صادرات پودر دستی ارزان قیمت

پودر دستی ارزان، جزو شوینده‌ های بسیار پر کاربردی است که توانسته با پیشرفت تکنولوژی جایگاه خود را در بین صادرات کنندگان حفظ کند.

مشخصات پودر دستی ارزان

پودر دستی یک شوینده بسیار مهم و پرکاربرد است که به طور کلی، این محصول سبب تمیزی و پاکیزگی لباس ها می گردد و در این متن می خواهیم مشخصات یک پودر باکیفیت را بیان کنیم.

اکثر ما لباس هایی مانند لباس زیر یا لباس هایی که خیلی کثیف هستند را به صورت دستی مورد شستشو قرار می دهیم، تا لکه و کثیفی آن ها از بین برود.

در هنگام شستشوی لباس ها با دست، از پودر های دستی استفاده می شود، این محصول دارای آنزیم های پاک کننده بوده و سبب پاکیزگی لباس ها می گردد.

بهترین پودر دستی محصولی است که ویژگی های و مشخصاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، در خود داشته باشد؛ پس حتما این مشخصات را با دقت مطالعه کرده تا به تشخیص نمونه های مرغوب این محصول بپردازید.

پودر دستی با کیفیت در عین حال که ارزان قیمت می باشد، از قدرت نفوذ بالایی برخوردار است.

بدون اینکه به تار و پود لباس ها آسیبی وارد کند، به عمق لکه نفوذ کرده و باعث از بین رفتن کثیفی ها می گردد.

از آنجایی که لباس ها با پوست انسان در ارتباط هستند، این محصول بدون حساسیت بوده و هیچ تاثیر منفی در سلامت مصرف کننده ندارد.

رایحه خوب پودر های دستی ماندگار بوده و بوی خوبی به لباس ها می‌ بخشد و همین موضوع حس شادابی و تمیزی را به فرد القا می کند.

از مشخصات دیگر یک پودر لباس خوب می توان به قدرت حلالیت بالای آن ها در آب سرد اشاره کرد که قدرت کف زایی بالایی داشته و با قدرت لکه بری و پاک کنندگی، لکه های قدیمی را هم به خوبی از بین می برد.

این محصول پس از شستشو هیچ اثری از خود روی لباس ها، به خصوص لباس هایی با رنگ مشکی به جای نمی گذارد.

فروش پودر دستی ارزان

اگر شما هم می خواهید در زمینه فروش پودر دستی ارزان فعالیت کنید، باید بگوییم که راه درستی را در پیش گرفتید؛ چون اکثر افراد به دنبال پرداخت هزینه های کمتر بوده و در عین حال خرید محصولات باکیفیت را هم ترجیح می دهند.

فروش این محصولات در حال حاضر به روش های مختلفی انجام می شود که شما می توانید فروش حضوری یا غیرحضوری را در پیش بگیرید.

فروش مستقیم و غیرمستقیم هم از روش های دیگر خرید و فروش محصولات است.

معمولا در فروش مستقیم، مشتری بدون هیچ واسطه ای با فروشنده در ارتباط بوده و محصول مورد نظر را خریداری می کند که همین موضوع باعث پایین آمدن قیمت فروش می گردد.

اما در خرید و فروش غیر مستقیم، واسطه گران زیادی میان تولید کننده و خریدار وجود دارد، که با دست به دست شدن کالا، سبب افزایش نرخ آن می ‌شود.

زمانی که کالا از کارخانه بیرون می آید، دست چندین فرد چرخیده و هر کدام محصول را با سود بیشتر به نفر بعدی به فروش می ‌رسانند؛ در نهایت محصول زمانی که به دست شما می‌ رسد، قیمت بسیار گزافی دارد که اصلا این روش خرید، به صرفه نیست.

صادرات پودر دستی ارزان

در حال حاضر کشور ما به دلیل مصارف گسترده انواع شوینده، توانسته در تولید آن ها پیشرفت زیادی داشته باشد؛ از این رو برند های متعددی در زمینه تولید پودر دستی ارزان فعالیت کرده و آنها را به کل جهان ارسال می کنند.

معمولا صادرات محصولاتی که تمام مشخصات ذکر شده را شامل می شوند، طی مراحل مختلف انجام می گردد و این روش از طریق شرکت های خصوصی یا دولتی صورت می پذیرد.

