صادرات صابون رختشویی به تاجیکستان

هر ساله به مقدار زیادی صادرات صابون رختشویی به تاجیکستان و سایر کشور ها از طریق ایران صورت می گیرد که، این صدارت مزیت های فراوانی را دربر دارد.

صادرات صابون رخت شویی علاوه بر تاجیکستان به کشور های دیگر موجود در جهان هم انجام می گیرد، برخی از این کشور ها عبارت می باشند از، هند، پاکستان، افغانستان و….. این صدارت عمدتا به دو صورت انجام می گیرد، نوع اول صادرات حضوری می باشد و نوع دوم صادرات آنلاین است.

در صادرات حضوری طرفین، یعنی فروشنده و خریدار هم دیگر را مبینند و سپس خریدار صابون های مورد نظر خود را طبق شرایط و ضوابط خاص خریداری می نماید.

اما در صادرات آنلاین خریدار و فروشنده هم دیگر را نمی بینند، خریدار جنس مورد نظر را انتخاب و خریداری می کند، سپس صابون از طریق واسطی از فروشند و خریدار به دست خریدار می رسد.

صادرات صابون رختشویی به تاجیکستان

تفاوت صابون های دستشویی و رختشویی

تفاوت صابون های دستشویی و رختشویی شاید برخی از شما ها ندانید که، تفاوت بین صابون های دستشویی و رختشویی چیست، ایرادی ندارد در ادامه به شما توضیح مختصری درباره این صابون ها خواهیم داد.

مواد قلیایی ای که، در صابون های دستشویی بکار رفته است بسیار کم و مناسب است، علت آن هم این است که، زیاد بودن این مواد های قلیایی در صابون ها ممکن است به پوست و یا موی شما عزیزان صدمه وارد کند، در عوض وجود مواد هایی مانند اسانس ها، رنگ ها، نرم کننده ها و… در این صابون ها بسیار است، دلیل آن هم حفظ درست پوست و یا مو توسط این صابون است.

عمدتا این صابون ها از مواد های چربی که، قیمت ارزانی دارند ساخته شده اند اما، امروزه به دلیل افزایش مایع های پاک کننده خیلی کم از صابون های جامد رختشویی استفاده می کنند اما، بهتر است بدانید که، این صابون ها خاصیت پاک کنندگی بالایی دارند و مانند برخی از مایع های رخت شویی هیچ آسیبی را به لباس های شما وارد نمی کنند، مخصوصا صابون های سیاه رختشویی.

اهمیت فروش صابون ایرانی به بازار های خارجی

اهمیت فروش صابون ایرانی به بازار های خارجی اهمیت فروش صابون ایرانی به بازار های خارجی بسیار است که، در ادامه به چند مورد از آن اشاره می کنیم.

دو مورد از مزیت های صادرات صابون ایرانی به بازار های خارجی عبارت می باشد از: 

  • کاهش بیکاری
  • پیشرفت چرخه اقتصادی

کاهش بیکاری: با افزایش صادرات تولید کنندگان مجبور هستند که، درصد تولید صابون خود را افزایش دهند، برای افزایش دادن سرعت و تولید نیاز به نیروی کار است از همین جهت مجبور هستند که، نیروی کار خود را افزایش دهند و بیکاری را در سطح جامع کاهش دهند.

پیشرفت چرخه اقتصادی: صادرات نشان دهنده فعالیت اقتصادی خوب است و فعالیت اقتصادی خوب مقدمه ای برای پیشرفت چرخه اقتصادی است.

تماس بگیرید