صادرات صابون گلنار به صورت عمده در کشور

صابون گلنار یکی از صابون های قدیمی و صد در صد طبیعی به حساب می آید که بر پایه روغن های گیاهی تولید می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و این صابون با رنگ های سبز و زرد تولید می شود و به بازار داخلی عرضه می شود و حتی صادرات صابون گلنار به کشور های خارجی و همسایه نیز صورت می گیرد , چون این صابون از خواهان و طرفداران زیادی در میان مردم ایران و دیگر کشور های همسایه دارد . 

صادرات صابون گلنار به صورت عمده در کشور

استاندارد های تولید صابون گلنار

استاندارد های تولید صابون گلناراستاندارد های صابون گلنار را می توانید از مراکز فروش و عرضه کننده ها به دست بیاورید ولی امروزه به لطف اینترنت شما می توانید استاندارد های تولید صابون گلنار را از سایت های مختلف پیدا کنید و با استاندار های تولید این محصول آشنا شوید . 

از استاندارد های بین المللی صابون گلنار می توان به سی اِی اروپا / اِف دی اِی آمریکا / و ایزو ۹۰۰۱ / اشاره کرد و از استاندار های داخلی صابون گلنار می توان به استاندارد سازمان ملی / و استاندارد وزارت بهداشت اشاره کرد . 

تولید صابون با دو روش ناپیوسته و پیوسته صورت می گیرد که هر کدام فرایند خاص خود را دارند و با استاندار های متفاوت ساخته می شوند . 

روش ناپیوسته : این روش یکی از راه کار های تولید صابون در گذشته بوده است و در کارخانجات استفاده می شده است و در این روش از چربی های حیوانات و گیاهان برای تولید صابون استفاده می شده است . 

روش پیوسته : ولی امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در کارخانه های تولید صابون این محصول بیشتر به شکل پیوسته تولید می شود , در اولین مرحله چربی توسط آب هیدرولیز می شود و باعث می شود اسید چرب گلیسرین تولید شود و بعد از آن بوسیله محلول سود خنثی می شود و صابون ساخته می شود ( البته این توضیحات به چند جمله خلاصه نمی شود و شما می توانید با تحقیقات بیشتر اطلاعات خود را افزایش دهید ) . 

شرکت فروش انواع صابون گلنار به کشور های همسایه

شرکت فروش انواع صابون گلنار به کشور های همسایهشرکت های فروش صابون گلنار زیاد می باشد ولی شرکت هایی که بتوانند محصول خود را به کشور های همسایه صادر کنند تعداد معدودی هستند و این شرکت ها در تلاش هستند تا محصولی با کیفیت بالا و با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید کنند و به بازار های داخلی و خارجی عرضه کنند . 

و این شرکت ها سعی می کنند محصول نهایی خود را بدون واسطه و با ارزان ترین و مقطوع ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهند و سعی می کنند محصولی درجه یک با استفاده از دستگاه های مدرن و کاملا مکانیزه و بدون دخالت دست تولید کنند و به بازار های داخلی و جهانی تحویل دهند . 

تماس بگیرید