عرضه محصولات کارخانه پارس گل نرگس

با توجه به نیاز انسان ها به بهداشت، کارخانجات زیادی اقدام به تولید محصولات بهداشتی نموده اند و همواره بازار رقابت بر سر کیفیت و قیمت محصولات در میان تولید کنندگان بر قرار بوده است که در این میان به معرفی یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه تولید محصولات بهداشتی به نام کارخانه پارس گل نرگس می پردازیم.

عرضه محصولات کارخانه پارس گل نرگس

دسته بندی انواع صابون ها از نظر نوع عملکرد

دسته بندی انواع صابون ها از نظر نوع عملکرد در واقع صابون وسیله ای است که در راستای پاک سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد، ولی از آن جایی که پوست بدن انسان از ویژگی های متفاوتی برخوردار می باشد، بنابراین لازم است که صابون ها هم مطابق با پوست افراد و در انواع مختلف تولید گردند و استفاده نادرست از صابون، منجر به بیماری های پوستی خواهد شد.  

بر این اساس صابون های زیادی بر اساس رایحه و عملکرد تولید گردیده اند و انواع صابون های تولید شده، به شرح زیر می باشد.

1- صابون  معمولی: این نمونه از صابون بیشترین کاربرد را داشته، ولی باید توجه داشته باشیم که در برخی موارد، در بدن افراد اگزما ایجاد خواهد کرد.

2- صابون صناعی: این گونه از صابون ها از محصولات جانبی پالایش نفت خام تولید شده و بیشترین کاربرد را در صنایع آرایشی و بهداشتی دارد.

3- صابون مخصوص پوست چرب:  این صابون ها با داشتن حداقل مقدار مرطوب کننده، تاثیر ویژه ای در از بین بردن لایه های چربی پوست خواهند داشت.

4- صابون های شفاف: این دسته از صابون ها، از درصد بالایی گلیسیرین برخوردار بوده و در نتیجه از درجه رطوبت بالایی برخوردار هستند.

5- صابون های ضد باکتری: صابون‌هایی که حاوی مواد ضد باکتریال بوده و برای جلوگیری از ایجاد بوی بدن و درمان آکنه استفاده می گردد و باقی ماندن مواد ضد باکتریال روی پوست بعد از شست ‌و شو، از رشد باکتری ‌ها جلوگیری خواهد کرد.

6- صابون با عصاره های طبیعی: برخی از صابون ‌ها حاوی مواد دیگری هستند، مثل ویتامین‌ ها، فرآورده‌ های طبی و مواد کمیاب طبیعی که معمولاً از گیاهان و میوه‌ ها به دست می ‌آیند.

خرید مستقیم صابون از کارخانه پارس گل نرگس

خرید مستقیم صابون از کارخانه پارس گل نرگس در میان کلیه ی محصولات بهداشتی، صابون جایگاه ویژه ای داشته و در انواع مختلفی تولید می گردد. در همین راستا، شرکت های تولید کننده محصولات بهداشتی، در تلاش هستند که مطابق با سلیقه و نیاز مصرف کنندگان، محصولات متنوعی را روانه بازار نمایند و حتی برخی از شرکت های تولید کننده از جمله کارخانه پارس گل نرگس برای مصرف کنندگان این موقعیت را فراهم کرده است تا، محصولات بهداشتی را یه صورت مستقیم و از درب کارخانه تهیه نمایند و از این رو این شرکت، با فروش انواع صابون گل نرگس با قیمت هایی باور نکردنی، در جهت رفاه حال مصرف کنندگان، گامی عظیم برداشته است.

تماس بگیرید