صادرات صابون گلنار به صورت عمده در ایران

صادرات صابون گلنار به سایر کشور ها یکی از مهم ترین منابع در آمدی کشور به حساب می آید و در نتیجه اقتصاد کشور را بهبود می بخشد. صادرات صابون باکیفیت گلنار ایرانی به کشور هایی نظیر عراق و روسیه انجام می گیرد. در ادامه به قیمت صابون گلنار و عوامل موثر بر کیفیت صابون می پردازیم.

صادرات صابون گلنار به صورت عمده در ایران

مهمترین عوامل موثر بر کیفیت صابون

مهمترین عوامل موثر بر کیفیت صابون

صابون از نمک های سدیم و یا پتاسیم اسید های چرب مختلف تشکیل شده است که ماده اصلی در تولید آن پیه می باشد. دو نوع صابون وجود دارد که شامل صابون سخت که از سدیم هیدروکسید و صابون نرم که از پتاس تولید می شود.

کیفیت و قدرت پاک کنندگی صابون ها با یکدیگر متفاوت بوده و یکسان نیست. بعضی از صابون ها در هنگام استفاده پوست را نرم و برخی دیگر پوست را زبر و خشک می کنند.

در ایران برای ساخت صابون روش های مختلفی وجود دارد. هر چه در تولید و ساخت این محصول از امکانات و دستگاه های پیشرفته تری استفاده شود، کیفیت نهایی آن نیز بالا تر خواهد بود.

صابون سازی را به سه روش مورد آزمایش و تجزیه و تحلیل قرار داده اند. اول با روش سرد، دوم روش چربی خنثی و سوم روش جوشاندن مکرر یک بار با پیه و یک بار با روغن زیتون. در این آزمایش ها روش چربی خنثی نتیجه بهتری داشت زیرا در این روش فرایند صابونی شدن کامل تر انجام گرفته و کیفیت صابون حاصله بسیار بالا تر می باشد.

قیمت روز صابون گلنار در بازار های جهانی

قیمت روز صابون گلنار در بازار های جهانی

امروزه در بازار خرید و فروش انواع صابون با قیمت های مختلفی عرضه می شود. قیمت صابون ها به عوامل مختلفی از جمله کیفیت محصول بستگی دارد. نمایندگی های فعالی در سراسر کشور وجود دارند که می توان برای خرید متنوع ترین انواع صابون با کیفیت گلنار به این مراکز مراجعه کرد.

صابون گلنار از قدیمی ترین صابون هایی است که برای شست و شوی بدن، موی سر و لباس از آن استفاده می شده است. صابون حمام گلنار حاوی رایحه نارگیل است که برای شست و شوی دست و صورت و بدن از آن استفاده می شود.

صابون گلنار در بسته ها و شکل های مختلف به بازار عرضه می شود. این صابون در میان مردم بسیار محبوب و معروف است و همین امر باعث شده است شرکت تولید کننده این محصول پیشرفت چشمگیری بنماید.

قیمت صابون گلنار بسیار مقرون به صرفه بوده و فروش آن در بازار های داخلی و جهانی از رونق بسیار بالایی برخوردار بوده است.

تماس بگیرید