صادرات صابون زغال گلمر به روسیه و عراق

یکی از بهترین شوینده ها با خاصیت درمانی، صابون زغال گلمر بوده که با خاصیت آنتی باکتریال خود، پوست را شفاف می کند.

صابون زغال گلمر بامبو

برای آشنایی بیشتر با صابون زغال گلمر بامبو  بهتر است که ابتدا ترکیبات آن را دانسته و سپس با خواص محصول آشنا شوید.

این صابون حاوی روغن بادام شیرین روغن و جوجوبا به همراه پودر زغال فعال و ترکیبات دیگر بوده که هر کدام از این محصولات می تواند به نحوی تاثیر گذاری زیادی در رفع مشکلات پوستی داشته باشد.

همچنین شما با هر نوع تیپ پوستی می توانید این محصولات را جهت شستشوی صورت به صورت روزانه استفاده کنید.

اما از آنجایی که صابون ها قدرت پاک کنندگی و چربی زدایی زیادی دارد، بهتر است در هفته دو یا سه بار برای افرادی که پوست چرب دارند، استفاده شود.

برای افراد با پوست خشک بهتر از هفته ای یک یا دو بار استفاده شود چون چربی پوست را از بین می ‌برد و امکان دارد که افراد با پوست های خشک احساس کشیدگی در پوست خود کنند که برای رفع این مشکل بلافاصله بعد از شستشوی صورت باید از آبرسان متناسب با پوست خود استفاده کنید.

این صابون ها بدون چربی حیوانی می باشد و برای شستن بدن هم می توان از آن ها استفاده کرد؛ چون تاثیر بسیار زیادی در رفع جوش ها دارد.

اگر در فصل تابستان و فصول دیگر سال بر اثر گرما یا مصرف مواد غذایی های مختلفی که مصرف می کنید، بدن شما حساسیت نشان داده و جوش می زند، می توانید با این صابون ها مشکلات جوش بدن را کنترل کرده و آن ها را از بین ببرید.

لازم است قبل استفاده از این صابون ها علت جوش زدن خود را پیدا کنید، جوش هایی که به واسطه مشکلات هورمونی به وجود می آیند، با هیچ نوع شوینده ای از بین نمی ‌رود و فقط و فقط باید به درمان به فکر درمان مشکلات هورمونی خود باشید.

حال بعد از اینکه مشکل شما رفع شد می توانید از این صابون برای پیشگیری از ایجاد جوش آکنه استفاده کنید.

خواص صابون زغال گلمر

اگر شما هم از جوش، آکنه، لک یا التهاب پوستی خود خسته شدید و به دنبال یک محصول مناسب هستید، صابون زغال گلمر، بهترین پیشنهاد است.

صابون گلمر با ترکیبات طبیعی خود می تواند همه مشکلات پوستی را به مرور زمان از بین ببرد.

پوست ما انسان ها معمولاً بر اثر عوامل مختلفی دچار مشکلات متعددی می شود که قطعاً این مشکلات ناخوشایند بوده و می تواند اعتماد به نفس افراد را کم کند.

زمانی که پوست شما دچار جوش و آکنه شود، پزشکان دارو های شیمیایی برای شما تجویز می‌ کنند که شاید این دارو ها طی مدت کوتاهی مشکل مورد نظر شما را از بین ببرد، اما از طرف دیگر به قسمت های دیگر مختلف بدن آسیب می رساند.

این مشکلات می‌ تواند آسیب جدی به بدن شما وارد کرده و شما را بیمار کنند که شاید چندین سال درگیر این بیماری ها باشید.

این شوینده طبیعی، مواد آسیب ‌زا در خود ندارد و چون بر پایه گیاهان مختلف بوده و فرمولاسیون آن ها کاملاً سنتی است، به خوبی می تواند جوش های چرکی را از بین برده، التهاب پوستی را از کم کرده و سبب کاهش لک های ناشی از جای جوش شود.

با استفاده از این صابون دیگر نیازی نیست که هزینه زیادی هر ماه برای پاکسازی پوست پرداخت کنید بلکه این صابون با لایه برداری بسیار قوی که داشته می‌ تواند به عمق منافذ پوست نفوذ کرده و با مواد تمیز کنندگی خود، جوش های سر سیاه را از بین ببرد.

زغال فعال موجود در این صابون خاصیت آنتی باکتریال داشته و با تمیز کنندگی فوق العاده زیاد می تواند هر نوع ناخالصی و آلودگی که بر اثر عوامل مختلف روی پوست و داخل منافذ می نشیند، از بین ببرد.

این محصولات روغن هایی مانند بادام شیرین و جوجوبا داشته که این روغن ها می تواند رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و پوست را آبرسانی کند.

همچنین به واسطه چربی زدایی خوبی که داشته، افراد با پوست های چرب به راحتی می ‌توانند این صابون ها را خریداری کرده و استفاده کنند چون می تواند چربی های اضافی پوست را از بین برده، ph پوست را تنظیم کند و در نتیجه به کوچک شدن منافذ باز کمک می نماید.

با استفاده از این صابون ها می توان لکه های پوستی خود را از بین برده و به خوبی پوست خود را زیبا و پاکیزه کنید.

صادرات صابون زغال گلمر

کشور ما یکی از پرورش دهندگان گیاهان دارویی است که همین موضوع باعث شده فرآورده های متعددی از جمله صابون زغالی گلمر تولید شود.

با توجه به این که صادرات این قبیل از محصولات روز به روز افزایش پیدا کرده و از آنجایی که جزء محصولات مهم برای سلامت انسان ها است، نسبت به سایر نمونه ها سختی بیشتری دارد.

صادر کننده و تولید کنندگانی که می خواهند اقدام به صادرات این قبیل از محصولات نمایند، در ابتدا باید گواهی سلامت محصول را دریافت کنند که پس از تایید این گواهینامه باید آموزش ‌های لازم برای صادرات را یاد بگیرند.

پس از آن مراحلی که شامل دریافت کارت بازرگانی، ارسال پر فرما، چگونگی پرداخت بین المللیف دریافت قیمت کالا و غیره بوده را بررسی کرده و در نهایت کالای خود را به کشور مقصد ارسال کنند.

صادر کننده باید بازار هدف را بررسی کرده و طبق نیاز آن ها محصول را صادر نمایند.

اگر شما به عنوان فردی که به سلامت پوست خود اهمیت می دهید، خریدار این محصول هستید باید به شما این مژده را بدهیم که مجموعه ما در زمینه فروش این محصول فعالیت می کند.

ما توانستیم با هدف دسترسی مستقیم به این محصولات فعالیت خود را آغاز نموده تا شما بتوانید با ما که تامین کننده اصلی این محصول هستند، ارتباطی بی ‌واسطه داشته و از خدمات ویژه ما بهره مند شوید.

ما نهایت تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما عزیزان کرده تا بتوانید طبق نیازی که دارید، این محصول را تهیه فرمایید.

لازم است بدانید ما امکان فروش عمده این محصول را هم در مجموعه خود داریم و شما عزیزان می توانید در صورت ثبت سفارشات به صورت عمده در حجم بیشتر، با قیمت مناسب تر به این کالا دست پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به محصول و خرید آن می توانید با ما از طریق راه های ارتباطی زیر، تماس بگیرید.

تماس بگیرید