صادر کننده صابون بچه گلمر با بهترین کیفیت

صابون بچه گلمر از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است و در عین حال که پوست کودک را از آلودگی پاک می کند، لطافت آن را نیز حفظ می کند که به دلیل این کیفیت عالی و  قیمت مناسب  در بازار های داخلی فروش بالایی دارد  و  به کشورهای دیگر نیز  صادر می شود.

صادر کننده صابون بچه گلمر با بهترین کیفیت

ویژگی های شامپو مناسب بچه

ویژگی های شامپو مناسب بچه شامپو یکی از ضروری ترین محصولات بهداشتی مراقبتی پوست می باشد که همه انسان ها آن را استفاده می کنند. بدون شک همه شما می دانید که شامپو مورد استفاده برای بزرگسالان با شامپوی که کودکان باید استفاده کنند تفاوت دارد. 

شامپو مناسب کودکان که با نام شامپو بچه در بازار عرضه می شود از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. در حقیقت فرمول و ترکیبات شامپو بچه به گونه ای می باشد که به پوست لطیف و حساس کودکان و نوزادان آسیبی وارد نمی کند.
اگر بخواهیم ویژگی های شامپو مناسب بچه را به طور کامل تری بیان کنیم می توانیم به موارد مختلفی اشاره کنیم که به شرح زیر می باشد:

  • از قدرت شویندگی کم تری نسبت به شامپوی بزرگسالان برخوردار است.
  • موجب خشکی پوست و موی کودکان نمی شود.
  • PH آن عدد 7 می باشد.
  • چشم را نمی سوزاند و باعث اذیت شدن نوزادان از این نظر نمی شود.
  • قدرت قلیایی آن خنثی یا عدد 7 می باشد. 
  • لطافت و نرمی پوست کودک را حفظ می کند.  
  • باعث ایجاد حساسیت در پوست کودکان و نوزادان نمی شود.
  • از عطر و رایحه بسیار خوشایند و ملایمی برخوردار است.

فروش صابون بچه گلمر به صورت عمده

فروش صابون بچه گلمر به صورت عمده صابون یکی دیگر از انواع مواد شوینده و بهداشتی که مورد استفاده انسان ها قرار می گیرد و از سالیان دور وارد بازار شده است و با گذشت زمان فرمولاسیون ساخت آن دچار تغییرات فراوانی شده است. این تغییر و تحول در ترکیبات آن ها باعث شده است که در حال حاضر انواع مختلفی از صابون ها برای پوست های مختلف قابل خریداری باشد.

 صابون بچه یکی از انواع صابون های شستشو می باشد که ترکیبات در آن به گونه ای می باشد که به پوست کودک آسیبی وارد نکند و موجب خشکی آن نشود.
این محصول در برندهای مختلفی در بازار به فروش می رسد که در میان آن ها فروش صابون بچه گلمر به صورت عمده و جزئی به طور گسترده ای در سراسر کشور انجام می شود. دلیل فروش بالاو استقبال زیاد از این صابون، کیفیت بالای  آن در کنار قیمت مناسبی که دارد می باشد.

در کنار فروش بالا در بازارهای داخلی، صادرات صابون گلمر بچه به کشور های دیگر نیز، توسط تاجران و بازرگانان ایرانی انجام می شود و سود عالی را برای آنان به همراه دارد.

تماس بگیرید