صادرات صابون رختشویی به تاجیکستان باکیفیت

صادرات صابون رختشویی به تاجیکستان از سوی ایران، از سال 1377 برای نخستین بار آغاز شد. این محصولات در بسته بندی های بهداشتی و کاملا شکیل عرضه می‌گردد. تمامی این صابون ها، قبل از رسیدن به خط مونتاژ از لحاظ کیفی مورد بررسی قرار می‌گیرند. در تولید آن، از مواد اولیه درجه یک استفاده شده است.

صادرات صابون رختشویی به تاجیکستان باکیفیت

خاصیت سفید کنندگی صابون رختشویی

خاصیت سفید کنندگی صابون رختشویی خاصیت سفید کنندگی صابون رختشویی به قدری بالا است که تمامی آن در این مطلب نمی‌گنجد. ما نیز به اختصار به شرح آن می‌پردازیم. قدرت بالای آن در از بین بردن انواع لکه ها و همچنین چرک ها از البسه، بالا بودن سرعت انحلال این شوینده در آب، ضد حساسیت بودن آن و همچنین مناسب بودن جهت استفاده برای لباس های تیره  و روشن از مزایای این محصول است. همچنین به بافت پارچه آسیب نمی رساند.
اگر توجه کرده باشید، پوست کودکان و نوزادان نسبت به بقیه افراد بسیار نازک و حساس تر است. اگر برای شست و شوی لباس آنان از صابون نا مناسب استفاده شود، پوست آنان دچار حساسیت شده و تا مدت زیادی حس خارش و یا سوزش در کودکان ایجاد می کند. به همین خاطر ما هنگام تولید صابون رختشویی با در نظر گرفتن کامل حساسیت پوست فرزندان شما، محصولی ساخته ایم که بتوانید با خیالی  راحت از این ماده برای شست و شوی انواع لباس ها و مخصوصا البسه فرزندان خود استفاده کنید. حتما تا کنون برای شما پیش آمده است که هنگام شست و شو، صابون به اندازه کافی کف نکرده باشد و به همین خاطر مجبور شده باشید به میزان زیادی از آن استفاده کنید. محصولی که ما برای شما در نظر گرفته ایم، حاوی آنزیم هایی می باشد که باعث می شود به مقدار قابل توجهی کف ایجاد شده و بتوانید به راحتی لباس خود را بشویید و آن ها را براق نمایید. ضمن آن که در مصرف مواد شوینده هم بسیار صرفه جویی می‌شود. لازم به ذکر است که بدانید در ساخت این محصول، از روغن مخصوص گیاهی  به کار برده ایم و تا حد زیادی تاثیرات اسید های صابون را که باعث ایجاد آسیب در پوست می شود را خنثی نموده ایم این مواد باعث حذف بسیاری از چرک ها می‌شود. همچنین از نگهدارنده فاقد ضرر و کاملا مجاز در ساخت آن استفاده کرده ایم.

بازار صادرات صابون رختشویی به تاجیکستان

بازار صادرات صابون رختشویی به تاجیکستان بازار صادرات صابون رختشویی به تاجیکستان از رونق بالایی برخوردار می‌باشد، علت آن هم این است که محصولات ما از قدرت بالایی در رفع لکه های انواع البسه برخوردار هستند. کشور های زیادی هستند که متقاضی این کالا می‌باشند. تاجیکستان یکی از بزرگترین خریداران آن است. این محصولات در بسته بندی های بزرگ و کوچک کاملا بهداشتی صادر می‌شود.

تماس بگیرید