صادرات صابون گلمر به صورت عمده

به منظور رعایت بهداشت روز به روز شوینده های مختلفی روانه بازار می شود. از این میان صابون ها به عنوان یکی از شوینده های قدیمی همچنان هم پای شوینده های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. رعایت بهداشت یک امر همگانی است که محدود به فضای جغرافیایی خاصی نیست، بدین منظور صادرات انواع صابون به کشور های دیگر پاسخ به یکی از نیازهای اصلی آن ها می باشد. صادرات صابون گلمر به صورت عمده به کشورهای مختلف صورت می گیرد.

صادرات صابون گلمر به صورت عمده

آشنایی با انواع صابون از نظر کاربرد

آشنایی با انواع صابون از نظر کاربرد

صابون ها به عنوان یکی از شوینده های محبوب دارای انواع مختلفی است. دلیل این تنوع را می توان در ترکیبات تشکیل دهنده، اسانسی که دارد، کاربرد آن دانست.

یکی از دسته بندی هایی که از انواع صابون می شود نوع کاربرد است. قطعا از یک صابون در همه ی موقعیت ها نمی توان استفاده کرد. در زیر به تعدادی از انواع صابون از نظر کاربرد اشاره می کنیم:

  • صابون مخصوص صورت
  • صابون مخصوص دست
  • صابون مخصوص لباس
  • صابون های ویتامینه درمانی
  • صابون های هتلی
  • صابون مخصوص سر

ترکیبات هر کدام از این صابون ها با دیگری فرق می کند چون هرکدام متناسب با کاربردی که برای آن در نظر گرفته شده عمل می کند. یکی از فاکتورهایی که در صابون میزان آن متغیر است سطح قلیایی آن است. میزان قلیایی بودن صابون دست و صورت به دلیل بافت حساسی که دارند باید مقدار متعادلی باشد.

از صابون هایی که سطح قلیایی بالایی دارند برای شستن دست و صورت خود استفاده نکنید، چون در طولانی مدت باعث خشک شدن سطح پوست می شود و به دنبال آن حساسیت های پوستی به سراغتان می آید.

علاوه براین برای تشخیص کیفیت صابونی که می خرید می توان به میزان کفدهی، قدرت نفوذ و تمیرکنندگی و رایحه یا اسانس آن اشاره کرد.

کفی که از صابون تولید می شود به تمیز شدن بهتر سطح مورد نظر کمک می کند اما اشتباه نکنید که هر چه کف زیاد باشد دلیل بر قدرت تمیز کنندگی نیست. به همین دلیل صابون هایی را استفاده کنید که از میزان کفدهی متوسط و به اندازه ای برخوردار باشد.

رایحه یا اسانسی که صابون دارد باید به اندازه باشد. از خرید صابون هایی که رایحه های تندی دارد خودداری کنید، به ویژه برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند.

بسیاری از ما مایلیم صابونی که استفاده می کنیم علاوه بر تمیزکنندگی سطح پوست، خاصیت تقویتی داشته باشد.

فروش عمده صابون گلمر به کشور های همسایه

فروش عمده صابون گلمر به کشور های همسایه فروش صابون گلمر با تنوع تولیدی که دارد فضای صادراتی مناسبی را فراهم کرده است.

محصول صادراتی باید کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتوان آن را به کشورهای دیگر عرضه کرد.

صابون های گلمر در دسته بندی های مختلف، رایحه ای ملایم، قدرت تمیزکنندگی بالا و کفدهی مناسب به صورت عمده به فروش می رسد.

تماس بگیرید