صادرات صابون رخت شویی درجه یک

صابون، محصولی می باشد که نقش بسیار ویژه ای دارد در بهداشت فردی و شست و شو لباس ها و وجود این محصول در هر خانه ای ضروری می باشد. صابون رخت شویی، از انواع صابون می باشد که برای شست و شوی لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در کارخانه های زیادی با برند های مختلف تولید می شود. صادرات صابون رخت شویی درجه یک سود بسیار زیاد برای صادر کنندگان دارد.

صادرات صابون رخت شویی درجه یک

فرمولاسیون صابون رخت شویی 72 درصد

فرمولاسیون صابون رخت شویی 72 درصد صابون رخت شویی از محصولات ضروری برای شستن لباس ها می باشد زیرا موجب پاکیزه شدن و خوشبو شدن لباس ها می شود.

صابون رخت شویی 72 درصد طبق فرمولاسیون زیر ساخته می شود که عبارت است از:

مواد اولیه پس از تهیه وارد انبار می شوند و سپس به طور جداگانه در تانک های ذوب ریخته می شوند. ذوب مواد اولیه توسط بخار صورت می گیرد و مواد پس از ذوب به دیگ پخت صابون انتقال می یابند و در حرارت 80 تا 100 درجه سانتیی گراد به مدت 4 تا 5 ساعت مواد اولیه حرارت می بینند تا مواد صابون به صورت کامل پخته شوند.

این ماده پس از پخته شدن جرم حجمی کمی دارد و گلسیرین نیز بیشتر دارد و قسمت فاز پایین فاز گلیسرین است فاز بالا وارد خشک کن می شود. فازی که گلسیرین دارد با نمک و …. مخلوط می شود و مورد بازیابی قرار می گیرد.

فازی که به داخل خشک کن وارد شد؛ رطوبتش گرفته می شود و به قطعه های سفتی در می آید. سپس این قطعات سفت را داخل رنده می ریزند و خرد می کنند و بعد مواد رنده شده را داخل میکسر می ریزند و با اسانس، رنگ، دی اکسید تیتانیم سیلیکات سدیم مخلوط می شود. آنگاه مواد به دست آمده را در دستگاهی به نام تری رول می ریزند و به ورقه های نازک در می آورند و در اندازه های استاندارد برش داده می شوند.

فرمولاسیون صابون رخت شویی با تکنولوژی روز دنیا صورت می گیرد.

بازار صادرات صابون رخت شویی

بازار صادرات صابون رخت شویی صابون رخت شویی در کارخانه های زیادی با برند های مختلف تولید می شود؛ این محصول علاوه بر توزیع در بسیاری از نقاط کشور به بسیاری از کشور های جهان نیز صادر می شود.

بازار صادرات صابون رخت شویی در کشور ما بسیار پر سود و پر رونق می باشد.

این محصول علاوه بر کارایی و قابلیت هایی که دارد با قیمت مناسبی در کشور به فروش می رسد.

برای خرید این محصول به صورت عمده و جزئی می توانیم به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه کنیم.

تماس بگیرید