نحوه صادرات این کالا طبق قوانین کشور های مبدا و مقصد انجام می ‌شود و همه تاجران باید بدانند که ابتدا باید مدارک لازم خود را جمع آوری کرده و سپس، نیاز کشور مربوطه را مورد بررسی قرار دهند.

از جمله مدارکی که همه صادر کنندگان باید آن ها را به همراه داشته باشند: کارت شناسایی، گواهی بهداشت محصول، فاکتور ترخیص کالا، پرداخت هزینه های گمرک و فاکتور آن.

لازم است بدانید، تشخیص نیاز کشور مبدا کمک می ‌کند که محصول را متناسب با نیاز آن ها تولید و صادر کرده و همین موضوع باعث افزایش فروش می گردد.

کشور های همسایه ایران همچون عراق، ارمنستان، ترکیه و آذربایجان به عنوان یکی از وارد کنندگان این محصولات به شمار می روند.

معمولا صادرات این کالا به کشور های همسایه از جمله عراق، بیشتر از طریق راه زمینی انجام می شود؛ چون هزینه حمل و نقل کمتری را برای تاجران به همراه دارد.

قیمت پودر دستی ارزان

همیشه قیمت مهمترین عاملی به شمار می رود که میزان خرید و فروش یک محصول را تعیین می کند؛ البته لازم است در کنار قیمت کالا، کیفیت آن را هم در نظر بگیریم.

حدودا می ‌توان قیمت پودر دستی ارزان ۱۰۰۰ گرمی را، از ۱۸ هزار تومان الی ۲۶ هزار تومان متغیر دانست.

قیمت این محصولات با توجه به موارد متعددی تعیین می شود که از جمله مهمترین آن ها گزینه های زیر است:

  1. اولین موضوع برند تولید کننده است که برند های با کیفیت قیمت های بیشتری را دارند.
  2. مورد بعدی، هزینه های تولید محصول است، هزینه های تولید شامل هزینه های بسته بندی وحمل و نقل کالا هم می باشد.
  3. لازم است که متریال و کیفیت مواد اولیه ای که در تولید محصول به کار رفته را هم یکی دیگر از این عوامل بدانیم.
  4. هر چقدر که میزان آنزیم های بکار رفته در تولید محصول بیشتر باشد، به دلیل قدرت پاک کنندگی بالاتر، از قیمت بیشتری هم برخوردار است.
  5. در چند سال اخیر نوسانات قیمتی جزو مهمترین دلایلی است که قیمت ها را دچار تغییر می کند.

خرید پودر دستی ارزان

راهکار های بسیار زیادی وجود دارد که قبل از خرید پودر دستی ارزان به خریدار کمک می‌ کند، انتخابی مناسب داشته باشد.

مورد اول، توجه به برند تولید کننده محصول است، لازم است بگوییم که برند های باکیفیت هیچگاه اعتبار خود را زیر سوال نبرده و محصولات نامرغوب را به فروش نمی رسانند.

پس خرید از برند های بی کیفیت با بسته بندی های نامشخص به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

علاوه بر برند تولیدکننده، داشتن یک بسته بندی مناسب برای کالا، سبب حفظ کیفیت آن شده و باعث می شود که خاصیت لکه بری آن کاهش پیدا نکند.

اطلاعات محصول که شامل تاریخ تولید، تاریخ انقضا، محل تولید، برند تولید کننده، نشان استاندارد و تاییدیه کالا می ‌باشد، حتما باید روی بسته بندی درج شده باشد.

چنانچه شما عزیزان قصد دارید بهترین پودر دستی را با قیمتی ارزان خریداری کنید، به راحتی می توانید خرید خود را از طریق مجموعه ما انجام دهید.

مجموعه ما فروش محصولات خود را فقط در بازار های داخلی انجام نمی‌ دهند و توانسته حتی بخش قابل توجهی از صادرات آن را هم برعهده بگیرد.

این محصول با کیفیتی بالا به فروش رسیده که شما عزیزان می توانید همین حالا از طریق شماره تلفن های درج شده در صفحه، تمام اطلاعات لازم راجع به محصول را کسب کرده و سپس خریدی آگاهانه داشته باشید.

ما همواره در راستای اهدافمان تلاش کرده و به رضایت شما مصرف کنندگان گرامی اهمیت می دهیم تا بتوانیم کیفیت و قیمت را در کنار هم به شما عزیزان، از طریق برند های محبوب و مطرح در دنیا هدیه دهیم.

تماس بگیرید