک تشکیل شده و خاصیت حل شدن در آب و چربی ها را نیز دارد. صابون از ترکیب روغن های حیوانی و یا گیاهی با چربی ها در مواد قلیایی ساخته می شود.

صابون های تولیدی به طور کلی دو نوع دارند. صابون های سخت و صابون های نرم. در صابون های سخت از ماده شیمیایی به نام سدیم هیدروکسید استفاده شده است. در صابون نرم نیز از ماده ای به نام پتاس در ترکیب استفاده شده است. در کنار این دو ماده، از موادی جهت خوشبو شدن صابون استفاده می شود مانند : روغن های معطر، عطرها و رنگ ها.

امروزه با گسترش علم بهداشت، توجه به پاکیزگی و بهداشت فردی رو به افزایش است. همین امر باعث شده تا استفاده از مواد شوینده مانند صابون بیشتر شود. اهمیت استفاده از صابون مرغوب می تواند به سلامت پوست فرد و جلوگیری از ابتلا به بیماری های پوستی کمک ویژه ای کند.

فروش انواع صابون به بازار های خارجی

فروش انواع صابون به بازار های خارجی خریداران زیادی در کشور ترکمنستان وجود دارند که تمایل به خرید محصولات شوینده مانند صابون از تولیدکنندگان ایرانی دارند. به دلیل سفارشات و تمایل این مشتریان، صادرات صابون مرغوب از طریق تولیدکنندگان داخلی در مقیاس عمده انجام می پذیرد. تولید کنندگان داخلی، محصولات خود را مانند صابون به صورت اینترنتی در معرض فروش قرار می دهند تا مشتریان خارجی به راحتی بتوانند از قیمت روز صابون مطلع شده و اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود کنند.

انواع صابون های بهداشتی با کیفیت در شرکت های مختلفی در ایران تولید می شود. این محصولات پس از تولید و بسته بندی به بازار های خارجی ارسال می گردند. مشتریان خارجی جهت خرید انواع صابون با قیمت مناسب، می توانند از طریق نمایندگی های فعال در حوزه مواد شوینده اقدام کنند تا محصول مورد نظر خود را با قیمت کارخانه تحویل بگیرند. این اقدام باعث می شود تا واسطه ها در مسیر خرید و فروش قرار نگیرند و قیمت تمام شده صابون برای خریدار به صرفه باشد.

تماس بگیرید