صادرات صابون رخت شویی گل نرگس

صادرات صابون به عنوان یکی از محصولاتی که هم به عنوان ماده شوینده و هم آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد، مورد توجه شرکت های زیادی می باشد؛ اما در مورد این که برای تجارت، کدام مارک صابون از بقیه مناسبتر است می توان به صابون رخت شویی گل نرگس اشاره کرد که با بالاترین کیفیت و در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد.

صادرات صابون رخت شویی گل نرگس

روغن گیاهی و حیوانی صابون رخت شویی

روغن گیاهی و حیوانی صابون رخت شویی روغن گیاهی صابون و همچنین مدل های حیوانی آن، گزینه ای فوق العاده برای رخت شویی به شمار می روند و فرمولاسیون آنها به گونه است که انواع چرک و چربی ها را از بین می برد.

با وجود این که انواع مختلفی از روغن و صابون های رختشویی با مارک های گوناگون، تولید و به بازار داخلی یا بین المللی عرضه می شوند، اما ساخت صابون های سنتی نیز جایگاه خود را از دست نداده و در کارگاه های مختلفی انجام می شود.

صابون های حیوانی مراغه که از معروفترین نمونه های صابون سنتی می باشند، از پیه گوسفند و سود سوزآور به دست می آید.

این نوع صابون در سه رنگ سفید، زرد و سیاه تولید می شود که هر کدام، ویژگی های خاص خود را دارند؛ صابون های زردرنگ برای شستن پوست و مو، نمونه های سفید رنگ برای شستن رخت و لباس و صابون های سیاه رنگ برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت آنها مناسب هستند.

روغن نارگیل،، روغن درخت چای و روغن نخل از منشا گیاهی برخوردارند و برای انواع لباس ها و تقویت مو بسیار مناسب می باشند.

حساسیت والدین روی انتخاب صابون رخت شویی کودکان بسیار بالا می باشد و استفاده از روغن های گیاهی و حیوانی، گزینه هایی مناسب برای پیشگیری از هر گونه مشکل یا عارضه و حساسیت پوستی است.

بازار صادرات صابون رخت شویی گل نرگس

بازار صادرات صابون رخت شویی گل نرگس دلایل مختلفی برای رونق بازار صادرات صابون رخت شویی گل نرگس وجود دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کیفیت بالا  و قدرت شست و شوی بهتر نسبت به دیگر مارک ها
  2. قیمت مناسب نسبت به سایر نمونه های صادراتی
  3. بکارگیری نیروهای متخصص و دستگاه هایی با تکنولوژی روز دنیا
  4. بسته بندی های شیک و با تعداد متنوع

از کشورهایی که به صورت گسترده به خرید صابون گل نرگس می پردازند می توان مواردی همچون عراق، امارات، بحرین، افغانستان، پاکستان، آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، کویت، گرجستان، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان و ترکمنستان را نام برد.

خرید مستقیم و اینترنتی صابون رختشویی گل نرگس، راهی مناسب برای سفارش جدیدترین محصولات زیر قیمت بازار می باشد؛ بدین منظور می توانید به بخش های مختلف همین سایت مراجعه کنید و با بررسی ویژگی ها، مناسبترین صابون صادراتی را سفارش دهید.

تماس بگیرید